Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: m differential

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή m differential

    Χρονια πολλα και καλη Ανασταση σε ολους.

    Θελω να αλλαξω τα υγρα στο διαφορικο στο Μ5 και στην bmw μου ειπαν οτι χρησιμοποιουν βαλβολινη castrol SAF-XJ,ψαχνοντας ομως στο νετ βρηκα δυο ενημερωτικα δελτια με κωδικο SI B33 01-02 που εξεδωσε η bmw τον Απριλιο του 06 και τον Φεβρουάριο του 2008,που αναφερουν βαλβολινη SAF-XJ + FM BOOSTER.
    Ποια βαλβολινη τελικα βαζουμε στα Μ διαφορικα;

    1:SI Β 33 01 06
    Πίσω άξονας Απριλίου 2006
    Τεχνική Υπηρεσία
    ΘΕΜΑ
    Τρίψιμο Θόρυβος από Διαφορική Κατά Slow Cornering


    ΜΟΝΤΕΛΟ
    M5


    ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η λείανση ή το τρίψιμο θόρυβος μπορεί να ακουστεί που προέρχονται από τη διαφορά κατά τη διάρκεια της αργής στροφές.

    Αιτία
    Όταν το πίσω διαφορικό ταχύτητα του τροχού ποικίλλει κατά τη διάρκεια σφιχτά στροφές, ένα φαινόμενο stick ολίσθησης δημιουργείται στους δίσκους επένδυση και χάλυβα ενσωματώθηκαν στην διαφορικό συμπλέκτη προκαλώντας μια λείανση θόρυβο τύπου.

    Αυτό το θόρυβο πηγαίνει συνήθως μακριά ως το κλείδωμα δίσκους συμπλέκτη στο διαφορικό διάλειμμα in.

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ
    Σε επαλήθευσε βάση καταγγελία πελάτη μόνο, αντικαταστήστε το λάδι διαφορικό με ένα ειδικά σχεδιασμένο πετρελαίου διαφορικό, BMW Αριθμός είδους 83 22 2 282 583.

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
    Ακολουθήστε την επισκευή οδηγίες ΤΗΣ ΡΑ 00 11 259 - αλλαγή λαδιού στο πίσω διαφορικό.

    Ξαναγεμίστε διαφορικό με ειδικό λάδι διαφορικό.

    Διαφορική χωρητικότητας = 1,1 λίτρα.

    Με το όχημα σε θερμοκρασία λειτουργίας, οδηγείτε σε στενούς κύκλους (20 κύκλοι ανά κατεύθυνση), που επιτρέπει το ειδικό λάδι για την αποτελεσματική κάλυψη της ασφάλισης δίσκους συμπλέκτη.

    Τα οχήματα που είχαν τη διαφορά του πετρελαίου μετατρέπονται σε αυτό το ειδικό λάδι πρέπει να συνεχίσει να έχει μόνο αυτό το πετρέλαιο χρησιμοποιείται κάθε φορά που μια υπηρεσία που απαιτεί διαφοροποιημένη αντικατάσταση του πετρελαίου ενδείκνυται.

    ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    Μέρος Αριθμός
    Περιγραφή
    Ποσότητα
    83 22 2 282 583
    Ειδικά κιτ πετρελαίου διαφορικό
    1
    Περιέχει 3 φιάλες -0,5 λίτρων το καθένα
    ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Κωδικός Ελάττωμα 33 10 02 39 00

    Ανατρέξτε στο σύστημα KSD για την κατάλληλη κύριας ή συνδεδεμένων λειτουργία εργασίας.




    2:Αυτή η Υπηρεσία Πληροφοριών για το ενημερωτικό δελτίο αντικαθιστά SI B33 01 02 Φεβρουάριο του 2008.

    ΘΕΜΑ
    Άλεση Θόρυβος από την διαφορικού κατά Αργή Cornering


    ΜΟΝΤΕΛΟ
    E46 M3 από την έναρξη της παραγωγής

    E60 M5 από την έναρξη της παραγωγής

    E63, E64 M6 από την έναρξη της παραγωγής

    E90, E92 και E93 M3 από την έναρξη της παραγωγής


    ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η λείανση θόρυβος μπορεί να ακουστεί που προέρχονται από τη διαφορά κατά τη διάρκεια της αργής στροφές.

    Αυτό το θόρυβο είναι η καλύτερη ακούονται κατά τη σφιχτή καταστάσεις στροφές.
    Για παράδειγμα: ενώ ο χώρος στάθμευσης παράλληλα, την οδήγηση σε ένα στενό κύκλο, κλπ.

    Αιτία
    Όταν το πίσω διαφορικό ταχύτητα του τροχού ποικίλλει κατά τη διάρκεια σφιχτά στροφές, ένα φαινόμενο stick ολίσθησης δημιουργείται στους δίσκους επένδυση και χάλυβα ενσωματώθηκαν στην εμπλοκής του διαφορικού συμπλέκτη, προκαλώντας την άλεση του θορύβου.

    Αυτό το θόρυβο πηγαίνει συνήθως μακριά όπως και το «κλείδωμα» δίσκοι συμπλέκτη στο διαφορικό σπασμένα in.

    Η διάρρηξη του χρόνου ποικίλλει ανάλογα με τις οδηγικές συνήθειες.
    Για παράδειγμα: ενίσχυση των διασταυρώσεων (εργασίας του συμπλέκτη ασφάλισης), σημαίνει ότι χρειάζονται λιγότερο χρόνο για να σπάσει στο κλείδωμα δίσκων συμπλέκτη.

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ
    Εάν μία καταγγελία είναι εξακριβωμένες, όπως περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την Μ3 Ε46? M5 Ε60? Ε63 και Ε64 Μ6? Ή για το E90, E92 και E93 Μ3, το λάδι διαφορά θα πρέπει να αντικατασταθεί με ένα ειδικά σχεδιασμένο πετρελαίου διαφορικό, BMW Αριθμός είδους 83 22 2 282 583.

    Οδική δοκιμής του οχήματος. (Το μέρος που μισώ περισσότερο και κάθε άλλο technician.perhaps οι περισσότεροι από αυτούς παραλείψετε αυτό part.I θα προτιμούσα να σας δίνουν την επιλογή για την εκτέλεση αυτού ή τουλάχιστον να σας ενημερώσει για τη διαδικασία αυτή.)

    Με το όχημα σε θερμοκρασία λειτουργίας
    Οδηγήστε σε στενό κύκλους (20 κύκλοι σε κάθε κατεύθυνση), που επιτρέπει το ειδικό λάδι για να ντύσετε το κλείδωμα δίσκων συμπλέκτη.

    Το άλεσμα του θορύβου θα μειώσει, όταν το κλείδωμα δίσκων συμπλέκτη είναι αρκετά λεπτό υμένιο. Μερικά ελαφρά θόρυβοι μπορούν ακόμη να ακουστεί μετά από την οδήγηση σε στενούς κύκλους. είναι αναγκαίες για τον οδηγούν το όχημα μέχρι 600 μίλια πριν από όλους τους θορύβους που καταργούνται, όπως δηλώνεται από τον κατασκευαστή.

    Σημείωση: Τα οχήματα που είχαν τη διαφορά του πετρελαίου μετατρέπονται σε αυτό το ειδικό λάδι θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτό το λάδι κάθε φορά που μια υπηρεσία που απαιτεί την αντικατάσταση του πετρελαίου διαφορικό ενδείκνυται.
    Attached Images Attached Images

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Συγνωμη,κατα λαθος πατησα δυο φορες!!!! Ευχαριστω.

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βασικά από ότι βλέπω έχεις βρει ένα αρχείο και κόλλησες την μετάφραση από το google translate Κάνοντάς το δύσκολο και ακατανόητο στην ανάγνωση.

    Πάντως (ΧΩΡΙΣ να έχω εμπειρία σε ///Μ) από όσο ξέρω η BMW για μπλοκέ μια ζωή έδινε τα SAF XJ (ανάλογα με την χρονολογία πήγαινε και το ιξώδες, δλδ στο Ε30 μου έμπαινε 75W 140).

    Δεν ξέρω πόσα λίτρα παίρνει το διαφορικό σου, αλλά έτσι και αλλιώς η συσκευασία του SAF XJ δεν είναι ακριβή.

    Και καλό είναι ΠΡΙΝ το αλλάξεις να είσαι 100% σίγουρος ότι παίρνει τον συγκεκριμένο τύπο λιπαντικού, για την ποσότητα να ξέρεις ότι είναι σαν τον αυριανό αρνί, αν δεν περισσέψει (να φάνε και τα μάτια που λένε) δεν φτάνει.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικά από ότι βλέπω έχεις βρει ένα αρχείο και κόλλησες την μετάφραση από το google translate Κάνοντάς το δύσκολο και ακατανόητο στην ανάγνωση.

    Πάντως (ΧΩΡΙΣ να έχω εμπειρία σε ///Μ) από όσο ξέρω η BMW για μπλοκέ μια ζωή έδινε τα SAF XJ (ανάλογα με την χρονολογία πήγαινε και το ιξώδες, δλδ στο Ε30 μου έμπαινε 75W 140).

    Δεν ξέρω πόσα λίτρα παίρνει το διαφορικό σου, αλλά έτσι και αλλιώς η συσκευασία του SAF XJ δεν είναι ακριβή.

    Και καλό είναι ΠΡΙΝ το αλλάξεις να είσαι 100% σίγουρος ότι παίρνει τον συγκεκριμένο τύπο λιπαντικού, για την ποσότητα να ξέρεις ότι είναι σαν τον αυριανό αρνί, αν δεν περισσέψει (να φάνε και τα μάτια που λένε) δεν φτάνει.
    Σκεπτομενος οτι δεν γνωριζουν ολοι Αγγλικα εκανα αυτο που ειπες...
    Εδω στα Αγγλικα...

    SI B 33 01 06
    Rear AxleApril 2006
    Technical Service
    SUBJECT
    Grating Noise from Differential During Slow Cornering


    MODEL
    M5


    SITUATION
    A grinding or grating noise may be heard coming from the differential during slow cornering.

    CAUSE
    When the rear wheel speed differential varies during tight cornering, a slip stick effect is created on the lining and steel discs incorporated in the differential clutch causing a grinding type noise.

    This noise typically goes away as the locking clutch discs in the differential break in.

    CORRECTION
    On a verified customer complaint basis only, replace the differential oil with a specially formulated differential oil, BMW part number 83 22 2 282 583.

    PROCEDURE
    Follow TIS repair instruction RA 00 11 259 - Oil change in rear differential.

    Refill differential with special differential oil.

    Differential capacity = 1.1 liters.

    With the vehicle at operating temperature, drive in tight circles (20 circles each direction) allowing the special oil to effectively coat the locking clutch discs.

    Vehicles that have had the differential oil converted to this special oil should continue to have only this oil utilized whenever a service requiring differential oil replacement is indicated.

    PARTS INFORMATION
    Part Number
    Description
    Quantity
    83 22 2 282 583
    Special differential oil kit
    1
    Contains 3 bottles -0.5 liters each
    WARRANTY INFORMATION
    Defect Code 33 10 02 39 00

    Refer to the KSD system for the appropriate main or associated labor operation.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (24-04-11), oldcarskickass (23-04-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εσύ έχεις συμπτώματα ήχου που λέει το άρθρο;

    Κανονικά δλδ (από όσο κατάλαβα) πρέπει να βάζεις το SAF XJ ΕΚΤΟΣ αν σε ενοχλεί ο ήχος κατά τις αρκετά κλειστές στροφές.

    Αυτός ο ήχος είναι κλασσικός στα μπλοκέ και οφείλεται στη μεγάλη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών. Δεν είναι ήχος ζημιάς αλλά ήχος τριβής (από ότι περιγράφει), και από την στιγμή που θα βάλεις το άλλο λιπαντικό το Special Differential Oil πρέπει στις αλλαγές του να βάζεις ΜΟΝΟ αυτό και όχι το SAF XJ.

    Και προσοχή στον τρόπο που θα κινήσεις το αμάξι σου την πρώτη φορά που θα το βάλεις.

    Γιατί λογικά από ότι καταλαβαίνω πρέπει να κάνει μια λιπαντική στρώση πάνω στα δισκάκια.

    Άποψή μου είναι να συνεχίσεις με το SAF XJ και μην το πολυψάχνεις. Χωρίς να σημαίνει ότι βάζοντας το special αλλάζει κάτι στη λειτουργία ή μακροζωϊα.

    Είμαι κατά 99% σίγουρος ότι τέτοια παράπονα κάνουν τα Αμερικανάκια.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  7. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexm (23-04-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνωμη,κατα λαθος πατησα δυο φορες!!!! Ευχαριστω.
    Δε σε συγχωρουμε!!!!!!
    ....σουβλισες το αρνι?....οσο για το διαφορικο ,βαλε βαλβολινη σπεσιαλ μη μου το χαλασεις!!!!!!!

    ΥΣ.κατσε σε λιγο θα σε παρω τηλ.!!!!!

  9. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    alexm (23-04-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αλέξη καλησπέρα και χρόνια πολά...στο δικό μου βάζω αυτό που έχεις στην δεύτερη φώτο.
    με το fm booster δλδ...είναι το ίδιο με αυτό στην πρώτη φώτο, με ενισχυτικό...έρχεται σε
    3 μισόλιτρα μπουκαλάκια...συγκεκριμένα την άλλη βδομάδα που θα πάω για σέρβις θα τα
    αλλάξω και εγώ...συνήθως στα 30κ τα αλλάζω, και στα 60 ξανά μαζί με βαλβολίνες για το
    σαζμάν...αν θυμάμαι καλά, περίπου 80 ευρώ κάνουν τα τρία μπουκαλάκια του διαφορικού...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexm (23-04-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τα αλλαξα πριν απο μια βδομαδα, θα κοιταξω το τιμολογιο και θα σου πω αλεξη...

    επισης οποιος αλλαξει (θωμα) παρακαλω να μου κρατησει τα αδεια μπουκαλακια τα μισολιτρα...
    ειναι οτι πρεπει για το λαδι μιξης της βεσπας...

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexm (23-04-11), Thomelef (23-04-11)

  14. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εαν κανω 2-3 εβδομαδες να το κινησω, στην πρωτη κλειστη δεξια μανουβρα μες το παρκινκ ακουγετε ενα ψιλο τριξιμο απο το διαφορικο (μαλλον), μονο στην δεξια μανουβρα και για μια φορα,αριστερα εαν κανω δεν ακουγετε τιποτα!!!!

  15. #10
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εαν κανω 2-3 εβδομαδες να το κινησω, στην πρωτη κλειστη δεξια μανουβρα μες το παρκινκ ακουγετε ενα ψιλο τριξιμο απο το διαφορικο (μαλλον), μονο στην δεξια μανουβρα και για μια φορα,αριστερα εαν κανω δεν ακουγετε τιποτα!!!!

    Ωχ! Και μένα κάνει ακριβώς το ίδιο και δε μπορούσα να καταλάβω από που έρχεται ο θόρυβος.

    Θενκς φορ δε τιπ Άλεξ!!

  16. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexm (23-04-11)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP