Σελίδα 7 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 567
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 65 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

  1. #61
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι έξτρα βάρος να έχει κάτι τέτοιο?

  2. #62
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη δεν σε εχει φαει η περιεργια για εναν ελεγχο?
    Ισως περισσοτερο απο ολους λογω της βελτιωσης σου, και μετα βλεπεις πως προχωρας.
    Αλλα γιατι σε πιανει αγχος αφου ειναι μια σχετικα ευκολη διαδικασια για ενα καλο μαστορα
    Το εχω ελεγξει απο κατω προσφατα και δεν ειδα τιποτα. Τωρα για λεπτομερη ελεγχο, αν μπω στην διαδικασια να κατεβασω γεφυρα, θα περασω και το κιτακι της turner (μιας και που το εχω στα χερια μου εδω και καιρο) ειτε εχει ρωγμες ειτε οχι. Απλα ψαχνουμε να βρουμε τον σωστο μαστορα στην σωστη τιμη. Αυτο ειναι το δυσκολο..

  3. #63
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το καλύτερο απ'όλα είναι να ανοιχτεί απο πάνω, να μπεί ενίσχυση απο πάνω, και να βιδωθούν
    όλα μαζί. την καλύτερη δουλειά πάντως απο όσους έχω μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα, την
    έχει κάνει ο νικολάι. διπλό πάτωμα, και βίδωμα όλα μαζί. ουσιαστικά, σαν τσιμέντο το έχει κάνει.
    Διπλό πάτωμα? Για να γίνει αυτό λογικά θα πρέπει να βγει όλο το κομμάτι του πατώματος και να ξαναραφτεί...πάρα πολύ μεγάλος μπελάς δηλαδή. Γενικά το θεωρώ υπερβολή, όσα αυτοκίνητα έχουν ενισχυθεί με σωστές κολλήσεις δεν ξανανοίγουν ποτέ!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. #64
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το εχω ελεγξει απο κατω προσφατα και δεν ειδα τιποτα. Τωρα για λεπτομερη ελεγχο, αν μπω στην διαδικασια να κατεβασω γεφυρα, θα περασω και το κιτακι της turner (μιας και που το εχω στα χερια μου εδω και καιρο) ειτε εχει ρωγμες ειτε οχι. Απλα ψαχνουμε να βρουμε τον σωστο μαστορα στην σωστη τιμη. Αυτο ειναι το δυσκολο..
    δημητρη οταν ειναι χτυπα κανα τηλ .
    ειναι πολυ καλος ο δικος μου
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  5. #65
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το καλύτερο απ'όλα είναι να ανοιχτεί απο πάνω, να μπεί ενίσχυση απο πάνω, και να βιδωθούν
    όλα μαζί. την καλύτερη δουλειά πάντως απο όσους έχω μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα, την
    έχει κάνει ο νικολάι. διπλό πάτωμα, και βίδωμα όλα μαζί. ουσιαστικά, σαν τσιμέντο το έχει κάνει.
    Kαι αυτό δεν έχει πολύ μεγάλο φόβο να μεταφέρει πολύ μεγάλες δυνάμεις στα σημεία που δένει το πάτωμα με την καρότσα και μετά να υπάρχουν θέματα και αλλού???



Σελίδα 7 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 567

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP