Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: Sprint Booster....!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν διαφωνω πουθενα με αυτα που λες και ουτε ερχονται σε αντιθεση με οτι ειπα..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jonmedic Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιταξε αν και δεν μαρεσει να παιρνω το μερος καμιας πλευρας σε αντιπαραθεσεις ...αλλο σου λεει ο φιλος....σου μιλαει για τον παραγοντα χρονο (Τ)....αν σε χρονο Τ =1 δευτερολεπτο με το μπλιμλικι εχεις ηδη ανοιξει την πεταλουδα σου τερμα και εχεις καψει χ παραπανω καυσιμο εχεις παρει E κινητικη ενεργεια ,,,αν ομως δεν ανοιξε η πεταλουδα καθολου αυτο το δευτερολεπτο τοτε πηρες 0 ..αρα τα συμπερασματα αν εχεις βγαλει την βασικη εκπαιδευση σε σχολειο και οχι στο ουφατζιδικο της γειτονιας ειναι οτι το μπλιμλικι δουλευει εστω και για αυτο το δευτερολεπτο,,,αυτα

    φιλε μου καλε jonmedic, μαλλον το ουφαδικο της γειτονιας επισκεπτονταν αλλοι παρα εγω (δεν ειχε και η γειτονια μου... χεχε), και εξηγουμαι.
    αν διαβασεις ολα τα μηνυματα προσεκτικα θα δεις οτι ο πανος υπεθεσε οτι η διαφορα στην αποκριση ειναι 1-1,5 δευτ. επειδη καποιος φιλος που ειχε στο διπλανο καθισμα τοσο το υπολογισε.
    αυτο το τελευταιο το ξεπερναω καθως δεν χρειαζεται να το σχολιασουμε.

    στο χωρο της αυτοκινησης και της βελτιωσης ειδικοτερα, ενα δευτερολεπτο ισοδυναμει με εναν αιωνα.
    ειναι παρα πολυ μεγαλη διαφορα, η οποια βεβαια δεν μπορει να επιτευχθει με ενα καλωδιο που αλλαζει το ηλεκτρικο σημα.

    το πουστερ αλλαζει το χαρτη του γκαζιου, δηλαδη το ρυθμο ανοιγματος αυτου.
    και αυτο οχι στο τερμα γκαζι (διοτι δεν εχει τι αλλο να ανοιξει) οπως μετρουνται οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου.
    αρα εκει δεν εχει απολυτως καμια διαφορα.

    ας πουμε λοιπον οτι στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου ο χρηστης παταει γκαζι 40% και η πεταλουδα ανοιγει στο 25%. αυτο συμβαινει γιατι ετσι ο κατασκευαστης θελησε να γινεται με σκοπο την ομαλη λειτουργια τους χαμηλους ρυπους και την οικονομια.
    παω τωρα εγω και αλλαζω αυτη τη σχεση (που καθοριζεται βασει του χαρτη) και την κανω ενα προς ενα.
    οσο δηλαδη παταω τοσο ανοιγει. σαφως και θα καταφερω καποια msec διαφορα ανοιγματος στις ενδιαμεσες τιμες, αλλα στο τερμα γκαζι (που αυτο με ενδιαφερει στις μετρησεις ωστε να δω τι κερδισα) -επαναλαμβανω-δεν θα υπαρχει καμια διαφορα.

    ας δουμε τωρα και κατι αλλο. αν απο χαμηλα ανοιξω αποτομα ολη την πεταλουδα (οπως κανει το πουστερ) τι θα γινει?
    δεν θα μπορεσω να εκμεταλευτω την ανοικτη διαμετρο και λογικα θα εχω λαθος μιγμα και ατελη καυση.
    αποτελεσμα αυξηση στην καταναλωση, χωρις ουσιαστικο κερδος.

    γι αυτο στα καινουργια αυτοκινητα (σε αντιθεση με τα παλια που ειχαν ντιζα), οσο γκαζι και να πατησει ο οδηγος οι αισθητηρες και ο χαρτης καθοριζουν ποσο γκαζι θα ανοιξει ωστε να εκμεταλευθει πληρως τις εκαστοτε συνθηκες και να πραγματοποιηθει οσο το δυνατον καλυτερη καυση.
    ετσι λοιπον δημιουργειται (σε ορισμενους) και η αισθηση της καθυστερησης στην αποκριση.

    ενα αλλο θεμα ειναι αυτο που ειπε ο δημητρης. η μικρη υστερηση στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου μαζι με τη CDV προσφερουν μεγαλυτερη αντοχη στην καταπονηση και το χρονο, διοτι βοηθουν ωστε να μην υποφερουν μερη του αμαξωματος που ειναι σχετικα ευαισθητα σε αποτομα φορτια.


    τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
    για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?
    χαιρομαι ιδιαιτερα που εχουμε εδω ανθρωπους με καταρτιση και οχι ουφατζηδες. προκαλω λοιπον οποιον θελει να καθησει να υπολογισει μαθηματικα τη διαφορα της επιταγχυνσης με βαση τους χαρτες πριν και μετα πουστερ και να μας πει αν τελικα αυτη ειναι 1-1,5 δευτερολεπτο και σε ποιες συνθηκες.
    επισης οποιος θελει μπορει να παρουσιασει και μετρησεις με vbox ωστε να δουμε και στην πραξη την υποτιθεμενη διαφορα.
    θα χαρω να παραδεχτω οτι η αποψη μου ειναι λαθος...
    οριστε και οι χαρτες...






    εως τοτε θα μπορουσαμε να κανουμε μια υποθεση εργασιας (αυθαιρετη φυσικα) και να πουμε οτι αν μετρουσαμε πατωντας το γκαζι μεχρι τη μεση, το πουστερ θα κοροϊδευε την ecu και θα το ανοιγε ολο, ενω αλλιως θα εμενε ως τη μεση. εκει ναι θα ειχαμε μεταβολη της ιπποδυναμης και καποιο κερδος.
    ομως αυτη η παραδοχη δεν συμβαινει στην πραγματικοτητα. τουλαχιστον κανεις που να ξερω εγω δεν μετραει πατωντας το μισο ή το 1/4 του γκαζιου (περιοχες που δουλευει κυριως το πουστερ).
    και συν τοις αλλοις εκτιμω η διαφορα αυτη θα ηταν πολυ μικροτερη του ενος δευτερολεπτου, ισως ενα δεκατο.
    στο wot αν καποιος μου ελεγε οτι το αμαξι χανει κιολας (γιατι ισως μπερδευεται καπου με την παρεμβολη του πουστερ), δεν θα μου φαινοταν περιεργο.

    τελος σε οποιον αρεσει η αισθηση, μεγεια του με χαρα του, δεν θα διαφωνησω εδω, αλλα οπως βλεπουμε οι ενθερμοι υποστηρικτες του σιγα σιγα παραδεχονται αυτο που εγραψα απο την αρχη.
    το πουστερ αυξανει την καταναλωση και κουραζει μετα απο λιγο καιρο, ετσι κατεληξαν να το εχουν κλειστο!
    αρα πως πανε και το προτεινουν? χαχαχαχα

    το πιο καλο ποστ ηταν του μητσου... γυμναστε το δεξι ποδι και βαλτε ενα μαλακο ελατηριο να δειτε διαφορα... αααχαχαχαχα
    εγραψε!

  2. #2
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......

    τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
    για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?

    .......
    Πρώτα απο όλα, όταν αναφερόμαστε σε αποδείξεις και σε απαράβατους νόμους που ισχύουν όπως ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα (edit: δεύτερος ήθελα να γράψω και έκανα λάθος) και όταν αναφερόμαστε σε μηχανήματα ακριβείας όπως είναι ένα αυτοκίνητο δεν μπορούμε να λέμε ανφορές "χοντρικά".

    Σε αυτή τη λογική το λάθος δεν βρίσκεται στην μάζα που είναι σταθερό μέγεθος αλλά στην δύναμη F. Δεν είναι σταθερό μέγεθος και μεταβάλεται. Οπότε δεν ισχύει μόνο ο πρώτος νόμος του Νεύτωνα αλλά και οι επιμέρους παράγωγοι. Και αυτό που νιώθει ένας άνθρωπος σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι η επιτάχυνση, αλλά η μεταβολή της επιτάχυνσης που έχει να κάνει και με την άνεση. Δηλαδή η πρώτη παράγωγος του a που υφίσταται όπως και να το κάνουμε αφού μεταβάλεται το F στον χρόνο. Και αυτά δεν είναι απλή φυσική γυμνασίου, είναι μαθηματικά πανεπιστημίου που τουλάχιστον με τις γνώσεις που έχεις περιμένω να τα ξέρεις και να μπορείς να τα τεκμηριώσεις. Αφού η μέγιστη F έρχεται νωρίτερα απλά υπάρχει και μεγαλήτερος ρυθμός επιτάχυνσης.

    Και δεν πιστεύω οτι η επισύμανση δεν προσφέρει τίποτα. Αφού δεν μπορούμε να νιώσουμε την αίσθηση που αποκομίζει κάποιος απο την εφαρμογή τότε την τεκμηριώνουμε με μαθηματικά και φυσική που είναι απαράβατοι κανόνες.


    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) δεν βάζω γιατί δεν το έχω ανάγκη για δύο λόγους. Με 306 ίππους απο μαμά δεν το έχω ανάγκη και επιπροσθέτως την λειτουργία του sprint booster μπορώ να την κάνω με μία ρύθμιση απο τον παράλληλο εγκέφαλο που έχω. Οπότε είναι περιτό εξάρτημα για το αυτοκίνητο μου.

    Τρίτον 200 ευρώ για μένα δεν είναι τίποτα, και γενικότερα για άτομα που κατέχουν αυτοκίνητα που κοστίζουν τουλάχιστων 30.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο πόσο, πόσο μάλλον όταν διατίθεται για δωρεάν δοκιμή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 13-04-11 στις 04:45 Αιτία: δεύτερος νόμος edit

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων


    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) ί








    Αν μη τι άλλο αυτο Είναι το θεμιτό σε ένα φόρουμ που θέλει να φωναζει ότι Είναι δίκαιο και παίζει με τους κανόνες
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν μη τι άλλο αυτο Είναι το θεμιτό σε ένα φόρουμ που θέλει να φωναζει ότι Είναι δίκαιο και παίζει με τους κανόνες
    για πες μας γιαννη, ποιο ειναι το αθεμιτο και το θεμιτο?
    δεν αντιλαμβανομαι το ποστ σου...


    υ.γ.: στο στρατο θα απαντησω σε λιγο...

  5. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    για πες μας γιαννη, ποιο ειναι το αθεμιτο και το θεμιτο?
    δεν αντιλαμβανομαι το ποστ σου...


    υ.γ.: στο στρατο θα απαντησω σε λιγο...
    Σταθη θεωρεις σωστο εσυ, ενας απο τους ιδιοκτητες του φορουμ να χαρακτηριζεις τοσο ασχημα ενα προς πωληση αξεσουαρ αυτοκινητου?
    Ειδικα σε ενα φορουμ που εχει θεμα το αυτοκινητο?
    Οκ δεν σου αρεσει και δεν το θεωρεις σωστο αξεσουαρ και η αποψη σου σεβαστη, αλλα με το να αναφερεσαι σε αυτο με τοσο προσβλητικη λεξη και οχι μια φορα μονο, ε τοτε να μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου. (χωρις καν ποτε να εχω τοποθετησει σε αμαξι μου ποτε το εν λογο αξεσουαρ)


    edit: πιστευω να σε καλυψω στο ποστ που ακολουθει γιαννη μου...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 12-04-11 στις 22:29 Αιτία: ...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos
    Πρώτα απο όλα, όταν αναφερόμαστε σε αποδείξεις και σε απαράβατους νόμους που ισχύουν όπως ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα (edit: δεύτερος ήθελα να γράψω και έκανα λάθος) και όταν αναφερόμαστε σε μηχανήματα ακριβείας όπως είναι ένα αυτοκίνητο δεν μπορούμε να λέμε ανφορές "χοντρικά".

