Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20

Θέμα: m differential

  1. #11
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εαν κανω 2-3 εβδομαδες να το κινησω, στην πρωτη κλειστη δεξια μανουβρα μες το παρκινκ ακουγετε ενα ψιλο τριξιμο απο το διαφορικο (μαλλον), μονο στην δεξια μανουβρα και για μια φορα,αριστερα εαν κανω δεν ακουγετε τιποτα!!!!

    Ωχ! Και μένα κάνει ακριβώς το ίδιο και δε μπορούσα να καταλάβω από που έρχεται ο θόρυβος.

    Θενκς φορ δε τιπ Άλεξ!!

  2. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexm (23-04-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωχ! Και μένα κάνει ακριβώς το ίδιο και δε μπορούσα να καταλάβω από που έρχεται ο θόρυβος.

    Θενκς φορ δε τιπ Άλεξ!!
    ώστα ο δικός σου ο θόρυβος, μπορεί να είναι και απο ημιαξόνιο...επειδή το δεξί
    είναι πιο μακρύ απο το αριστερό, παίρνει περισόττερα μπόσικα, με αποτέλεσμα
    να ακούγεται...δεν είναι τπτ, και δεν αξίζει να αλλαχτεί. για το Ε60, δεν ξέρω,
    αλλά μπορεί να είναι και το ίδιο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (23-04-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ώστα ο δικός σου ο θόρυβος, μπορεί να είναι και απο ημιαξόνιο...επειδή το δεξί
    είναι πιο μακρύ απο το αριστερό, παίρνει περισόττερα μπόσικα, με αποτέλεσμα
    να ακούγεται...δεν είναι τπτ, και δεν αξίζει να αλλαχτεί. για το Ε60, δεν ξέρω,
    αλλά μπορεί να είναι και το ίδιο...
    Αυτό λογικά πρέπει να ακούγεται σαν χτύπος (μια φορά) όχι σαν τρίξιμο όπως ο ήχος του διαφορικού που ακούγεται όπως λέει το κείμενο.

    Ρε συ είναι σίγουρο ότι έχει άλλο μήκος το ένα ημιαξόνιο από το άλλο;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ώστα ο δικός σου ο θόρυβος, μπορεί να είναι και απο ημιαξόνιο...επειδή το δεξί
    είναι πιο μακρύ απο το αριστερό, παίρνει περισόττερα μπόσικα, με αποτέλεσμα
    να ακούγεται...δεν είναι τπτ, και δεν αξίζει να αλλαχτεί. για το Ε60, δεν ξέρω,
    αλλά μπορεί να είναι και το ίδιο...
    Θωμα απο οτι ειδα εσυ την βαζεις καιρο τωρα αυτη την βαλβολινη γιατι την ειχες αναφερει σε πολιοτερο ποστ....
    Εχεις δει καποια μειονεκτηματα σε σχεση με την μη fm booster;
    Στα ξενα forums παντως λενε οτι απο καποια χρονολογια και μετα την εχουν τα Μ απο το εργοστασιο!!!!!
    Παντως και να κανει αυτο το στιγμιαιο θορυβο δεν ειναι θεμα (αν και η bmw ισχυριζετε οτι εξαφανιζεται) μονο μην εχουμε με την παροδο του χρονου χειροτερα.......
    Αυτο το πρωτο δουλεμα οταν βαλεις την fm booster με τα οχταρια ή 20 κλειστους κυκλους δεξια και 20 αριστερα ειναι απαραιτητο;

  7. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λογικά είναι το λεγόμενο στρώσιμο - επικάθιση της βαλβολίνης και των προσθέτων της στα καινούρια δισκάκια.

    Ναι είναι απαραίτητο για να πιάσει το στρώμα πάνω στα δισκάκια και να σταματήσουν οι θόρυβοι.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexm (24-04-11)

  9. #16

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό λογικά πρέπει να ακούγεται σαν χτύπος (μια φορά) όχι σαν τρίξιμο όπως ο ήχος του διαφορικού που ακούγεται όπως λέει το κείμενο.

    Ρε συ είναι σίγουρο ότι έχει άλλο μήκος το ένα ημιαξόνιο από το άλλο;
    ναι ναι...σιγουροτατο

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexm (24-04-11)

  11. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αλέξη, καταρχήν αν δεν κανιβαλίζεις το αμάξι, το διαφορικό δεν θα έχει ποτέ μα ποτέ
    πρόβλημα.
    οκ τα μπλοκέ έχουν λίγο περισόττερη εώς αρκετή φθορά λόγο τριβών, αλλά η χρήση είναι
    αυτή που καθορίζει την διάρκεια ζωής...εγώ έχω κάνει λατέρνα δύο διαφορικά μέχρι τώρα...
    στο αμάξι στο πρώτο συνεργείο που πείγαινα, έβαζα κοινή βαλβολίνη στο διαφορικό, αλλά
    για μπλοκέ. μέγα λάθος, και αυτός ήταν και ένας λόγος που άλλαξα συνεργείο. απο τότε
    που άλλαξα βάζω μόνο με το fm booster, οπότε δεν γνωρίζω τις διαφορές μεταξύ των
    δύο προτυνόμενων βαλβολίνων. τώρα για κύκλους και οχτάρια, δεν έχω ιδέα, και για να
    είμαι ειλικρινής, τώρα το διαβάζω. ποιός ξέρει μπορεί και να είναι έτσι...άλωστε ποιός θα
    μπορούσε να φανταστεί παλαιότερα, πως ακόμα και τα φρένα, πρέπει να τα σκίσεις στην
    αρχή απο το μπεντ ιν για να δουλέψουν σωστά...
    λευθέρη, το δεξί ημιαξόνιο, είναι όντως πιο μακρύ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexm (24-04-11)

  13. #18
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [off topic]

    Καλά κανείς δε πήγε εκκλησία;; Ντροπή σας

    [off topic]

  14. #19
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ε με την μικρή που να πάμε ρε???περιμένουμε τώρα τους γονείς μου και 2 θείες μου
    να φάμε όλοι μαζί...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλέξη, καταρχήν αν δεν κανιβαλίζεις το αμάξι, το διαφορικό δεν θα έχει ποτέ μα ποτέ
    πρόβλημα.
    οκ τα μπλοκέ έχουν λίγο περισόττερη εώς αρκετή φθορά λόγο τριβών, αλλά η χρήση είναι
    αυτή που καθορίζει την διάρκεια ζωής...εγώ έχω κάνει λατέρνα δύο διαφορικά μέχρι τώρα...
    στο αμάξι στο πρώτο συνεργείο που πείγαινα, έβαζα κοινή βαλβολίνη στο διαφορικό, αλλά
    για μπλοκέ. μέγα λάθος, και αυτός ήταν και ένας λόγος που άλλαξα συνεργείο. απο τότε
    που άλλαξα βάζω μόνο με το fm booster, οπότε δεν γνωρίζω τις διαφορές μεταξύ των
    δύο προτυνόμενων βαλβολίνων. τώρα για κύκλους και οχτάρια, δεν έχω ιδέα, και για να
    είμαι ειλικρινής, τώρα το διαβάζω. ποιός ξέρει μπορεί και να είναι έτσι...άλωστε ποιός θα
    μπορούσε να φανταστεί παλαιότερα, πως ακόμα και τα φρένα, πρέπει να τα σκίσεις στην
    αρχή απο το μπεντ ιν για να δουλέψουν σωστά...
    λευθέρη, το δεξί ημιαξόνιο, είναι όντως πιο μακρύ...
    Σωστός θωμά όσον αφορά το μπεντ ιν (δεν ξέρω να το γράφω αγγλικά) για το διαφορικό.

    Για τα φρένα πρέπει να τα ζεστάνεις (όχι να τα κάψεις) 5 - 6 φορές με δυνατά και σταθερά φρένα.

    Είχα κάπου ένα PDF της Ferodo που έλεγε συγκεκριμένα την διαδικασία.
    Δε μπορώ να το βρω με τίποτα ρε γμτ.
    Πάνω κάτω πρέπει να είναι η ίδια και στο διαφορικό.

    Δλδ φόρτιση του διαφορικού χωρίς πολλά ζόρια όμως (δλδ φόρτιση σε στροφές με χαμηλή ταχύτητα).

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΥΓ: τελικά είναι bed in και το πρώτο λινκ που βγάζει ο γούγλης για brakes bed in είναι αυτό:
    https://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm

    ΥΓ2: το παράδοξο είναι ότι το ίδιο ισχύει και για τα δισκόφρενα στα ποδήλατα (με άλλες ταχύτητες βέβαια) και το παρατήρησα όταν αγοράσαμε με ένα φίλο μου νέο κιτ και τα λυώσαμε κατευθείαν, με αποτέλεσμα να μην πιάνουν όπως όταν τα είχαμε στρώσε κανονικά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη oldcarskickass : 24-04-11 στις 00:38
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP