Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 57

Θέμα: BMW Concept M5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω βρισκω ωραια στοιχεια επανω της, οπως τα πισω φωτιστικα σωματα που παραπεμπουν στο πολυ αγαπημενο Ε34, το σποιλερ ειναι πολυ αγριο και σιγουρα δε θες να το δεις αποτομα κολλημενο στον καθρεφτη σου μιας και δειχνει να θελει να σε καταπιει. Απο εκει και περα οι ζαντες ειναι απαραδεκτες για τετραπορτο αυτοκινητο, (το αυτο ισχυει και για το Ε60, οπου οσο ομορφες δειχνουν στο Μ6 τοσο πολυ με χαλανε στο Μ5 ,σορρυ Νικ). Πενταμπρατση και σενταν δε δενουν με τιποτα. Για μενα οποιος πειραματιστηκε με ζαντες σε Μ5 , ειτε Ε34, ειτε Μ39, ειτε Ε60, δε νομιζω οτι πετυχε καλυτερο αποτελεσμα απο το εργοστασιακο εκτος και αν ανηκει σε κατηγορια "ΜΠΑΞ".
    Οι καθρεφτες θα επρεπε να ειναι ξεχωριστοι οπως αρμοζει στα ///Μ (αν και το Ε34 φορουσε τους ιδιους με τα απλα 34αρια).
    Προσωπικα θα το ηθελα με πολυ ποιο φουσκωμενα φτερα και καποιο στυλιστικο στοιχειο στα πλαγια που να βγαζει κακια.....ισως καποια διχρωμια καπου....ειναι αρκετα αναλατο οπως ειναι και το Μ5 Ε60 αλλωστε.
    Οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται το ψαρωμα που δημιουργουσε στο περασμα του το Μ5 Ε34 και ειδικοτερα στην 3.8λτ nurburgring εκδοση, με τις φαρδιες πισω ζαντες, τις ασημι φασες σε μαρσπιε και προφυλακτηρες.....το ποιο ξεχωριστο Μ5 που φωναζε απο μακρυα ποσο κακο και διαφορετικο ειναι.
    Οσο για το μοτερ του, εχω πει τη γνωμη μου....και 800 αλογα να βγαζει, ας πει ο Κλαρκσον και η Βικη οτι ειναι οτι καλυτερο εχουν οδηγησει κλπ κλπ κλπ....απ τη στιγμη που εβαλαν τουρμπο δε μου κανει καμια αισθηση. Μου θυμηζει Scoda που προσπαθει απο 1,800 κυβικα να βγαλει αλογα για να εντυπωσιασει.
    Ενα Ε60 στο 1/4 της τιμης φανταζει πλεον τρομακτικα δελεαστικο.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    aristent (14-04-11), Monsta (14-04-11), Ptboul (21-04-11), S8N (14-04-11), Stathis (14-04-11), stefm5 (14-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται το ψαρωμα που δημιουργουσε στο περασμα του το Μ5 Ε34 και ειδικοτερα στην 3.8λτ nurburgring εκδοση, με τις φαρδιες πισω ζαντες, τις ασημι φασες σε μαρσπιε και προφυλακτηρες.....το ποιο ξεχωριστο Μ5 που φωναζε απο μακρυα ποσο κακο και διαφορετικο ειναι.
    Σε νιώθωωωωωωω

  4. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Ptboul (21-04-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω βρισκω ωραια στοιχεια επανω της, οπως τα πισω φωτιστικα σωματα που παραπεμπουν στο πολυ αγαπημενο Ε34, το σποιλερ ειναι πολυ αγριο και σιγουρα δε θες να το δεις αποτομα κολλημενο στον καθρεφτη σου μιας και δειχνει να θελει να σε καταπιει. Απο εκει και περα οι ζαντες ειναι απαραδεκτες για τετραπορτο αυτοκινητο, (το αυτο ισχυει και για το Ε60, οπου οσο ομορφες δειχνουν στο Μ6 τοσο πολυ με χαλανε στο Μ5 ,σορρυ Νικ). Πενταμπρατση και σενταν δε δενουν με τιποτα. Για μενα οποιος πειραματιστηκε με ζαντες σε Μ5 , ειτε Ε34, ειτε Μ39, ειτε Ε60, δε νομιζω οτι πετυχε καλυτερο αποτελεσμα απο το εργοστασιακο εκτος και αν ανηκει σε κατηγορια "ΜΠΑΞ".
    Οι καθρεφτες θα επρεπε να ειναι ξεχωριστοι οπως αρμοζει στα ///Μ (αν και το Ε34 φορουσε τους ιδιους με τα απλα 34αρια).
    Προσωπικα θα το ηθελα με πολυ ποιο φουσκωμενα φτερα και καποιο στυλιστικο στοιχειο στα πλαγια που να βγαζει κακια.....ισως καποια διχρωμια καπου....ειναι αρκετα αναλατο οπως ειναι και το Μ5 Ε60 αλλωστε.
    Οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται το ψαρωμα που δημιουργουσε στο περασμα του το Μ5 Ε34 και ειδικοτερα στην 3.8λτ nurburgring εκδοση, με τις φαρδιες πισω ζαντες, τις ασημι φασες σε μαρσπιε και προφυλακτηρες.....το ποιο ξεχωριστο Μ5 που φωναζε απο μακρυα ποσο κακο και διαφορετικο ειναι.
    Οσο για το μοτερ του, εχω πει τη γνωμη μου....και 800 αλογα να βγαζει, ας πει ο Κλαρκσον και η Βικη οτι ειναι οτι καλυτερο εχουν οδηγησει κλπ κλπ κλπ....απ τη στιγμη που εβαλαν τουρμπο δε μου κανει καμια αισθηση. Μου θυμηζει Scoda που προσπαθει απο 1,800 κυβικα να βγαλει αλογα για να εντυπωσιασει.
    Ενα Ε60 στο 1/4 της τιμης φανταζει πλεον τρομακτικα δελεαστικο.
    Συμφωνω Νικο,αλλα θελω να πιστευω οτι εχουν παρει τα μηνυματα απο την πρωτη επαφη με τον κοσμο και θα διωρθωσουν τα κακως κειμενα μεχρι την τελικη παρουσιαση,οσο αφορα την εμφανιση.

    Οσο για τα τουρμπο vs ατμοσφαιρα,...... σιγουρα ειναι τα ατμοσφαιρικα αλογα πιο ταιριαστα στην ιστορια της //Μ,αλλα τι να κανουμε?.... θα υπαρχουν λογοι που γινεται αυτο και πρεπει να ειναι αρκετοι και σημαντικοι.

    Ωστωσο μου αρεσει το τελικο συμπερασμα σου ....βλεπεις ,ειναι και η λατρεια μου στην Ε60 //Μ5?τυχαιο?δε νομιζω!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP