Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου δεν θέλω να επεκταθώ στα επί της διαδικασίας μιας και δεν είμαι ειδικός οπότε μπορεί να πω ανακρίβειες. Μπορώ όμως με pm σε όποιον θέλει να δώσω τα στοιχεία του συνεργείου που πάω εγώ (και αρκετοί άλλοι από το forum) όπου το έχουν κάνει σε καμιά ντουζίνα αυτοκίνητα και από το τελικό αποτέλεσμα που έχω δει δεν κόβει από μέσα πορτ-μπαγκάζ αλλά ενισχύει κόβοντας τοπικά από κάτω. Να σημειώσω πως δεν χρειάζεται να αγοράσει κανείς kit ενίσχυσης μιας και δεν είναι δύσκολο να κατασκευάσεις τα κομμάτια λαμαρίνας που χρειάζεσαι.
    Ξαναβαζω τις οδηγιες κατα turner (που δεν νομιζω να αμφισβητουνται απο καποιον οτι ειναι οι σωστες)

    https://www.turnermotorsport.com/ima...nforcement.pdf

    Αν δεις απο το βημα 8 και μετα ακολουθειται η διαδικασια ενισχυσης απο πανω γιατι δεν μπορει να γινει κατι αλλο. Πως μπορεις απο κατω να κανεις τις κολλησεις που γινονται στο βημα 10?
    Εκτος αν εκει που το πας εφαρμοζει κατι αλλο οποτε τοτε ομως μιλαμε για κατι αλλο σαν λυση.
    Εγω παντως το βλεπω αδυνατο να κανει τις ενδεδειγμενες καλλησεις κατα turner δουλευοντας μονο απο κατω. Αν βεβαια μπορει να το κανει ευχαριστως να το συζητησουμε και για τα δικα μας αυτοκινητα. Θα ηταν ευχης εργο αν μπορουσαμε να το κανουμε χωρις να κοψουμε απο πανω. Αλλα προσεξε με...την turner μεθοδο, οχι καποια αλλη παραπλησια/παρεμφερη με αλλες κολλησεις ειτε πανω, ειτε κατω. Οποτε μπορεις ενημερωσε μας

  2. #2
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Eδω κ κανα εναμιση χρονο ειχα εναν εντονο θορυβο κρακ οταν ανεβοκατεβαινα στην ραμπα στο γραφειο κ στο σπιτι .
    το ειχα ψαξει παρα πολυ κ σε πολλους .
    τα ειχα αλλαξει ολα απο κατω, ευρεση καμμια.
    τελικα ο μηχανικος μου κατεβασε ολη την πισω γεφυρα κ διαφορικο κατω κ απο πανω απο το αριστερο μπροστα σινεμπλοκ του διαφορικου ηταν η ρωγμη.
    μου εβαλε κατι πλακες σαν turner με αργκον περιπου κ εδω και κανα χρονο ,no problem.
    με ειχε ταλαιπωρησει παρα πολυ γιατι ηταν απο πανω απο ενα απο τα μεγαλα σινεμπλοκ του διαφορικου κ αν δεν κατεβαιναν ολα δεν προκειται να βρισκοταν.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  3. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eδω κ κανα εναμιση χρονο ειχα εναν εντονο θορυβο κρακ οταν ανεβοκατεβαινα στην ραμπα στο γραφειο κ στο σπιτι .
    το ειχα ψαξει παρα πολυ κ σε πολλους .
    τα ειχα αλλαξει ολα απο κατω, ευρεση καμμια.
    τελικα ο μηχανικος μου κατεβασε ολη την πισω γεφυρα κ διαφορικο κατω κ απο πανω απο το αριστερο μπροστα σινεμπλοκ του διαφορικου ηταν η ρωγμη.
    μου εβαλε κατι πλακες σαν turner με αργκον περιπου κ εδω και κανα χρονο ,no problem.
    με ειχε ταλαιπωρησει παρα πολυ γιατι ηταν απο πανω απο ενα απο τα μεγαλα σινεμπλοκ του διαφορικου κ αν δεν κατεβαιναν ολα δεν προκειται να βρισκοταν.
    εκανες τπτ και απο πανω η μονο απο κατω? Αν δεν ραψουμε απο πανω δεν λυνουμε το προβλημα 100% καθως απο πανω ειναι που ξεκιναει το προβλημα...

  4. #4
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    εκανες τπτ και απο πανω η μονο απο κατω? Αν δεν ραψουμε απο πανω δεν λυνουμε το προβλημα 100% καθως απο πανω ειναι που ξεκιναει το προβλημα...
    δεν ξεκινησε τιποτα απο πανω.
    η ρωγμη ηταν στο κατω φυλλο.
    αν δεν ανοιξει απο πανω δεν χρειαζεται.
    ειναι πολυ καλος ο δικος μου.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  5. #5
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω χρεισιμοποιησα κολλα
    Attached Images Attached Images

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημητρη δεν σε εχει φαει η περιεργια για εναν ελεγχο?
    Ισως περισσοτερο απο ολους λογω της βελτιωσης σου, και μετα βλεπεις πως προχωρας.
    Αλλα γιατι σε πιανει αγχος αφου ειναι μια σχετικα ευκολη διαδικασια για ενα καλο μαστορα

  7. #7
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη δεν σε εχει φαει η περιεργια για εναν ελεγχο?
    Ισως περισσοτερο απο ολους λογω της βελτιωσης σου, και μετα βλεπεις πως προχωρας.
    Αλλα γιατι σε πιανει αγχος αφου ειναι μια σχετικα ευκολη διαδικασια για ενα καλο μαστορα
    Το εχω ελεγξει απο κατω προσφατα και δεν ειδα τιποτα. Τωρα για λεπτομερη ελεγχο, αν μπω στην διαδικασια να κατεβασω γεφυρα, θα περασω και το κιτακι της turner (μιας και που το εχω στα χερια μου εδω και καιρο) ειτε εχει ρωγμες ειτε οχι. Απλα ψαχνουμε να βρουμε τον σωστο μαστορα στην σωστη τιμη. Αυτο ειναι το δυσκολο..

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP