Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων

    Το να κόψεις λαμαρίνα από τη μεριά του πορτ-μπαγκάζ ώστε να επέμβεις στο εσωτερικό μέρος του πατώματος αφήνει ένα απίστευτα αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Σωστότερο είναι να κόψεις από κάτω και να κολλήσεις τις ενισχύσεις μέσα-έξω.
    Αυτο δηλαδη πως θα το κανεις? Το μερος οπου χρειαζεται ραψιμο απο πανω, δηλαδη εκει που πιανει η ηλεκτροποντα, δεν ειναι προσβασιμο απο πουθενα απο κατω. Η μονη προσβαση ειναι απο πανω αφου κοψεις θολο. Το κομματι που πονταρεις δεν αφαιρειται απο το πλαισιο. Πως ακριβως θα κοψεις απο κατω και θα ενισχυσεις μεσα εξω? Εννοεις να κοψεις ολο το κομματι που παταει το υποπλαισιο να το βγαλεις εξω? Και πως θα το κοψεις δηλαδη? Μετα θα πρεπει να ραψεις και ολο το κομματι πισω στο πλαισιο. Πες μου ακριβως πως το σκεφτεσαι να δουμε αν ειναι εφικτο

  2. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    stratos (11-05-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο δηλαδη πως θα το κανεις? Το μερος οπου χρειαζεται ραψιμο απο πανω, δηλαδη εκει που πιανει η ηλεκτροποντα, δεν ειναι προσβασιμο απο πουθενα απο κατω. Η μονη προσβαση ειναι απο πανω αφου κοψεις θολο. Το κομματι που πονταρεις δεν αφαιρειται απο το πλαισιο. Πως ακριβως θα κοψεις απο κατω και θα ενισχυσεις μεσα εξω? Εννοεις να κοψεις ολο το κομματι που παταει το υποπλαισιο να το βγαλεις εξω? Και πως θα το κοψεις δηλαδη? Μετα θα πρεπει να ραψεις και ολο το κομματι πισω στο πλαισιο. Πες μου ακριβως πως το σκεφτεσαι να δουμε αν ειναι εφικτο
    Φίλε μου δεν θέλω να επεκταθώ στα επί της διαδικασίας μιας και δεν είμαι ειδικός οπότε μπορεί να πω ανακρίβειες. Μπορώ όμως με pm σε όποιον θέλει να δώσω τα στοιχεία του συνεργείου που πάω εγώ (και αρκετοί άλλοι από το forum) όπου το έχουν κάνει σε καμιά ντουζίνα αυτοκίνητα και από το τελικό αποτέλεσμα που έχω δει δεν κόβει από μέσα πορτ-μπαγκάζ αλλά ενισχύει κόβοντας τοπικά από κάτω. Να σημειώσω πως δεν χρειάζεται να αγοράσει κανείς kit ενίσχυσης μιας και δεν είναι δύσκολο να κατασκευάσεις τα κομμάτια λαμαρίνας που χρειάζεσαι.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. #3
    Εγγραφή
    22-02-11
    Περιοχή
    underworld
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    5.475
    Thanked
    15081
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάντα Είμαι υπέρ της πρόληψης αλλα αναρωτιέμαι Εγώ που δεν Έχω κομμένο πάτωμα αξίζει να μπω σε αυτήν την διαδικασία ενίσχυσης μήπως και κάποτε μου κοπεί εξαλου το αυτοκίνητο δεν το καταπονω και απο όσο γνωρίζω ούτε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το αμάξι έχει γράψει 122000 χιλιομετρα
    αντε γεια...

  5. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου δεν θέλω να επεκταθώ στα επί της διαδικασίας μιας και δεν είμαι ειδικός οπότε μπορεί να πω ανακρίβειες. Μπορώ όμως με pm σε όποιον θέλει να δώσω τα στοιχεία του συνεργείου που πάω εγώ (και αρκετοί άλλοι από το forum) όπου το έχουν κάνει σε καμιά ντουζίνα αυτοκίνητα και από το τελικό αποτέλεσμα που έχω δει δεν κόβει από μέσα πορτ-μπαγκάζ αλλά ενισχύει κόβοντας τοπικά από κάτω. Να σημειώσω πως δεν χρειάζεται να αγοράσει κανείς kit ενίσχυσης μιας και δεν είναι δύσκολο να κατασκευάσεις τα κομμάτια λαμαρίνας που χρειάζεσαι.
    Ξαναβαζω τις οδηγιες κατα turner (που δεν νομιζω να αμφισβητουνται απο καποιον οτι ειναι οι σωστες)

