Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: Επιτέλους Φρέναααααααααααα!!!!!!!!!!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.306
    Thanked
    4224
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσφατα ειχα στα χερια μου ενα δισκο Μ3 Ε46 και ενα δισκο 330 Ε46.
    Γεωμετρικα λοιπον, ηταν ολοιδιοι περα απο το παχος(διαφορα 3 χιλιοστα υπερ του Μ).
    Ειχαν ιδιο οφσετ και ιδιο πατημα για τα τακακια. Του Μ ειχαν ξεχωρη καμπανα και κρατουσαν το ροτορα με κατι ραβδους αλλα απο εκει και περα σα δισκοι ηταν πολυ κοντα.

    Σκεφτομαι λοιπον οτι αν καποιος θελει οικονομικα να βαλει φρενα Μ3 σε απλο 46αρι παιρνει τους δισκους του Μ3 και τις δαγκανες του 330.
    Θα κατσουν χωρις πολλα πολλα.
    Αν οι δαγκανες δεν μπορουν να ανοιξουν λιγο παραπανω, για να χωρεσουν τους πιο χοντρους δισκους, κατεβαζεις τα τακακια και οχι το δισκο(απειροελαχιστα χρειαζεται).

    Αν παλι καποιος θελει και τις δαγκανες το πιο σωστο νομιζω ειναι να αλλαξει και τα ακρα για να ειναι ολα κομπλε μπροστα.
    Δε νομιζω οτι αξιζει γιατι δεν ειναι και κατι ιδιαιτερο οι δαγκανες των Μ, αλλα αν κανεις θελησει το απολυτο νομιζω οτι αυτη ειναι η πιο ενδεδειγμένη μεθοδο.

    Τι έχετε να πείτε γι'αυτό???Είναι εφικτό????

  2. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    manos///3 (29-06-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    29-12-09
    Περιοχή
    nea smyrni
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    387
    Thanked
    467
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vassilisvot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσφατα ειχα στα χερια μου ενα δισκο Μ3 Ε46 και ενα δισκο 330 Ε46.
    Γεωμετρικα λοιπον, ηταν ολοιδιοι περα απο το παχος(διαφορα 3 χιλιοστα υπερ του Μ).
    Ειχαν ιδιο οφσετ και ιδιο πατημα για τα τακακια. Του Μ ειχαν ξεχωρη καμπανα και κρατουσαν το ροτορα με κατι ραβδους αλλα απο εκει και περα σα δισκοι ηταν πολυ κοντα.

    Σκεφτομαι λοιπον οτι αν καποιος θελει οικονομικα να βαλει φρενα Μ3 σε απλο 46αρι παιρνει τους δισκους του Μ3 και τις δαγκανες του 330.
    Θα κατσουν χωρις πολλα πολλα.
    Αν οι δαγκανες δεν μπορουν να ανοιξουν λιγο παραπανω, για να χωρεσουν τους πιο χοντρους δισκους, κατεβαζεις τα τακακια και οχι το δισκο(απειροελαχιστα χρειαζεται).

    Αν παλι καποιος θελει και τις δαγκανες το πιο σωστο νομιζω ειναι να αλλαξει και τα ακρα για να ειναι ολα κομπλε μπροστα.
    Δε νομιζω οτι αξιζει γιατι δεν ειναι και κατι ιδιαιτερο οι δαγκανες των Μ, αλλα αν κανεις θελησει το απολυτο νομιζω οτι αυτη ειναι η πιο ενδεδειγμένη μεθοδο.

    Τι έχετε να πείτε γι'αυτό???Είναι εφικτό????
    Γιατί θες να μπείς σε τέτοια μανουρα? Για να εχεις τρυπητο δίσκο διαιρούμενο? Γιατί σε δύναμη αντοχή κλπ είναι ίδια... Αν αυτό ειναι που θές δηλαδή κάτι σαν αυτο

    τότε τέτοιους δίσκους και στις διαστάσεις του Ε46-330 βγάζει και η brembo kai i Galfer.. Πάρε από εκεί, στη διασταση που θες, χωρίς πατέντες και τέλος η ιστορία.. Είναι κάπως πιο ακριβοί, αλλά όταν χρειαστεί αντικατάσταση αλλάζει μόνο ο περιφερικός δίσκος, η κεντρική καμπάνα μένει, άρα το κόστος θα είναι πιο μικρό. Αυτα πατρίδα (είδα είσαι και από Γιάννενα )!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP