στον βορρα ποσα ειναι τα Μ3?
στον βορρα ποσα ειναι τα Μ3?
Φίλε μου δεν θέλω να επεκταθώ στα επί της διαδικασίας μιας και δεν είμαι ειδικός οπότε μπορεί να πω ανακρίβειες. Μπορώ όμως με pm σε όποιον θέλει να δώσω τα στοιχεία του συνεργείου που πάω εγώ (και αρκετοί άλλοι από το forum) όπου το έχουν κάνει σε καμιά ντουζίνα αυτοκίνητα και από το τελικό αποτέλεσμα που έχω δει δεν κόβει από μέσα πορτ-μπαγκάζ αλλά ενισχύει κόβοντας τοπικά από κάτω. Να σημειώσω πως δεν χρειάζεται να αγοράσει κανείς kit ενίσχυσης μιας και δεν είναι δύσκολο να κατασκευάσεις τα κομμάτια λαμαρίνας που χρειάζεσαι.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Πάντα Είμαι υπέρ της πρόληψης αλλα αναρωτιέμαι Εγώ που δεν Έχω κομμένο πάτωμα αξίζει να μπω σε αυτήν την διαδικασία ενίσχυσης μήπως και κάποτε μου κοπεί εξαλου το αυτοκίνητο δεν το καταπονω και απο όσο γνωρίζω ούτε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το αμάξι έχει γράψει 122000 χιλιομετρα
αντε γεια...
Ξαναβαζω τις οδηγιες κατα turner (που δεν νομιζω να αμφισβητουνται απο καποιον οτι ειναι οι σωστες)
https://www.turnermotorsport.com/ima...nforcement.pdf
Αν δεις απο το βημα 8 και μετα ακολουθειται η διαδικασια ενισχυσης απο πανω γιατι δεν μπορει να γινει κατι αλλο. Πως μπορεις απο κατω να κανεις τις κολλησεις που γινονται στο βημα 10?
Εκτος αν εκει που το πας εφαρμοζει κατι αλλο οποτε τοτε ομως μιλαμε για κατι αλλο σαν λυση.
Εγω παντως το βλεπω αδυνατο να κανει τις ενδεδειγμενες καλλησεις κατα turner δουλευοντας μονο απο κατω. Αν βεβαια μπορει να το κανει ευχαριστως να το συζητησουμε και για τα δικα μας αυτοκινητα. Θα ηταν ευχης εργο αν μπορουσαμε να το κανουμε χωρις να κοψουμε απο πανω. Αλλα προσεξε με...την turner μεθοδο, οχι καποια αλλη παραπλησια/παρεμφερη με αλλες κολλησεις ειτε πανω, ειτε κατω. Οποτε μπορεις ενημερωσε μας![]()
Eδω κ κανα εναμιση χρονο ειχα εναν εντονο θορυβο κρακ οταν ανεβοκατεβαινα στην ραμπα στο γραφειο κ στο σπιτι .
το ειχα ψαξει παρα πολυ κ σε πολλους .
τα ειχα αλλαξει ολα απο κατω, ευρεση καμμια.
τελικα ο μηχανικος μου κατεβασε ολη την πισω γεφυρα κ διαφορικο κατω κ απο πανω απο το αριστερο μπροστα σινεμπλοκ του διαφορικου ηταν η ρωγμη.
μου εβαλε κατι πλακες σαν turner με αργκον περιπου κ εδω και κανα χρονο ,no problem.
με ειχε ταλαιπωρησει παρα πολυ γιατι ηταν απο πανω απο ενα απο τα μεγαλα σινεμπλοκ του διαφορικου κ αν δεν κατεβαιναν ολα δεν προκειται να βρισκοταν.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Εγω χρεισιμοποιησα κολλα
Δημητρη δεν σε εχει φαει η περιεργια για εναν ελεγχο?
Ισως περισσοτερο απο ολους λογω της βελτιωσης σου, και μετα βλεπεις πως προχωρας.
Αλλα γιατι σε πιανει αγχος αφου ειναι μια σχετικα ευκολη διαδικασια για ενα καλο μαστορα
το καλύτερο απ'όλα είναι να ανοιχτεί απο πάνω, να μπεί ενίσχυση απο πάνω, και να βιδωθούν
όλα μαζί. την καλύτερη δουλειά πάντως απο όσους έχω μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα, την
έχει κάνει ο νικολάι. διπλό πάτωμα, και βίδωμα όλα μαζί. ουσιαστικά, σαν τσιμέντο το έχει κάνει.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS