Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m3est : 27-06-11 στις 23:52
aristent (28-06-11)
...δεν μπορεσα να καταλαβω καλα,αλλα κατι λεει για τον δισκο οτι πλεον η καμπανα ειναι απο αλουμινιο και ειναι πολυ πιο ελαφρυς απο τον προηγουμενο //Μ δισκο και οτι τα εντονα δοντακια που φαινονται εχουν καποια σχεση με το φρεναρισμα πανικου και για αυτο θα ακουγεται καποιο γκλιν-γκλιν μεσα στο αυτοκινητο.....ετσι καταλαβα εαν εχω λαθος ας με συμπληρωσει καποιος.
Εσυ Νικο εισαι απο τους τυχερους συμφορουμιτες,με την εννοια οτι εισαι μεσα στο //ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ "πνιγμενος"!!!!
Ημουν σχεδον σιγουρος οτι οι φωτο αδικουν αυτη την σπορ λιμουζινα,γιατι το μεγεθος σε συνδιασμο με το σχημα και την ολη πραγματικη διασταση του συνολου δεν μπορει να αποτυπωθει ακομη και στην καλυτερη φωτο!!!
Ειχα δει πριν αγορασω το δικο μου Ε60 σε φωτο σε λευκο χρωμα και δεν το εδινα καμμια προσοχη,ομως οταν το ειδα απο κοντα μου εκανε τεραστιο κλικ και καπως ετσι κατεληξα στην αγορα του!!!.....και να φανταστεις οτι κυκλοφορουσε ηδη 5 χρονια, εστω και στην nonLCi εκδοση,και το ειχα δει αρκετες φορες απο κοντα συνηθως σε ασημι,γκρι και μαυρο και δεν ειχα "κολλησει"!!!!!....
.....αυτο βεβαια που λεω αφορα το χρωμα αλλα εχει και σχεση με το τι συμβαινει οταν δεις "ζωντανα" ενα οχημα σε αντιθεση απο οταν το βλεπεις σε φωτο!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 28-06-11 στις 07:23



Αυτό που εξηγεί ο συγκεκριμένος κύριος στο βίντεο είναι η αρχή λειτουργίας των compound brakes:
Κατ'αρχάς, λόγω της θερμοκρασίας που αναπτύσεται στους δίσκους των φρένων από την αυξημένη χρήση τους, αυτά διαστέλλονται. Για να παραμένουν όμως επίπεδα και συμμετρικά, οπότε να μην περνούν δονήσεις σε καμπίνα και σύστημα διεύθυνσης, αντί οι δίσκοι να είναι άμεσα και άκαμπτα συνδεμένοι με την καμπάνα (brake hub), είναι συνδεμμένοι μέσω αυτών των μεταλλικών δοντιών. Τα δόντια αυτά είναι από διαφορετικό κράμα απ'ότι οι δίσκοι, οπότε μπορούν να απορροφούν την διαστολή των δίσκων, χωρίς να χρειάζεται να ανεβάσουν και αυτά την ίδια θερμοκρασία. Όταν μετά οι δίσκοι κρυώνουν και αρχίσουν να επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση, συστέλλονται οπότα "τραβάνε" τα δόντια, τα οποία επιμηκύνονται πάλι, παράγοντας ένα χαρακτηριστικό γκλιν γκλιν.
Tα compound brakes δεν είναι εφεύρεση της BMW, βέβαια, καν αν δεν κάνω λάθος, τα φοράει ήδη η Μ3, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα επιδόσεων!
Και τα φρενα της Ε60 Μ5 ετσι τα ειδα να ειναι κατασκευασμενα!!!..... αλλα με τη μονη διαφορα οτι οι καμπανες ειναι απο ατσαλι και οχι απο αλουμινιο.
Προφανως μιλαμε για το συστημα "πλευστων" δισκων που συνανταμε κυριως σε μηχανες δρομου,αν και απο τα λεγομενα του Αλεξη(alexm)ειναι ο λογος που κρατησε τους δισκους της //Μ5 και αλλαξε μονο δαγκανες και εβαλε της Brembo.![]()
Αλλοι συζητανε να καταθεσουν πινακιδες και εγω το χαβα μου!!!!
.....ετσι κι αλλιως συμβαινουν τρομερα και φοβερα πραγματα στη χωρα μας.....αλλα ας παω κοντρα στα σημερινα δεδομενα και ας σας ζαλισω λιγο ακομα με ονειρα απατηλης νυκτος!!!!
παμε λοιπον να δουμε τη μπροσουρα της νεας //Μ5:https://www.bmw.com/com/en/newvehicl...ue/index2.html