    https://www.turnermotorsport.com/ima...nforcement.pdf

    Αν δεις απο το βημα 8 και μετα ακολουθειται η διαδικασια ενισχυσης απο πανω γιατι δεν μπορει να γινει κατι αλλο. Πως μπορεις απο κατω να κανεις τις κολλησεις που γινονται στο βημα 10?
    Εκτος αν εκει που το πας εφαρμοζει κατι αλλο οποτε τοτε ομως μιλαμε για κατι αλλο σαν λυση.
    Εγω παντως το βλεπω αδυνατο να κανει τις ενδεδειγμενες καλλησεις κατα turner δουλευοντας μονο απο κατω. Αν βεβαια μπορει να το κανει ευχαριστως να το συζητησουμε και για τα δικα μας αυτοκινητα. Θα ηταν ευχης εργο αν μπορουσαμε να το κανουμε χωρις να κοψουμε απο πανω. Αλλα προσεξε με...την turner μεθοδο, οχι καποια αλλη παραπλησια/παρεμφερη με αλλες κολλησεις ειτε πανω, ειτε κατω. Οποτε μπορεις ενημερωσε μας

  6. #5
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Eδω κ κανα εναμιση χρονο ειχα εναν εντονο θορυβο κρακ οταν ανεβοκατεβαινα στην ραμπα στο γραφειο κ στο σπιτι .
    το ειχα ψαξει παρα πολυ κ σε πολλους .
    τα ειχα αλλαξει ολα απο κατω, ευρεση καμμια.
    τελικα ο μηχανικος μου κατεβασε ολη την πισω γεφυρα κ διαφορικο κατω κ απο πανω απο το αριστερο μπροστα σινεμπλοκ του διαφορικου ηταν η ρωγμη.
    μου εβαλε κατι πλακες σαν turner με αργκον περιπου κ εδω και κανα χρονο ,no problem.
    με ειχε ταλαιπωρησει παρα πολυ γιατι ηταν απο πανω απο ενα απο τα μεγαλα σινεμπλοκ του διαφορικου κ αν δεν κατεβαιναν ολα δεν προκειται να βρισκοταν.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eδω κ κανα εναμιση χρονο ειχα εναν εντονο θορυβο κρακ οταν ανεβοκατεβαινα στην ραμπα στο γραφειο κ στο σπιτι .
    το ειχα ψαξει παρα πολυ κ σε πολλους .
    τα ειχα αλλαξει ολα απο κατω, ευρεση καμμια.
    τελικα ο μηχανικος μου κατεβασε ολη την πισω γεφυρα κ διαφορικο κατω κ απο πανω απο το αριστερο μπροστα σινεμπλοκ του διαφορικου ηταν η ρωγμη.
    μου εβαλε κατι πλακες σαν turner με αργκον περιπου κ εδω και κανα χρονο ,no problem.
    με ειχε ταλαιπωρησει παρα πολυ γιατι ηταν απο πανω απο ενα απο τα μεγαλα σινεμπλοκ του διαφορικου κ αν δεν κατεβαιναν ολα δεν προκειται να βρισκοταν.
    εκανες τπτ και απο πανω η μονο απο κατω? Αν δεν ραψουμε απο πανω δεν λυνουμε το προβλημα 100% καθως απο πανω ειναι που ξεκιναει το προβλημα...

  8. #7
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    εκανες τπτ και απο πανω η μονο απο κατω? Αν δεν ραψουμε απο πανω δεν λυνουμε το προβλημα 100% καθως απο πανω ειναι που ξεκιναει το προβλημα...
    δεν ξεκινησε τιποτα απο πανω.
    η ρωγμη ηταν στο κατω φυλλο.
    αν δεν ανοιξει απο πανω δεν χρειαζεται.
    ειναι πολυ καλος ο δικος μου.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  9. #8
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω χρεισιμοποιησα κολλα
    Attached Images Attached Images

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP