Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 78

Θέμα: [Ε89] ΦΡΕΝΑ-ΤΙΜΕΣ

  1. #31
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη για να καταλαβω, στην διασταση που εχω τωρα εγω...με αλλες βασεις μπορω να βαλω στους δισκους μου (348χ30) τις performance bmw εξαπιστονες δαγκανες??
    Και βεβαια μπορεις γιατι η διαφορα των 2mm ειναι ελαχιστη! Ανταπτορες τους έχω εγω αν ταιριαζει.....που μαλλον ταιριαζει στο δικο σου άκρο.

  2. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    Z4 DCT (13-04-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Δημητρη τα τακακια στα εξαπιστονα μου ειναι σχεδον ιδια σε εμβαδο με τα μονοπιστονα μαμα.

    Κανεις δεν ειπε πως τα μαμα δεν εχουν καλο φρενο. Απλα θερμαινονται πιο ευκολα και δεν εχουν αποδοση μετα απο 2-3 καλα πατηματα.

    Ισως να φταει το υλικο στις μαμα δαγκανες.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. #33
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και βεβαια μπορεις γιατι η διαφορα των 2mm ειναι ελαχιστη! Ανταπτορες τους έχω εγω αν ταιριαζει.....που μαλλον ταιριαζει στο δικο σου άκρο.
    Θα ρωτησω τιμες για δαγκανες μονο
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. #34
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη για να καταλαβω, στην διασταση που εχω τωρα εγω...με αλλες βασεις μπορω να βαλω στους δισκους μου (348χ30) τις performance bmw εξαπιστονες δαγκανες??
    μαλλον ναι. Ως προς την διαμετρο δεν υπαρχει καποιο προβλημα αφου σε 345 ειναι δοκιμασμενο. Το 348 ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (αμελητεο θα ελεγα). Τωρα για το παχος...πρεπει να εχεις την δαγκανα και να δεις αν χωραει 30αρα δισκοπλακα χωρις να βρισκει καπου (πιο σιγουρη δοκιμη και με καινουργια τακακια μηπως και δεν χωραει μεσα οταν ειναι καινουργια)

  6. #35
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη τα τακακια στα εξαπιστονα μου ειναι σχεδον ιδια σε εμβαδο με τα μονοπιστονα μαμα.

    Κανεις δεν ειπε πως τα μαμα δεν εχουν καλο φρενο. Απλα θερμαινονται πιο ευκολα και δεν εχουν αποδοση μετα απο 2-3 καλα πατηματα.

    Ισως να φταει το υλικο στις μαμα δαγκανες.
    Πολυ σωστα παρατήρησες φιλε μου!

  7. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαλλον ναι. Ως προς την διαμετρο δεν υπαρχει καποιο προβλημα αφου σε 345 ειναι δοκιμασμενο. Το 348 ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (αμελητεο θα ελεγα). Τωρα για το παχος...πρεπει να εχεις την δαγκανα και να δεις αν χωραει 30αρα δισκοπλακα χωρις να βρισκει καπου (πιο σιγουρη δοκιμη και με καινουργια τακακια μηπως και δεν χωραει μεσα οταν ειναι καινουργια)
    Kαι εδωσα το 92αρι με τα περφορμανσ

    Θα παρω μια με δοκιμη να δω αν μπαινει....αμα μου δωσουν...χεχε
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #37
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαλλον ναι. Ως προς την διαμετρο δεν υπαρχει καποιο προβλημα αφου σε 345 ειναι δοκιμασμενο. Το 348 ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (αμελητεο θα ελεγα). Τωρα για το παχος...πρεπει να εχεις την δαγκανα και να δεις αν χωραει 30αρα δισκοπλακα χωρις να βρισκει καπου (πιο σιγουρη δοκιμη και με καινουργια τακακια μηπως και δεν χωραει μεσα οταν ειναι καινουργια)
    Εχει περιθωριο για ενα χιλιοστο απο την μια και ενα χιλιοστο απο την αλλη μεριά και παραπανω!

  9. #38
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη τα τακακια στα εξαπιστονα μου ειναι σχεδον ιδια σε εμβαδο με τα μονοπιστονα μαμα.

    Κανεις δεν ειπε πως τα μαμα δεν εχουν καλο φρενο. Απλα θερμαινονται πιο ευκολα και δεν εχουν αποδοση μετα απο 2-3 καλα πατηματα.

    Ισως να φταει το υλικο στις μαμα δαγκανες.
    η το υλικο απο τα μαμα τακακια (και ισως και το μικρο παχος της δισκοπλακας(μικρη θερμοχωρητικοτητα) . Η διαχειριση της θερμοτητας γινεται μεσα απο το τακακι και τον δισκο. Δεν νομιζω να παιζει τοσο ρολο η κατασκευη της δαγκανας η ο αριθμος των πιστονιων οταν το μεγεθος τακακι/δισκος παραμενει αμεταβλητος.

  10. #39
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aπο οτι εχω δει εχει ενα σετ performance προσφορα ο Ζευκας στα 1239....θα ρωτησω αν δινει και μονο δαγκανες η παει μονο με το σετ......(που μαλλον ολο το σετ παει μαζι...)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  11. #40
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το θεμα με τα πολυπιστονα ειναι:
    οταν 4 εμβολα πιεζουν το τακκακι,εχουν καλυτερη εφαρμογη απο ενα και μονο εμβολο..
    πιεζεται πιο αποτελεσματικα το τακακκι.
    επισης.τα πολυπιστονα σετ,χρησιμοποιουν παντα μεγαλυτερους δισκους και σε διαμετρο και σε παχος.
    σημειωση.μιλαμε για πολυπιστονα σετ και οχι τις "πατεντες" που κανουμε εμεις πχ να βαζουμε δαγκανες πορσε σε δισκο απο 330(δουλευει μια χαρα,αλλα δεν ειναι η λογικη του κιτ)
    το μεγαλυτερο παχος σημαινει καλυτερο αερισμο συνεπως μεγαλυτερη απαγωγη θερμοτητας.
    η μεγαλυτερη διαμετρος,συνοδευεται απο μεγαλυτερο τακκακι σε εμβαδο,συνεπως μεγαλυτερης επιφανειας τριβης.
    τωρα ομως πηγαινουμε στο υλικο.
    τα τακκακια οπως ολοι γνωριζεται κατασκευαζονται απο διαφορα υλικα...
    τα μαμα τακκακια,αν κανεις 20 κυκλους σε μια πιστα........βαλτου ριγανη...
    υπαρχουν τωρα αγωνιστικα τακκακια που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ως 900 και 1000 και 1200 βαθμους...
    οταν ομως ειναι κρυα και μεχρι να πιασουν θερμοκρασια λειτουργιας δεν σταματας δεν σταματας...γιαυτο και προοριζονται μοο για αγωνιστικη χρηση γιατι σε δημοσιο δρομο ποτε δεν προκειτε να πατησεις τοσα φρενα ωστε να τα ζεστανεις..
    ετσι λοιπον αναλογα το σετ που διαλεγουμε υπαρχει και η αναλογη παστα.
    συνηθως προτιματε μια ενδιαμεση παστα που λειτουργει μεν σε μεγαλες θερμοκρασιες,αλλα δε χρειαζεται και τρελο ζεσταμα καθ οτι το αμαξι ειναι πολιτικο...
    μη ξεχναμε οτι το m3 e92 υπαρχει η δυνατοτητα να το παραγγειλεις με ημιαγωνιστικα τακκακια....
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  12. The Following User Says Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    BILL007 (22-09-12)

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP