Οπωσδηποτε αν τις βγαλεις εξω να τις ελεγξεις τι φθορα εχουν.
βγαινουν παρα πολλα συμπερασματα κ για το μιγμα κ για τις θερμοκρασιες.
Οπωσδηποτε αν τις βγαλεις εξω να τις ελεγξεις τι φθορα εχουν.
βγαινουν παρα πολλα συμπερασματα κ για το μιγμα κ για τις θερμοκρασιες.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Δημήτρη είναι εντελώς δύσκολο αυτό που λές έως αδύνατο. Είναι το δυσκολότερο σημείο του αυτοκινήτου για να βγεί και δεν έχει καμία πρόσβαση.
Ισως το chargepipe να έβγαινε πιο εύκολα μιας και το έχω αλλάξει μόνος μου αλλά δεν θα βγάλω συμπεράσματα για 2 λόγους. Πρώτα απο όλα έτσι και αλλιώς λαδωμένο είναι. Δεν θα ξεχάσω την αντικατάσταση του μαμά intercooler που έβγαλε αρκετό λαδάκι το οποίο είναι φυσιολογικό. Για αυτό καποια στιγμή θα μπάξω oil catch can να δούμε τι μαζεύει. Η σκάστρα πετάει λίγα λαδάκια έξω έτσι και αλλιώς.
Δευτερον δεν θα δείξει και πολλά. Αν υπάρχει διαρροή είναι στο πίσω μέρος, στο μαντέμι προς την εξάτμηση. Οπότε μπροστά δεν θα δούμε αν υπάρχει ζημιά.
Εκτός αν έχεις εμπειρία απο τα Saab και πιστεύεις οτι κάπως έτσι θα έχουμε ολοκληρομένη εικόνα.
Η φθορά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε. Οσο για το μείγμα έχουμε πληροφορίες. Αρκετά πλούσιο απο το λ που μετράω και αρκετά καυστικό λόγο της μεθανόλης.
Οσο για τις θερμοκρασίες ας το αφήσουμε καλήτερα. Εκεί που τα Evo σταματάνε στην άκρη να κρυώσουν εγώ φτάνω στην θερμοκρασία λειτουργίας που παίζει στους 850 βαθμούς περίπου
Μακαρι να ειναι η εξατμιση που φταιει γιατι απο τι πρωτη κιολλας βολτα με το που μπηκε(μαρτυρας εγω)εβγαζε καπνιλα η δεξια μπουκα και μου χε κανει εντυπωση μονο η δεξια...
Ρε δεν το κανεις μονοτουρμπινο να τελιωνει το θεμα???![]()
Στρατο,πως ειναι φυσιολογικο να εχεις λαδι στο cooler σου και στις σωληνωσεις?
Και μαλιστα αρκετουτσικο?
Στα Saab μια που τα αναφερες βγαζεις κολαρο να καθαρισεις πεταλουδα και ειναι χαρτι.και με μπολικα χλμ.
Δεν θελω να σε ανησηχω με τους προβληματισμους μου και να σε βαζω σε σκεψεις,αλλα μου κανει περιεργο ετσι οπως το λες.
Βεβαια το καθε μοτερ εχει και τις ιδιαιτεροτητες του.
Αλλα και παλι εμενα μου κανει εντυπωση.
Επισης πιστευω οτι αμα την εχουν ακουσει τα θρος και κατεβαζουν λαδακι θα ειναι και απο τις δυο πλευρες,απλα ειναι πιο ευκολο να το δεις απο τη μερια της εισαγωγης.
Οχι στο δικο σου μοτερ ομως! χαχαχα.
σκεφτομαι φωναχτα,τιποτα παραπανω
Οτι και αν γραφω ειναι καθαρα θεμα εγκυκλοπαιδικων γνωσεων και επιμορφωσης μου.
Ειμαι εδω για να μαθω!!!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 11-05-11 στις 23:19
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
alexm (12-05-11), BILL007 (12-05-11), Stefanos_Cool (12-05-11), stratos (12-05-11)
Δήμητρη σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι τους προβληματισμους σου μαζί μας. Μακάρι να μπορούσα να επιβραβεύσω τις γνώσεις, το ήθος σου και την συνεισφορά σου στο φόρουμ με πολλά παραπάνω απο μερικά παλιοthanks και θετικά rep.
Στο θέμα μας τώρα. Σήμερα ψιλοέντονη βόλτα, 1/4 του ντεπόζιτου βενζίνη αλλά τίποτα. Ούτε ίχνος απο καπνό.
Οσο αφορά Δημήτρη το θέμα με το λάδι στο turbo. Χωρίς να είμαι σίγουρος, κάπου έχει την επιστροφή του λαδιού στην εισαγωγή και για αυτό το αρκετό λάδι.
Επίσης, μην ξεχνάμε τότε που έβαλα το intercooler. Είχα περίπου 4000-4500 km και εδώ φαίνεται το αρκετό λάδι που έιχε μέσα το μαμά με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.
Αρκετή ποσότητα χύθηκε απο την εξαγωγή κατά το βγάλσιμο. Φαίνεται οτι είναι λερωμένο:
Και εδώ μέσα στις κυψέλες φαίνεται αρκετό το λαδάκι αφού το αδειάσαμε:
Τα ίδια και στο chargepipe όταν αλλαξαμε σκάστρα με τον Σπύρο και τον Φάνη.
Δηλαδή απο την εισαγωγή δεν θα δούμε και πολλά. Η σκάστρα τώρα είναι λερωμένη στην εξαγωγή της με λάδι και πιστεύω έχει να κάνει με την ανατομία του μοτέρ.
Οπως και να έχει στο ρελαντί δεν είδα καπνό σήμερα. Αν υπήρχε πρόβλημα στο turbo δεν θα κάπνιζε έστω και λίγο, δεν θα κάπνιζε και όταν είναι κρύο?
τα παραλες νομιζω.....
Σιγουρα θα εχεις αναθυμιασεις λαδιου που καταληγουν στην εισαγωγη.Αν αυτες ειναι αρκετες μηπως θα πρεπει να δεις για καποιο λιγο πιο χοντρο λαδι?
[/QUOTE]
Αμα υπαρχει θεμα,συνηθως οταν ειναι κρυο βλεπεις ντουμανακι.
Νομιζω ομως οτι στην περιπτωση σου εχει να κανει με την εξατμιση.
Δεν μπορεις να μαθεις πληροφοριες για το αυτοκινητο που την φοραγε πριν?
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
H Κ04 στο καραπειραγμένο ΤΤ μου κρατούσε 35.000-40.000km αλλά με κυνηγητό.
Η Κ03S στο mkV GTI το οποίο οδηγούσε η γυναίκα μου έβγαλε 90.000km.
Οι τουρμπίνες αυτές είναι παμπάλαιες αλλά σκυλιά, με 360 θρος. Η Mitsubishi που φοράτε εσείς είναι σαφώς καλύτερη.
Στο ΤΤ οι τουρμπίνες έκαναν ρήγματα με αποτέλεσμα να λαγκάρει περισσότερο και να σηκώνει κατάτι μικρότερο Overboost. Όταν το ρήγμα μεγάλωνε, ακουγόταν και ένα χαρακτηριστικό κροτάλισμα στο τούρμπισμα.
Στο Golf θα ορκιζόμουν ότι όλα είναι ok αν δεν είχα δει λάδια στη σκάστρα. Τελικά το αξονάκι της είχε αποκτήσει πολλά μπόσικα αλλά από ρήγματα τίποτα... Όταν την αντικατέστησα είδα κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο: Πολύ πιο πρόθυμο, πολύ πιο νευρικό, πολύ πιο ήσυχο. Από πιέσεις όμως τα ίδια πράγματα. Ο 2.0TFSI είναι φριτέζα από κατασκευής του (έχει σφυρήλατα Mahle από τη μάνα του και αρκετές ανοχές) οπότε δε μπορούσα να καταλάβω αν τα λάδια και τα σύννεφα πίσω ήταν από φυσιολογική κατανάλωση λαδιού ή από φθορά στην τουρμπίνα.
Αυτό που βλέπεις στην εισαγωγή και στα i/c το είχα και στα δυο προαναφερθέντα αυτοκίνητα Στράτο. Και τα δυο είχαν πρόβλημα με βαλβίδες αναθυμιάσεων (ήταν πλαστικές και έσπαγαν εσωτερικά). Τσέκαρέ το. Σίγουρα θα βλέπεις λάδι στο κύκλωμα πίεσης της εισαγωγής, αλλά δε νομίζω ότι τόσο πολύ δικαιολογείται.
Όσο για την τουρμπίνα, μετά από πολύχρονη ταλαιπωρία έχω πλέον καταλάβει πως ο μόνος τρόπος να την ελέγξεις είναι να τη λύσεις. Κάποια σύννεφα λαδιού στις γρήγορες αλλαγές είναι φυσιολογικά.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 12-05-11 στις 12:14
Panos 316T (12-05-11), PANOS-E60 (12-05-11), stratos (12-05-11), z3 2.2 (12-05-11)
οντως πολυ λαδι στις φωτο.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
(το 335 άμεσου ψεκασμού είναι σωστα..?)
To λαδι στο κουλερ και στην εισαγωγή είναι φυσιολογικό ...μιας και όλες οι αναθυμιάσεις γυρνάνε και πάνε για κάψιμο.! (στα thp μοτερ των mini 207 κλπ είναι μια από τα ιδια..μεσα στην λαδίλα όπως στις φωτο από το 335)
Αυτό βεβαία σε όλα τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού είναι ένα θέμα …γιατί οι βαλβίδες εισαγωγής μένουν που μένουν «άπλυτες» γεματες μαυριλα ...πάει και η λαδίλα πάνω και το θέαμα είναι τρελό μετά από αρκετά χιλιάδες χλμ..!Όποτε ένα δοχείο αναθυμιάσεων ίσως είναι αναγκαίο…(βεβαια αν παιζει ψεκασμα νερου-μεθανολης είναι καλυτερα τα πραγματα..)
Στα Vag πολύ σωστά είχαν θέματα με τις Pcv…όπου εκεί εκτός από λαδί χάνεις και πίεση..!(τρόπος για να ελέγχεις τις Pcv…απλά φυσάς με το στόμα στο σωλήνα των αναθυμιάσεων …αν όλα είναι μια χαρα…θα ακουστεί ένα κλαπ… καθώς κλείνει η βαλβίδα και νιώθεις και την αντίστοιχη πίεση στο στόμα…)
Ο χρόνος ζωής μιας τουρμπίνας δεν περιορίζεται καθαρά και μόνο από την πίεση….
Έχει να κάνει αρκετά με τις θερμοκρασίες(πρόγραμμα …θέση και τύπος καταλύτη κλπ) …το ποσό συχνά ξύλο τρώει..και το ποσό την προσέχει κάποιος..
Jimmakos (13-05-11), Panos 316T (13-05-11), S8N (12-05-11), Stefanos_Cool (13-05-11), stratos (13-05-11)