το θεμα με τα πολυπιστονα ειναι:
οταν 4 εμβολα πιεζουν το τακκακι,εχουν καλυτερη εφαρμογη απο ενα και μονο εμβολο..
πιεζεται πιο αποτελεσματικα το τακακκι.
επισης.τα πολυπιστονα σετ,χρησιμοποιουν παντα μεγαλυτερους δισκους και σε διαμετρο και σε παχος.
σημειωση.μιλαμε για πολυπιστονα σετ και οχι τις "πατεντες" που κανουμε εμεις πχ να βαζουμε δαγκανες πορσε σε δισκο απο 330(δουλευει μια χαρα,αλλα δεν ειναι η λογικη του κιτ)
το μεγαλυτερο παχος σημαινει καλυτερο αερισμο συνεπως μεγαλυτερη απαγωγη θερμοτητας.
η μεγαλυτερη διαμετρος,συνοδευεται απο μεγαλυτερο τακκακι σε εμβαδο,συνεπως μεγαλυτερης επιφανειας τριβης.
τωρα ομως πηγαινουμε στο υλικο.
τα τακκακια οπως ολοι γνωριζεται κατασκευαζονται απο διαφορα υλικα...
τα μαμα τακκακια,αν κανεις 20 κυκλους σε μια πιστα........βαλτου ριγανη...
υπαρχουν τωρα αγωνιστικα τακκακια που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ως 900 και 1000 και 1200 βαθμους...
οταν ομως ειναι κρυα και μεχρι να πιασουν θερμοκρασια λειτουργιας δεν σταματας δεν σταματας...γιαυτο και προοριζονται μοο για αγωνιστικη χρηση γιατι σε δημοσιο δρομο ποτε δεν προκειτε να πατησεις τοσα φρενα ωστε να τα ζεστανεις..
ετσι λοιπον αναλογα το σετ που διαλεγουμε υπαρχει και η αναλογη παστα.
συνηθως προτιματε μια ενδιαμεση παστα που λειτουργει μεν σε μεγαλες θερμοκρασιες,αλλα δε χρειαζεται και τρελο ζεσταμα καθ οτι το αμαξι ειναι πολιτικο...
μη ξεχναμε οτι το m3 e92 υπαρχει η δυνατοτητα να το παραγγειλεις με ημιαγωνιστικα τακκακια....
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....