Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 23

Θέμα: Λάδι στο πετρέλαιο??

  1. #11
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σωστοοοοοοος ο θανος!!!!!
    πιστευω φιλε strof να σε κατατοπησαμε!!!
    η σε μπερδεψαμε περισσοτερο??....χαχαχα

  2. The Following 2 Users Say Thank You to individual For This Useful Post:

    scania124 (02-01-11), Vasilis (03-01-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν παιδιά για να καταλάβω.

    Για << συντήρηση >> και προφύλαξη της αντλίας και των μπεκ βάζετε στο τεπόζιτο του πετρελαίου λάδι.

    Το οποίο λάδι είναι είτε μονότυπο είτε ψιλό φτηνό λάδι λίπανσης τετράχρονου κινητήρα σωστά;

    Το λάδι όμως αυτό όταν καίγεται* αφήνει της πόρνης τα κατάλοιπα ΧΩΡΙΑ ότι σε υψηλές θερμοκρασίες (όπως αυτές που βλέπει το ακροφύσιο του μπεκ) καρβουνιάζει, για να μην αρχίσω να σκέφτομαι έξτρα επικαθίσεις - καρβουνιάσματα στα έδρανα των βαλβίδων και στις βαλβίδες αυτές καθαυτές.

    *και η χειρότερη μα η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ζημιά γίνεται όταν τα λάδια αυτά καίγονται σε ΧΑΜΗΛΕΣ θερμοκρασίες, δλδ κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Βασικά δεν καίγεται, αλλά καρβουνιάζει ΔΛΔ καίγεται εξωτερικά το μόριο του και κάνει ένα προστατευτικό ανθρακικό κάλυμμα...

    Άσε που πιστεύω ότι η αναλογία λαδιού προς πετρέλαιο τείνει στο μηδέν, ειδικά αν δούμε και τις διαλυτικές ικανότητες του πετρελαίου.

    Και ρε παίδες αφού βάζετε που βάζετε λάδι το οποίο θα καεί στην τελική (και προσωπικά θεωρώ ότι είναι έγκλημα, όχι περιβαλλοντικό, αλλά για το μοτέρ) γιατί δεν βάζετε λάδι για ΔΙΧΡΟΝΑ μοτέρ, το οποίο και κατάλοιπα ΔΕΝ αφήνει και είναι σχεδιασμένο ώστε να καίγεται;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following 5 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Dimzan (03-01-11), Samaro (03-01-11), strof (03-01-11), Vasilis (03-01-11), z3 2.2 (23-02-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν παιδιά για να καταλάβω.

    Για << συντήρηση >> και προφύλαξη της αντλίας και των μπεκ βάζετε στο τεπόζιτο του πετρελαίου λάδι.

    Το οποίο λάδι είναι είτε μονότυπο είτε ψιλό φτηνό λάδι λίπανσης τετράχρονου κινητήρα σωστά;

    Το λάδι όμως αυτό όταν καίγεται* αφήνει της πόρνης τα κατάλοιπα ΧΩΡΙΑ ότι σε υψηλές θερμοκρασίες (όπως αυτές που βλέπει το ακροφύσιο του μπεκ) καρβουνιάζει, για να μην αρχίσω να σκέφτομαι έξτρα επικαθίσεις - καρβουνιάσματα στα έδρανα των βαλβίδων και στις βαλβίδες αυτές καθαυτές.

    *και η χειρότερη μα η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ζημιά γίνεται όταν τα λάδια αυτά καίγονται σε ΧΑΜΗΛΕΣ θερμοκρασίες, δλδ κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Βασικά δεν καίγεται, αλλά καρβουνιάζει ΔΛΔ καίγεται εξωτερικά το μόριο του και κάνει ένα προστατευτικό ανθρακικό κάλυμμα...

    Άσε που πιστεύω ότι η αναλογία λαδιού προς πετρέλαιο τείνει στο μηδέν, ειδικά αν δούμε και τις διαλυτικές ικανότητες του πετρελαίου.

    Και ρε παίδες αφού βάζετε που βάζετε λάδι το οποίο θα καεί στην τελική (και προσωπικά θεωρώ ότι είναι έγκλημα, όχι περιβαλλοντικό, αλλά για το μοτέρ) γιατί δεν βάζετε λάδι για ΔΙΧΡΟΝΑ μοτέρ, το οποίο και κατάλοιπα ΔΕΝ αφήνει και είναι σχεδιασμένο ώστε να καίγεται;
    Συμφωνώ απόλυτα !!
    Κατά την άποψή μου, κάτι τέτοιο, μόνο ζημιά μπορεί να προκαλεί μακροπρόθεσμα στον κινητήρα τα μπεκ στους αισθητήρες κλπ.

    Αλλωστε η ανάμιξη λαδιού με πετρελαιο (η βενζίνη) αλλοιώνει τα συστατικά αμφότερων των υλικών.

    Θα ήταν πάντως ενδιαφέρον να μάθουμε, πως προέκυψε αυτό το συμπέρασμα, αφού κάτι τέτοιο δεν γνωρίζουμε οτι αναφέρεται ούτε συστήνεται απο κάποια αυτοκινητοβιομηχανία.

  6. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Vasilis (03-01-11)

  7. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ απόλυτα !!
    Κατά την άποψή μου, κάτι τέτοιο, μόνο ζημιά μπορεί να προκαλεί μακροπρόθεσμα στον κινητήρα τα μπεκ στους αισθητήρες κλπ.

    Αλλωστε η ανάμιξη λαδιού με πετρελαιο (η βενζίνη) αλλοιώνει τα συστατικά αμφότερων των υλικών.

    Θα ήταν πάντως ενδιαφέρον να μάθουμε, πως προέκυψε αυτό το συμπέρασμα, αφού κάτι τέτοιο δεν γνωρίζουμε οτι αναφέρεται ούτε συστήνεται απο κάποια αυτοκινητοβιομηχανία.

    Κοίταξε ότι έχει μια λογική και ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα με το παρών καθεστώς πώλησης πετρελαίου έχει.

    Απλά αυτό που αναρωτιέμαι είναι εάν η χρήση του λαδιού δεν δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που - θεωρητικά πάντα - λύνει.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. #15
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω προσωπικα πιστευω οτι με την ποιοτητα πετρελαιου που εχουμε εδω στο ελλαδισταν καλο κανει και κακο δεν κανει. Μετα απο κουβεντα που ειχα με εναν φίλο και κατοχο X5 3.0d ο οποιος αλλαξε 2 φορες μπεκ απο κακη ποιοτητα πετρελαιου απο οτι του ειπαν και ειδικοτερα οτι τα ελληνικα πετρελαια κατα ενα 35% περιεχουν βιοντιζελ με αποτελεσμα να δημιουργουν προβλημα στα μπεκ και στις αντλιες. Η λύση βρέθηκε απο τον φίλο ο οποιος μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκε ντιζελ καθαρο σε καποιο διυλιστηριο στην αλεξανδρουπολη και απλα γέμισε καποιες δεξαμενες στο σπιτι του και κανει την δουλεια του. Το αποτελεσμα ειναι ποιο στρωτη λειτουργεια του μοτερ και καμια βλάβη εδω και 130000 χιλιομετρα στα μπεκ και στην αντλία του.

  9. The Following User Says Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    individual (03-01-11)

  10. #16
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ολα καλα και ωραια αυτα ρε παιδια!!!
    ΑΛΛΑ ολα αυτα ξεκινουν και τελειωνουν στη ποιοτητα του πετρελαιου που δυστηχως στην ελλαδα δεν εχουμε....
    σιγουρα καποιοι απο εσας θα εχετε ακουσει για παγωμενα πετρελαια,με θερμοκρασιες -1,-2....εχετε δει ολοι πιστευω πολυ καλα και ακριβα πετρελαιοκινητα αξιας πολλων δεκαδων χιλιαδων ευρω να βγαζουν ντουμανι....
    και παμε στον αντιποδα......γιατι το ΙΔΙΟ αμαξι που φεραμε απο την γερμανια,βαζοντας πετρελαιο στην γερμανια,στην αυστρια,στην ιταλια....δεν ντουμανιαζει????
    και μολις φουλαρουμε στην ελλαδα καπνιζει???....
    γιατι με το γερμανικο πετρελαιο μας βγαζει 1.000 χλμ???....και με το ελληνικο 700-800???
    γιατι με -18 βαθμους παιρνει μπρος κατευθειαν????....και στη ελλαδα με -2,αν δεν εχουν παγωσει τα πετρελαια βγαζει ασπρους καπνους στην αρχη???
    γιατι στη γερμανια δεν εχουν την απορια.....αν θα βαλουν μεσα λαδι η οχι???

    ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ...
    ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΓΩΤΙΚΑ---ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ...ΜΕ-ΜΕ-ΜΕ-ΜΕ...

    αυτα απο εμενα!!!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to individual For This Useful Post:

    katsaraios (23-02-11), z3 2.2 (23-02-11)

  12. #17
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_Thess Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω προσωπικα πιστευω οτι με την ποιοτητα πετρελαιου που εχουμε εδω στο ελλαδισταν καλο κανει και κακο δεν κανει. Μετα απο κουβεντα που ειχα με εναν φίλο και κατοχο X5 3.0d ο οποιος αλλαξε 2 φορες μπεκ απο κακη ποιοτητα πετρελαιου απο οτι του ειπαν και ειδικοτερα οτι τα ελληνικα πετρελαια κατα ενα 35% περιεχουν βιοντιζελ με αποτελεσμα να δημιουργουν προβλημα στα μπεκ και στις αντλιες. Η λύση βρέθηκε απο τον φίλο ο οποιος μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκε ντιζελ καθαρο σε καποιο διυλιστηριο στην αλεξανδρουπολη και απλα γέμισε καποιες δεξαμενες στο σπιτι του και κανει την δουλεια του. Το αποτελεσμα ειναι ποιο στρωτη λειτουργεια του μοτερ και καμια βλάβη εδω και 130000 χιλιομετρα στα μπεκ και στην αντλία του.

    σωστος ο φιλος

  13. #18
    Εγγραφή
    30-08-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    123
    Thanked
    14
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με ενα βελτιωτικο καυσιμου, περιοριζεις πολυ την καταπονιση των μπεκ σου.
    μισο μπουκαλακι σε καθε φουλαρισμα.
    αυτο κανω στο δικο μου απο την αρχη.
    ...απ' της ψυχής μου το ιερό, ως της ζωής μου το μπουρδέλο, χτίσε μια γέφυρα να παω κ να 'ρθω...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to drum For This Useful Post:

    giannis_compact (23-02-11), strof (23-02-11)

  15. #19
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο individual Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατι με το γερμανικο πετρελαιο μας βγαζει 1.000 χλμ???....και με το ελληνικο 700-800???


    αυτο μου εκανε μεγαλη εντυπωση οταν το διαπιστωσα..ηρθα με 2.5 τεποζιτα απο Γερμανια και για να παω σερρες αθηνα και πισω θελω 2...

  16. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E46 POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο μου εκανε μεγαλη εντυπωση οταν το διαπιστωσα..ηρθα με 2.5 τεποζιτα απο Γερμανια και για να παω σερρες αθηνα και πισω θελω 2...
    Όντως και εγώ έχω παρατηρήσει τεράστια διαφορά από πρατήριο σε πρατήριο όσον αφορά:
    1)την απόδοση
    2)το πόσο ομαλά δουλεύει
    3)το αν καπνίζει
    4)πόσα χλμ βγάζει στο γέμισμα

    Δλδ παράδειγμα φουλάρισα με ΕΚΟ και πήγα θεσσαλονίκη.

    Έκαψα λιγότερο από μισό τεπόζιτο. Φουλάρω SHELL και κατεβαίνω Αθήνα. Έκαψα αρκετά παραπάνω από μισό. Και με μέσες ωριαίες που διέφεραν κατά 5χλμ/ώρα. Και από τα 2 βενζινάδικα βάζω σταθερά και με το Ε30 εδώ και αρκετά χρόνια και ουδέποτε είχα πρόβλημα (όχι ότι είναι πανάκεια)

    Πάντα με τα απλά πετρέλαια, όχι Vpower Κτλ, δεν ξέρω καν αν υπάρχουν κιόλας.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP