Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: Λάδι στο πετρέλαιο??

  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή Λάδι στο πετρέλαιο??

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να εχουμε, με υγεία πάνω απ'όλα!!
    Χτες μιλούσα με τρεις ταξιτζίδες, και οι τρεις με καινούργια αυτοκίνητα, και μου είπαν πως αυτοί συχνα βάζουν ένα φλυτζανάκι (όπως χαρακτηριστικά μου είπαν) λαδάκι ψιλό ( από αυτο που βάζουμε στο υδραυλικό τιμόνι) ΜΕΣΑ στο ρεζεβουάρ του καυσίμου και μετα γεμίζουν!! Αυτό το κάνουν γιατί έτσι προστετεύεται ο κινητήρας λένε και τα μπεκ.
    Τί λέτε???
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτο το κανουν πολλοι ωστε να λιπαινεται η αντλια πετρελαιου, στα παλιοτερα αυτοκινητα το εκαναν συχνα, τωρα στα νεα μοντελα με συγχρονες αντλιες, δεν ξερω αν ειναι καλο!

  3. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ενεκα οτι εξασκουσα το επαγγελμα για 8 χρονια.....θα σου πω οτι το εκανα και εγω...
    ο λογος ειναι οτι μαλακωνουν καποια κατακαθια του καυσιμου στα μπεκ,αλλα βασικα στα ακροφυσια,τα οποια ερχοντε σε επαφη και με το χωρο καυσεως,οπου μαζευουν ''καρβουνιλα'' απο την καυση.....αποτελεσμα λοιπον ειναι να μαλακωνουν και να απομακρυνοντε ολα αυτα με το λαδι.....
    στα παλαιοτερης γενιας ντιζελ,οπου ο ψεκασμος γινοταν με περιστροφικες η εμβολοφορες αντλιες πετρελαιου και οι ταξιτζηδες εβαζαν πετρελαιο θερμανσης (πιο φθηνο) το οποιο δεν ειχε καθολου λιπαντικα προσθετα.....το λαδι ηταν αναγκαιον κακον...
    και δεν μιλαμε για ενα φλιτζανακι.....αλλα για 1-2 λιτρα σε καθε φουλαρισμα...
    τωρα οι περισσοτεροι που εχουν common-rail....φοβουντε να βαλουν κοκκινο,γιατι υπαρχει πολυ μεγαλη περιπτωση να το πληρωσουν ακριβα σε βλαβες οι οποιες θα εχουν προελθει απο αυτο!!!!
    ελπιζω να σε καλυψα.....
    και οτι αλλο θελεις για ντιζελ....απλα ρωτα.....πιστευω να μπορεσω να σου απαντησω...

  4. The Following 5 Users Say Thank You to individual For This Useful Post:

    NickE60 (01-01-11), scania124 (02-01-11), strof (01-01-11), Vasilis (03-01-11), z3 2.2 (23-02-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο individual Εμφάνιση μηνυμάτων
    ενεκα οτι εξασκουσα το επαγγελμα για 8 χρονια.....θα σου πω οτι το εκανα και εγω...
    ο λογος ειναι οτι μαλακωνουν καποια κατακαθια του καυσιμου στα μπεκ,αλλα βασικα στα ακροφυσια,τα οποια ερχοντε σε επαφη και με το χωρο καυσεως,οπου μαζευουν ''καρβουνιλα'' απο την καυση.....αποτελεσμα λοιπον ειναι να μαλακωνουν και να απομακρυνοντε ολα αυτα με το λαδι.....
    στα παλαιοτερης γενιας ντιζελ,οπου ο ψεκασμος γινοταν με περιστροφικες η εμβολοφορες αντλιες πετρελαιου και οι ταξιτζηδες εβαζαν πετρελαιο θερμανσης (πιο φθηνο) το οποιο δεν ειχε καθολου λιπαντικα προσθετα.....το λαδι ηταν αναγκαιον κακον...
    και δεν μιλαμε για ενα φλιτζανακι.....αλλα για 1-2 λιτρα σε καθε φουλαρισμα...
    τωρα οι περισσοτεροι που εχουν common-rail....φοβουντε να βαλουν κοκκινο,γιατι υπαρχει πολυ μεγαλη περιπτωση να το πληρωσουν ακριβα σε βλαβες οι οποιες θα εχουν προελθει απο αυτο!!!!
    ελπιζω να σε καλυψα.....
    και οτι αλλο θελεις για ντιζελ....απλα ρωτα.....πιστευω να μπορεσω να σου απαντησω...
    Δηλαδη στα common- rail βάζουμε λάδι αφοβα ή όχι??
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  6. #5
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χωρις να θελω να σε παρω στο λαιμο μου....εγω στο δικο μου βαζω....ειναι κομον-ρειλ...
    και στο μερσεντες c270 cdi που ειχα για ταξι εβαζα.....καλο κανει-κακο δεν κανει....
    αν ρωτησεις βεβαια καποιον μπομπατζη,θα σου πει οτι καιει τα λαστιχακια που βρισκοντε μεσα στην αντλια.......για να σε φοβερισει πιο πολυ και να τον επισκευθεις συντομοτερα.
    ναι αλλα στην αλλη περιπτωση δινεις περισσοτερη ζωη στα μπεκ σου.

    παντως φιλε μου το αλφα και το ωμεγα στα ντιζελ ειναι η καλη ποιοτητα καυσιμου....
    αν εισαι σιγουρος οτι το ντιζελ που βαζεις ειναι καλης ποιοτητας,δεν χρειαζεται ουτε λαδι ουτε τιποτα....
    εγω ας πουμε βαζω πετρελαιο απο το ιδιο βενζιναδικο,εδω και 15 χρονια και δεν εχω προβλημα μεχρι σημερα......οποτε δεν με ενδιαφερει αν βαζω λαδι η οχι....
    οταν το θυμηθω βαζω καμια φορα!!!....10αρακι βαζω η οτι αλλο ψιλο λαδι βρω!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη individual : 01-01-11 στις 16:42

  7. The Following 2 Users Say Thank You to individual For This Useful Post:

    scania124 (02-01-11), strof (01-01-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και τωρα που ειπες μπεκ...
    Ειναι καιρος τωρα που τα πρωτα 5-8 λεπτα της λειτουργιας του, κανει εναν πολυ εντονο μεταλλικο θορυβο, μετα σταματαει και δουλευει κανονικα. Κανεις δεν μπορει να μου πει τι ειναι αν δεν το ανοιξουν. Μονο ενας μου ειπε πως ειναι μπεκ. Αυτα ειναι τα συμπτωματα του μπεκ που παραδιδει πνευμα?
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Larissa
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    409
    Thanked
    448
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παρε με τηλέφωνο κάποιο πρωινό την επόμενη εβδομάδα, να σε "γνωρίσω" στον μηχανικό που συντηρεί το δικό μου Diesel, να ακούσεις μια ακόμη άποψη...!!!

    Καλή χρονιά να έχουμε!
    ...

  10. #8
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο individual Εμφάνιση μηνυμάτων
    ενεκα οτι εξασκουσα το επαγγελμα για 8 χρονια.....θα σου πω οτι το εκανα και εγω...
    ο λογος ειναι οτι μαλακωνουν καποια κατακαθια του καυσιμου στα μπεκ,αλλα βασικα στα ακροφυσια,τα οποια ερχοντε σε επαφη και με το χωρο καυσεως,οπου μαζευουν ''καρβουνιλα'' απο την καυση.....αποτελεσμα λοιπον ειναι να μαλακωνουν και να απομακρυνοντε ολα αυτα με το λαδι.....
    στα παλαιοτερης γενιας ντιζελ,οπου ο ψεκασμος γινοταν με περιστροφικες η εμβολοφορες αντλιες πετρελαιου και οι ταξιτζηδες εβαζαν πετρελαιο θερμανσης (πιο φθηνο) το οποιο δεν ειχε καθολου λιπαντικα προσθετα.....το λαδι ηταν αναγκαιον κακον...
    και δεν μιλαμε για ενα φλιτζανακι.....αλλα για 1-2 λιτρα σε καθε φουλαρισμα...
    τωρα οι περισσοτεροι που εχουν common-rail....φοβουντε να βαλουν κοκκινο,γιατι υπαρχει πολυ μεγαλη περιπτωση να το πληρωσουν ακριβα σε βλαβες οι οποιες θα εχουν προελθει απο αυτο!!!!
    ελπιζω να σε καλυψα.....
    και οτι αλλο θελεις για ντιζελ....απλα ρωτα.....πιστευω να μπορεσω να σου απαντησω...
    πολυ σωστος.. συμφωνω απολυτα ετσι ειναι!

  11. #9
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και τωρα που ειπες μπεκ...
    Ειναι καιρος τωρα που τα πρωτα 5-8 λεπτα της λειτουργιας του, κανει εναν πολυ εντονο μεταλλικο θορυβο, μετα σταματαει και δουλευει κανονικα. Κανεις δεν μπορει να μου πει τι ειναι αν δεν το ανοιξουν. Μονο ενας μου ειπε πως ειναι μπεκ. Αυτα ειναι τα συμπτωματα του μπεκ που παραδιδει πνευμα?

    τιποτα δεν αποκλειεται.....αν και εσυ πιστευεις οτι ειναι μπεκ....
    κανε μια επισκεψη σε καποιον μπομπατζη που ξερεις και κανε εναν ελεγχο....
    ΜΟΝΟ ελεγχος κοστιζει 20-30 ευρω....
    δες τι θα σου πει.......ποσο κοστιζει αυτο που θα σου πει......και αναλογως πραξε!!!!
    παντως τα πραγματα τον τελευταιο καιρο εχουν αλαξει ριζικα οσον αφορα τις επικευες και τις χρεωσεις στα κομον ρειλ αισθητα προς τα κατω....
    το 2001 που ειχα παρει το πρωτο μου κομον ρειλ (c270 cdi)......
    δεν υπηρχε η λυση της επισκευης του μπεκ,αλλα μονο αγορα καινουριου,οπου και αν πηγαινες.....η αγορα ηταν αν θυμαμαι καλα γυρω στα 1.000 ευρω το ενα......για την αντλια ισχυαν τα ιδια με 3.000 ευρω....
    σημερα πλεον επισκευαζοντε με 50-100 ευρω το ενα......
    αλλα και αν ειναι χαλια.....βρισκεις με 150-200 μεταχειρισμενο....
    απο οτι βλεπω εισαι λαρισα......δεν ξερω αν εχετε μπομπατζηδες εκει....
    αν ανεβεις θεσσαλονικη.....μπορω να σου πρωτεινω καποιους!!!

  12. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πολυ σωστα τα λεει ο αντωνης.
    και στα φορτηγα το κανω εγω τα οποια ειναι τεχνολογιας common rail.
    χαρακτηριστικα θα σου πω οτι σε καθε αλλαγη φιλτρο πετρελαιου που κανω(ανα 15000)οταν το ξανα βαζω πανω δεν βαζα πετρελαιο μεσα αλλα σκετο λαδακι μηχανης(10-40)

    καθε 250.000χλμ κανω ελενχο μπεκ και αμα χρειαστει αλλαγη ακροφυσια....παντα τα μπεκ μου ειναι σε αριστη κατασταση.....πιστευω οτι πεζει πολυ μεγαλο ρολο το λαδακι που τους βαζω...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP