Σελίδα 7 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 116

Θέμα: [E90]320si Πρόβλημα με καταλύτες?

  1. #61
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρωταω, επειδη εχει 4 λ.
    Δυο πανω στους καταλυτες (εναν λ σε καθε καταλυτη), και δυο μετα τους καταλυτες.

    Καθε λ κανει περι τα 200 ευρα.

    Εαν η ενδειξη εγραφε (πχ) "καταλυτικος μετατροπες νο.2", αυτο θα σημαινε πιθανοτατα κατι απο τα παρακατω:

    1. Εχει προβλημα ο ενας καταλυτης (αυτος της πολλαπλης για τους 3&4 κυλινδρους
    (Αδιαφορο, γιατι στα 4κυλινδρα πανε πακετο/ζευγαρι οι καταλυτες)
    2. Εχει προβλημα ο λ που ειναι πανω στον καταλυτη νο.2

    Απλα λεω τα παραπανω (ελπιζω να μην λεω μπαρουφες, και περιπλεξω περισσοτερο τα πραγματα), μηπως και στην περιπτωση που θελεις να κανεις κινηση για αλλαγη λ, να ξερεις περι ποιου προκειται.

    Φανταζομαι καποιος φιλος εδω που να ειναι γνωστης να μας πει αντα τα παραπανω που γραφω εχουν βαση....

  2. #62
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στο ΤΤ είχα βάλει 200άρηδες καταλύτες Milltek με αποτέλεσμα να μου ανάβει συνεχώς η ένδειξη DTC. Δε θυμάμαι τον κωδικό του σφάλματος, αλλά η εξήγηση μου έχει πλέον αποτυπωθεί (την έχω σβήσει με VAG-COM πάνω από 400 φορές): Catalyst system efficiency below threshold. Το θεματάκι αυτό διορθώθηκε με επαναπρογραμματισμό από τον βελτιωτή μου, αν και αυτό είναι λίγο ριψοκίνδυνο αφού στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα ο 2ος λ μετέχει στον καθορισμό του μίγματος. Μάλιστα, στο GTI ήταν wideband και κόστιζε όσο ένα νεφρό.

    Κάποιο βράδυ λοιπόν που ανέβαινα την περιφερειακή Καρέα άνοιξαν οι κρουνοί στον ουρανό κι έγινε κατακλυσμός. Εκείνη την ώρα ήρθα αντιμέτωπος με ένα ποτάμι (χωρίς υπερβολή) το οποίο με χτύπησε μετωπικά και παραλίγο να με στείλει στο Φάληρο. Το αυτοκίνητο έγινε U-boat αλλά τα κατάφερε και με έβγαλε μέχρι τη καμπούρα στα φανάρια του Βύρωνα, οπότε άρχιζε η κατηφόρα. Την επόμενη μέρα είχα πάλι DTC, αυτή τη φορά όμως αφορούσε τον 2ο λ. Το μύνημα ανέφερε σφάλμα στο κύκλωμα θέρμανσης του αισθητήρα.

    Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί πιστεύω πως το πρόβλημα του Πάνου είναι οι καταλύτες και μόνον. Όταν πρόβλημα έχει ο λ, ο κωδικός OBD II είναι ξεκάθαρος και αναφέρεται στον αισθητήρα.

  3. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (25-12-11), PANOS-E60 (16-06-11), Ptboul (16-06-11), stratis (18-01-17)

  4. #63
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Περαστικά μου και μένα.
    σήμερα Αττική οδό με βροχή και σε κάποια φάση μου ανάβει το λαμπάκι.
    αύριο πάει στην BMW για σβήσιμο κωδικού σφάλματος και ..... βλέπουμε

    το αμάξι έχει 22.000 ΚΜ

  5. #64
    Εγγραφή
    18-08-11
    Περιοχή
    18χμ Επανομής-Θεσσαλονίκης
    Ηλικία
    22
    Μηνύματα
    112
    Thanked
    59
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα έχει αναλυθεί εκτενώς στο shoutbox αλλά θα ήθελα να κάνω μια αναφορά και εδώ για να πάρω γνώμες.

    Το αμάξι αγοράστηκε προ 2,5 μηνών περίπου με 22.300 Km. Ήταν σχεδόν σε απόλυτη ακινησία για καιρό. Από την αρχή ήταν αναμμένη η κίτρινη ένδειξη του κινητήρα. Δεν ανησύχησα όμως μιας κ το διαγνωστικό, όταν το αμάξι πήγε για έλεγχο, έδειξε υγρασία στον καταλύτη. Το λαμπάκι έσβησε από το συνεργείο και το αμάξι όταν αγοράστηκε εξακολούθησε να κινείται ελάχιστα (1 φορά κάθε μία έως 2 εβδομάδες).

    Κάποια στιγμή κ ενώ ήταν εν κινήσει άναψε πάλι. Ξανά στο συνεργείο, (ξανά σβήσιμο της ένδειξης) το οποίο απεφάνθη πρόβλημα στο καταλύτη κ ενδεχόμενη αλλαγή του. Υπήρχε επίσης η προτροπή να δουλέψει το αμάξι σε υψηλές στροφές, με χρήση καυσίμου 100 οκτανίων ώστε να απαλλαχθεί ο καταλύτης από τυχών υγρασίες ή άλλα σωματίδια.


    Πράγματι, το ΣΚ που πέρασε έγινε ταξίδι με αρκετά υψηλές στροφές κ ταχύτητα και όλα οκ. Στην επιστροφή ή ένδειξη όμως άναψε πάλι.

    Σήμερα την ξανα σβήσαμε και τελικά αποφασίσαμε εαν το φαινόμενο επαναληφθεί, να καθαριστούν όλες οι φύσες από τους αισθητήρες Λ και να δούμε την συμπεριφορά. Αν επαναληφθεί, η αντικατάσταση (μαμά) καταλύτη δείχνει να είναι μονόδρομος.

    Το αμάξι δεν ρετάρει, δεν τρέμει, δεν έχει χάσει σε απόδοση και όλα δείχνουν εντάξει.

    Θα ήθελα λοιπόν τις απόψεις για το φαινόμενο του λαμπακίου και αν πράγματι ένας καταλύτης δύναται να παρουσιάσει βλάβη με τόσο λίγα km σε τόσο μικρό διάστημα ζωής.
    το εμφανισε κ στο δικο μας.ακουληθησε η ιδια διαδικασια οπως την αναφερεις.αναψε-σβησε-αναψε-σβησε κλπ μεχρι που αντικατασταθηκαν κ τα 4 κ λογο των λιγων χιλιομετρων,αλλα επειδη ηταν κ εκτος εγυησης μετα την 3ετια το κοστος ηταν μειομενο.αυτα.καλη δυναμη κ καλα ξεμπερδεματα.

  6. The Following User Says Thank You to Dimitra Gk For This Useful Post:

    Ptboul (28-12-11)

  7. #65
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περαστικά μου και μένα.
    σήμερα Αττική οδό με βροχή και σε κάποια φάση μου ανάβει το λαμπάκι.
    αύριο πάει στην BMW για σβήσιμο κωδικού σφάλματος και ..... βλέπουμε

    το αμάξι έχει 22.000 ΚΜ
    ΩΧ!
    Ευχομαι να ειναι το φτηνοτεροτερο πιθανο σεναριο !!!

  8. #66
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ντίνο σε σένα πόσο πήγε η αλλαγή? έχουν έκπτωση 20% όλα τα συνεργεία σχεδόν μέχρι τέλος του χρόνου.. αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω αλλαγή με μόλις 22.000 ΚΜ και χωρίς να το σβήσω πρώτα και να δω αν θα ανάψει ξανά...

    προς το παρόν δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο απο το να σβήσω το σφάλμα και να το παρακολουθώ... ίσως ήταν κάτι παροδικό.

    χρησιμοποιώ μόνο 100άρα βενζίνη πάντως.

  9. #67

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ντίνο σε σένα πόσο πήγε η αλλαγή? έχουν έκπτωση 20% όλα τα συνεργεία σχεδόν μέχρι τέλος του χρόνου.. αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να κάνω αλλαγή με μόλις 22.000 ΚΜ και χωρίς να το σβήσω πρώτα και να δω αν θα ανάψει ξανά...

    προς το παρόν δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο απο το να σβήσω το σφάλμα και να το παρακολουθώ... ίσως ήταν κάτι παροδικό.

    χρησιμοποιώ μόνο 100άρα βενζίνη πάντως.
    Πραγματικά, είναι επιπολαιότητα να πας να δωσεις ένα σεβαστό ποσό χωρίς να δώσεις μία δεύτερη ευκαιρία... Διάγνωση προτείνω

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Ptboul (28-12-11)

  11. #68
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εδωσα 1000κατιτις ευρω.
    Δεν υπαρχει καμια λογικη παιδια σε τοσο λιγα χλμ να θελει καταλυτη, και με την λογικη οτι η 100αρα εχει και καλυτερη καυση
    (Εγω μονο 95αρα βαζω)

    Ας δουμε τι θα πει και το διαγνωστικο, αλλα με το θεμα του καταλυτη (τουλαχιστον στην δικη μου πριπτωση) δεν ηταν ξεκαθαρη η διαγνωση
    "Καταλυτικος μετατροπεας νο.2" εγραφε, απο οτι μου ειχαν πει μεσα σε αυτο περιλαμβανονται ΚΑΙ οι αισθητηρες λ...

  12. #69
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σήμερα το αυτοκίνητο σε αντιπροσωπεία στην οποία η διάγνωση έδειξε:
    ''Ελλατωματικός ή γερασμένος καταλύτης'' αυτό έγραφε το διαγνωστικό.

    σβληστικε απο τη μνήμη ο κωδικός λάθους και αναμένουμε...
    οτι και να γίνει δεν πρόκειται να αλλάξω καταλύτη στις 22.000 ΚΜ αφού δεν υπάρχει περίπτωση να έχει κάτι.

    θα σβήνεται το λάθος κάθε φορά που θα εμφανίζεται πολύ απλά μιας και πιστεύω οτι γίνεται απο στιγμιαίο λάθος διάβασμα ή ακόμα και στις βενζίνες.

    1.500 ευρώ αλλαγή καταλύτη ? όχι ευχαριστώ...

  13. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    m-power_01 (23-12-11)

  14. #70
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φιλε μου, διαβασα με προσοχη ολα τα ποστ.
    θεωρω οτι τα κοστη ειναι πολυ υψηλα κυριώς για την διαδικασία αλλαγης.
    εγω στο δικο μου εφοσον ρωτας εβαλα ενα after market χωρις προβλημα.
    το θεμα υγρασίας το εχουν εξαντλησει και αλλα παιδιά, δεν ξερω σε ποιο μεγαλο εξουσιοδοτημενο πηγες αλλα σιγουρα μην στηριχθεις μονο σε αυτην την αποψη κανε μια βολτα και απο κανα δυο αλλους ''μεγαλους''

  15. The Following User Says Thank You to super duper For This Useful Post:

    Ptboul (28-12-11)

Σελίδα 7 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP