Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

  1. #41
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικα που κατεληξες
    Παντως το γρηγοροτερο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια που βρισκεται το αυτοκινητο σου
    Παντως οτι και να αποφασισεις keep us posted
    ακομη δεν ξερω...ειτε θα ακολουθησω την "αναιμακτη μεθοδο" με εποξικη απο κατω και γεμισμα με αφρο απο πανω(εργοστασιακη οδηγια) η αν κοψω απο πανω για να ενισχυσω τις ηλεκτροποντες τοτε θα 'ραψω' και απο κατω. Η δευτερη μεθοδος ειναι σιγουρα καλυτερη αλλα αυτο που με χαλαει περισσοτερο ειναι το τρυπημα των θολων απο πανω....Βεβαια μια συνδυαστικη μεθοδος των παραπανω δεν ειναι ασχημη ιδεα (αφρος πανω-TIG κατω) για να μην εχουμε ασχημο αισθητικο αποτελεσμα. ΣΣ Οποιος θελει να ακολουθησει την συνδυαστικη μεθοδο, κανει ΠΡΩΤΑ την ηλεκτροσυγκολληση και ΜΕΤΑ τον αφρο για να μην επηρεαστει η αντοχη του απο τις θερμοκρασιες.
    Εγω στα χερια μου εχω και την εποξικη και το κιτακι της Turner.Αλλα δεν εχω αποφασισει ακομη τι θα ακολουθησω...

  2. #42
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω το πηρα αποφαση...Αφου θα το κρατησω το αμαξι πολυ καιρο ακομα, πρεπει να ενισχυθει γιατι αν δω τιποτα κοψιματα θα ξενερωσω ασχημα..
    Προς το παρον εχουν μπει οι ενισχησεις απο τερνερ και ψαχνω να βρω συνεργειο που να εχει ξανακανει την εργοστασιακη οδηγια με τους αφρους γιατι δεν μου αρεσει να γινετε το αυτοκινητο μου πειραματοζωο. Αν ξερετε καποιον που το εχει ξανακανει παρακαλω πειτε

  3. #43
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα 46άρια (αλλά και τα 36άρια) άσχετα με τη χρήση ανοίγουν στο πάτωμα γιατί το εν λόγω κομμάτι είναι λάθος κατασκευασμένο από τη Bmw με λεπτή λαμαρίνα και ηλεκτροπόντες.

    Έχω δει περιπτώσεις όπου σηκώνεις το αμάξι και το πάτωμα φαίνεται τζάμι, αλλά μόλις κατεβάσεις διαφορικό και καθαρίσεις λίγο από τη σκόνη διακρίνεις "νεαρές" τριχοειδής ρωγμές οι οποίες θα έκαναν αισθητή την παρουσία τους (με ήχους τριβής μετάλλων) ίσως και σε 1 με 2 χρόνια όπου θα άνοιγαν κανονικά. Φυσικά στη εμφάνιση ρωγμών συμβάλουν και τα φθαρμένα - καθισμένα bushings της γέφυρας, όπου με τις εναλλαγές ροπής στο διαφορικό προκαλούν τα γνωστά "γκουπ" - bushings separation.

    To να κάνεις κολλήσεις με αδρανές αέριο (Αργόν) είναι η πιο δοκιμασμένη λύση. Ενισχύεις το πάτωμά σου με έξτρα λαμαρίνα στα επίφοβα σημεία έδρασης (όπως κοιτάμε από πίσω το αμάξι είναι το πίσω αριστερό και το μπροστά δεξί), κολλάς με Αργκόν και μετά περνάς και μια εποξική κόλλα από πάνω στα σημεία που έγινε η επέμβαση. Φυσικά τα σημεία αυτά πρέπει να ενισχυθούν και από μέσα.

    Το να κόψεις λαμαρίνα από τη μεριά του πορτ-μπαγκάζ ώστε να επέμβεις στο εσωτερικό μέρος του πατώματος αφήνει ένα απίστευτα αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Σωστότερο είναι να κόψεις από κάτω και να κολλήσεις τις ενισχύσεις μέσα-έξω.

    Επίσης, θεωρώ το Tis της Bmw για γέμισμα του σάντουιτς πατώματος με foam απίστευτη πατάτα και μεσοβέζικη λύση, αφού ναι μεν προσφέρεις μία έξτρα απορρόφηση των δυνάμεων που αναπτύσσονται εκεί αλλά δεν ενισχύεις το ελαττωματικό κομμάτι.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    stratos (11-05-11)

  5. #44
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων

    Το να κόψεις λαμαρίνα από τη μεριά του πορτ-μπαγκάζ ώστε να επέμβεις στο εσωτερικό μέρος του πατώματος αφήνει ένα απίστευτα αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Σωστότερο είναι να κόψεις από κάτω και να κολλήσεις τις ενισχύσεις μέσα-έξω.
    Αυτο δηλαδη πως θα το κανεις? Το μερος οπου χρειαζεται ραψιμο απο πανω, δηλαδη εκει που πιανει η ηλεκτροποντα, δεν ειναι προσβασιμο απο πουθενα απο κατω. Η μονη προσβαση ειναι απο πανω αφου κοψεις θολο. Το κομματι που πονταρεις δεν αφαιρειται απο το πλαισιο. Πως ακριβως θα κοψεις απο κατω και θα ενισχυσεις μεσα εξω? Εννοεις να κοψεις ολο το κομματι που παταει το υποπλαισιο να το βγαλεις εξω? Και πως θα το κοψεις δηλαδη? Μετα θα πρεπει να ραψεις και ολο το κομματι πισω στο πλαισιο. Πες μου ακριβως πως το σκεφτεσαι να δουμε αν ειναι εφικτο

  6. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    stratos (11-05-11)

  7. #45
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίες πληροφορίες παιδιά.

    Όποιος αποφασίσει που και πως θα το κάνει, ας ενημερώσει μπας και κάνουμε κάνα group buy. Εννοείται πως είμαι μέσα και γω αν και όταν κατεβάσαμε διαφορικό δεν υπήρχε κάτι ανησυχητικό. Βέβαια είμαι σίγουρος είναι είναι θέμα χρόνου.

  8. #46
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίες πληροφορίες παιδιά.

    Όποιος αποφασίσει που και πως θα το κάνει, ας ενημερώσει μπας και κάνουμε κάνα group buy. Εννοείται πως είμαι μέσα και γω αν και όταν κατεβάσαμε διαφορικό δεν υπήρχε κάτι ανησυχητικό. Βέβαια είμαι σίγουρος είναι είναι θέμα χρόνου.
    Κωστα αυτο με το group buy ακουγεται ενδιαφερον. Ειδικα για τα Μ3 τωρα που εχουν αρχισει και παλιωνουν. Και εγω την τελευταια φορα που το τσεκαρα δεν ειχα θεμα, αλλα και εγω συμφωνω οτι ειναι θεμα χρονου. Ας δουμε λοιπον ποσοι μπορουμε να μαζευτουμε και μετα μπορουμε να απευθυνθουμε σε καποιον επαγγελματια του χωρου. Αν πχ ειμαστε 5+ αυτοκινητα, θεωρω οτι θα μπορουσαμε να εχουμε μια λογικη τιμη, ειδικα σε τετοιες περιοδους αναδουλειας. Απο οτι γνωριζω υπαρχουν και επαγγελματιες που διαβαζουν/παρακολουθουν το φορουμ οι οποιοι θα μπορουσαν να μας κανουν μια προσφορα, αν τους ενδιαφερει, για πχ 5 αυτοκινητα και πανω.

  9. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Monsta (11-05-11)

  10. #47
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    OK αλλά αναλαμβάνεις τη διαδικασία 'παρακολούθησης' της εκτέλεσης της σωστής διαδικασίας, μιας που κατέχεις το αντικείμενο.

  11. #48
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    OK αλλά αναλαμβάνεις τη διαδικασία 'παρακολούθησης' της εκτέλεσης της σωστής διαδικασίας, μιας που κατέχεις το αντικείμενο.
    ναι οκ, no prob...Αφου θα ειναι και το δικο μου μεσα. Ειναι παντως ενα θεμα που θα απασχολησει σχεδον ολους τους κατοχους των Ε46 coupe Μ3 καθως οσο περναει ο καιρος, η συνεχης φορτιση-αποφορτηση (cycling) του υποπλαισιου θα οδηγησει σε κοψιμο του πατωματος...

  12. #49
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντως να ξέρετε πως δεν είναι και πολύ δύσκολη δουλειά. ειδικά για κάποιον που έχει ράψει
    4 - 5 αυτοκίνητα στο παρελθόν...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #50
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μητσο ειχες δεν ειχες μας αρρωστησες..εαν παντως καταληξετε οι πιο ψαγμενοι"
    του ειδους να ανοιξουμε ενα καινουργιο θεμα οσοι πιστοι να κανουμε μια μαζικη συγκεντρωση γιατι επειγει για πολλους απο εμας..σιγουρα αλλη τιμη θα πετυχουμε για 10 αυτοκινητα...
    Υ.Γ ειμαι υπερ της κολας γιατι εχω ακουσει για ραψιμο καροτσας (300Ε)
    και δεν πετυχε ουτε η 2ερη αποπειρα και παει για τριτη το αυτοκινητο(ζ3)..
    μεσα σε χρονικο διαστημα 3 ετων!!!Ανοιγει σε αλλα σημεια,,παντα στην πισω πλευρα του αμαξωματος...(βεβαια το 3 ραψιμο κανονισε να μην το πληρωση!!!)

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP