Στράτο ψάξτο καλά το θέμα με την επισκευή και με κανα αδερφικό συνεργείο που θα κάνει τα στραβά μάτια. Μην ξεχνάς εγώ άλλαξα και τις 2 τουρμπίνες και δεν μπορούσες να πεις και το αμάξι μου νορμάλ υποθέτω.
Στράτο ψάξτο καλά το θέμα με την επισκευή και με κανα αδερφικό συνεργείο που θα κάνει τα στραβά μάτια. Μην ξεχνάς εγώ άλλαξα και τις 2 τουρμπίνες και δεν μπορούσες να πεις και το αμάξι μου νορμάλ υποθέτω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 29-05-11 στις 01:28
Απο την δικη μου εμπειρια πανω στα τουρμπατα το ντουμανι προερχεται απο τις τουρμπινες στο δαχτυλιδι στεγανοποιησης λαδιου.Τρεις φορες στο παρελθον ντουμανιαζα με μοτερ των 150000 km , νομιζοντας οτι ειναι το μοτερ αλλα τελικα ηταν οι τουρμπινες. Απο την αρχη που σε παρακολουθω να το τσιγλιζεις το 335 , εκτιμω - και στο εχω αναφερει - οτι οι μαμα τουρμπινες ειναι μικρες για αυτα τα αλογα που βγαζεις και καταπονουνται πολυυυυ απο τις θερμοκρασιες.Επισης αν θυμαμαι καλα μεχρι προτεινος δεν ειχες ελευθερη εξατμιση.Το backpressure που δημιουργουσες κατα την αποψη μου κοκκινιζε τα τουρμπακια μεχρι που αφησαν χρονους.Απο τη στιγμη που δεν ειναι ρουλεμανατες ,ειναι επισκευασιμες, αλλα εγω ουτε απο ενα χιλιομετρο!!!! δεν θα πλησιαζα στα γνωστα μαγαζια-τουρμπαδικα για επισκευη. Αν πιανουν τα χερια σου , μαρκαροντας την φτερωτη εισαγωγης με τον αξονα για να μην χασει την ζυγοσταθμιση και φωτογραφιζοντας κατα την αποσυναρμολογηση μπορεις να τοποθετησεις το κιτ επισκευης της τουρμπινας σου που πιθανως μπορεις να βρεις απο ebay στα 150ευρω.Η γνωμη μου ειναι αν μπορεις να το περασεις στην εγγυηση καντο, αλλα αν πας για επισκευη, καλυτερα παρε δυο τουρμπινες αρκετα μεγαλυτερες που θα συνεργαστουν με την εξατμιση ή φτιαξε τις υπαρχουσες μονος σου.Μπορεις να δεις και τις τουρμπινες σου με τα ματια σου σε τι κατασταση βρισκονται.Δηλαδη αν κουνιεται ο αξονας μεσα-εξω ,πανω-κατω.Το τελευταιο που νομιζω οτι φταιει ειναι το λαδι.Ισως ενα πιο χοντρο να βελτιωσει την κατασταση αλλα δεν νομιζω οτι ειναι η ενδεδειγμενη λυση.
Jimmakos (10-05-11), Karizma Z4 (10-05-11), kloukakis (10-05-11), nikos1400 (10-05-11), paganis (10-05-11), Panos 316T (10-05-11), S8N (10-05-11), stratos (10-05-11), z3 2.2 (10-05-11), z3outofmind (11-05-11)
Δημήτρη Castrol Edge Sport βάζω στον Φλασκή 0-40. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω με συνθετικό 5-30 για να δώ αν μειωθεί η κατανάλωση. Ετσι και αλλιώς τώρα με την μεθανόλη το αλλάζω πιο συχνά το λάδι, όπως δρόμο θα πάρουν και τα μπουζί.
Ευχαρίστως να ανοίξεις ένα καινούριο θέμα αλλά η απάντηση είναι απλή. Σηκώνεις πίεση, στροφάρουν πιο πολύ τα τούρμο, ζεσταίνονται πιο πολύ οπότε λογικό είναι να παιθάνουν και νωρίτερα. Αλλά στα 27.500 km?
Αυτό είναι το θέμα, οτι δεν έχω ξαναδεί λαδίλα απο πίσω. Αρα δεν πρέπει να είναι απο τους οδηγούς των βαλβίδων. Την τάπα φοβάμαι να την ανοίξω όσο είναι ρελαντί. Θα δοκιμάσω ακόμα 1 μήνα και φυσικά θα κάνει το ταξίδι της συνάντηση στους Ν. Πόρους οπότε θα δώ και πώς θα συμπεριφερθεί.
Δεν έχει τίποτα οταν ζεσταθεί ούτε στο ρελαντί. Ισως να το πιέσω λίγο σήμερα να δούμε.
Νίκο αυτό ακριβώς έγινε. Την μεθεπόμενη μέρα το πάτησα λίγο μόνος μέχρι τα 180 οπότε δεν έφτασε τις θερμοκρασίες της συνάντησης και τότε είδα καπνό. Ας ελπίσουμε οτι είναι πρόβλημα της εξάτμησης.
Αν γίνει κάτι θα το σπρώξω στην εγγύηση. Δεν θα με χάλαγαν 2 καινούριες τουρμπίνες αυτή τη στιγμή
Σημαντικές οι πληροφορίες σου και σε ευχαριστώ. Η αλλαγή του λαδιού σε άλλο ιξώδες θα γίνει και για άλλους λόγους. Αν γίνει επισκευή των τουρμπινών θα την κάνω μόνος μου, δεν χρειάζονται άλλοι μαστροχαλαστές απο αυτά που πολλές φορές έχω ακούσει.
Σημερα θα το ζεστάνω καλά και αυριο συνεργείο. Αν είναι όντως πρόβλημα αυριο θα καπνίζει πιο πολύ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 29-05-11 στις 01:29