    Σε αυτή τη λογική το λάθος δεν βρίσκεται στην μάζα που είναι σταθερό μέγεθος αλλά στην δύναμη F. Δεν είναι σταθερό μέγεθος και μεταβάλεται. Οπότε δεν ισχύει μόνο ο πρώτος νόμος του Νεύτωνα αλλά και οι επιμέρους παράγωγοι. Και αυτό που νιώθει ένας άνθρωπος σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι η επιτάχυνση, αλλά η μεταβολή της επιτάχυνσης που έχει να κάνει και με την άνεση. Δηλαδή η πρώτη παράγωγος του a που υφίσταται όπως και να το κάνουμε αφού μεταβάλεται το F στον χρόνο. Και αυτά δεν είναι απλή φυσική γυμνασίου, είναι μαθηματικά πανεπιστημίου που τουλάχιστον με τις γνώσεις που έχεις περιμένω να τα ξέρεις και να μπορείς να τα τεκμηριώσεις. Αφού η μέγιστη F έρχεται νωρίτερα απλά υπάρχει και μεγαλήτερος ρυθμός επιτάχυνσης.
    στρατο πραγματικα με απογοητευει και με στεναχωρει τετοιου επιπεδου και υφους απαντηση διοτι ειδικα απο εσενα περιμενα περισσοτερα.
    αναλωνεσαι στην προσπαθεια να καταρριψεις καποια λεγομενα που στηριζονται στην κοινη λογικη και σε βασικες αρχες. εως εκει ομως.
    εγω λοιπον κανω λαθος, και δεν εχω καμια γνωση.
    εσυ που ξερεις, δεν ειδα να κανεις καμια τεκμηριωση και σε τιποτα. αναλωνεσαι σε ακατασχετη φλυαρια.
    στο προηγουμενο ποστ καλεσα οποιον εχει αλλη αποψη (οτι το πουστερ βελτιωνει την επιταγχυνση δηλαδη), να το αποδειξει αυτο μεσω των εξελιγμενων μαθηματικων που ξερει και, εγω ο "μπακαλης" που κανω λαθος δεν ξερω. για να μην κουραστειτε εβαλα και τους χαρτες ωστε να τους μελετησετε και να υποστηριξετε καλυτερα τις αποψεις σας.
    εμπρος λοιπον στρατο περιμενω.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos
    Και δεν πιστεύω οτι η επισύμανση δεν προσφέρει τίποτα. Αφού δεν μπορούμε να νιώσουμε την αίσθηση που αποκομίζει κάποιος απο την εφαρμογή τότε την τεκμηριώνουμε με μαθηματικά και φυσική που είναι απαράβατοι κανόνες.
    αυτο λεω κι εγω στρατο. για αυτο ειπα οτι η αποψη σου δεν προσφερει τιποτα.
    δεν την τεκμηριωσες. εμπρος λοιπον -επαναλαμβανω- να σε δουμε!
    θα χαρω να διαβασω την τεκμηριωση των σφαλματων μου και να αλλαξω την αποψη μου περι του μαραφεριου εφοσον αποδειξεις οτι δεν ειναι σωστη.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos
    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) δεν βάζω γιατί δεν το έχω ανάγκη για δύο λόγους. Με 306 ίππους απο μαμά δεν το έχω ανάγκη και επιπροσθέτως την λειτουργία του sprint booster μπορώ να την κάνω με μία ρύθμιση απο τον παράλληλο εγκέφαλο που έχω. Οπότε είναι περιτό εξάρτημα για το αυτοκίνητο μου.
    χεχεχε, αυτο ειναι που λενε η αλεπου 100 χρονων και το αλεπουδακι 110.
    θα σου υπενθυμισω στρατο μου, οτι τους κανονες τους οποιους επικαλεισαι εγω τους εβαλα.
    οπως και εγω σε προτεινα ωστε να φροντιζεις για την τηρηση τους.
    εδω λοιπον δεν γινεται δυσφημιση καποιου προϊοντος. γινεται χιουμοριστικη-χαβαλεδιαρικη παραφραση του ονοματος.
    τεκμηριωσε μου λοιπον (εσυ που εισαι οπαδος της τεκμηριωσης) σε τι συνισταται η δυσφημιση.
    κατηγορησα το προϊον οτι πραγματοποιει κατι λιγοτερο αυτα που υποσχεται?
    κατ' αρχας δεν κατηγορησα καν το προϊον.
    διοτι το προϊον και ο κατασκευαστης του δεν υποσχονται πουθενα οτι βελτιωνουν τις επιδοσεις και τις επιταγχυνσεις κατα 1-1,5 δευτ. οπως αναφερθηκε πιο πανω.
    αντιθετως προσπαθησα να εκφρασω μια αποψη η οποια θα αποτελεσει αντιβαρο σε ενθερμες παροτρυνσεις αγορας του προϊοντος απο καποιους αλλους που ειτε:
    -δεν ξερουν καν πως δουλευει,
    -υποστηριζουν πραγματα που δεν υποστηριζει ουτε αυτος που το πουλαει,
    -δεν το εχουν καν δοκιμασει,
    -οι ιδιοι το εχουν βγαλει,
    αλλα κατα τα αλλα το προτεινουν θερμα!
    φυσικα η επιλογη ειναι του αναγνωστη. δεν απαγορευσα απο κανεναν να το παρει αν του αρεσει...
    απλα προσπαθησα να του δωσω τροφη για σκεψη ωστε να αποφασισει καλυτερα που θα διαθεσει τα 200 ευρω του.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos
    Τρίτον 200 ευρώ για μένα δεν είναι τίποτα, και γενικότερα για άτομα που κατέχουν αυτοκίνητα που κοστίζουν τουλάχιστων 30.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο πόσο, πόσο μάλλον όταν διατίθεται για δωρεάν δοκιμή.
    200 ευρω δεν ειναι τιποτα για την οικογενεια σου θελεις να πεις. πραγμα που καθολου δεν με αφορα, αλλα μια και το αναφερεις ο ιδιος απ΄οτι ξερω δεν εργαζεσαι ακομα ωστε να μπορεις να εκστομισεις τετοια προκλητικη κουβεντα.
    οταν λοιπον θα κερδισεις το πρωτο ευρω της καριερας σου, τοτε θα μπορεσεις με τις δικες σου πλατες να επιλεγεις που θα πετας 200 ή 2000 ευρω. και μαλιστα να υπερηφανευσαι γι αυτο δημοσια.
    και τοτε θα δεις οτι το χρημα θα αποκτησει μεγαλυτερη αξια και θα το πονας πολυ περισσοτερο (αφου θα το εχεις δουλεψει ο ιδιος).


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos
    Τρίτον και τελευταίο, το ποιούς θα περάσω είναι δικό μου θέμα. Αν δεν σου αρέσει το thread με τις μελλοντικές μου βελτιώσεις μην το διαβάζεις και μην απαντάς, δεν σε υποχρέωσε κανένας. Αν δεν μπορώ να περάσω κάποιους που δεν μπορώ δεν το ξέρεις. Ωρες ώρες σκέφτεσαι σαν κοντράκιας Στάθη
    φυσικα και ειναι δικο σου θεμα. να μας συγχωρεις κιολας οσοι προσπαθουμε και ανησυχουμε για την ασφαλεια σου.
    οπως και για την αξιοπιστια και την εικονα σου που εχει γελοιοποιηθει σε οσα φορουμ ασχολουνται με bmw και κοντρες...
    πραγμα που δεν προκαλεσα εγω ή οποιος αλλος στα "χωνει" γιατι σε συμπαθει, αλλα εσυ με την παιδικη εως νηπιακη συμπεριφορα σου.
    εδω μεχρι επεισοδιο κοντεψε να γινει οταν πατησες με το κοκκινο Μ3 λεγοντας ψεματα οτι εισαι νορμαλ...

    φυσικα και δεν απαντω στο θεμα σου οπως θα ειδες, διοτι τι να απαντησω σε ανθρωπο που δεν εχει ενταχθει ακομα στην αγορα εργασιας, αλλα προγραμματιζει μετατροπες χιλιαδων ευρω, ενω δεν σκεφτεται καν να αλλαξει λιωμενα λαστιχα... και μαλιστα τα βαζει και φωτογραφια, αναρωτωμενος, "στην ευθεία τι ώφελος έχει το διαφορικό"?
    ψαγμενο bmwδακια που να απαξιωνει το μπλοκε διαφορικο, πραγματικα πρωτη φορα συναντω!
    απο 2002 εως και Μ6 απο τα πρωτα πραγματα που βελτιωνει καποιος που θελει να παει γρηγορα ειναι το μπλοκε! εσυ ομως δεν το χρειαζεσαι, γιατι δεν ανοιγεις απο πρωτες αλλα απο δευτερες!

    τελικα ο κοντρακιας ποιος ειναι, εγω ή εσυ που θα μας τρελανεις με την ανακολουθια σου...:

    απο τη μια μας λες δημοσια:
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos
    Οχι, δεν ακολουθώ ποτέ γρήγορες διαδρομές τέρμα. ....

    Σε σαπουνόδρομους έτσι και αλλιώς δεν το ανοίγω ποτέ....

    .... το γεγονός οτι οδηγάω ήρεμα το μειώνει αισθητά....

    Τέλος, απο τα γραφόμενα πολλών υπάρχει η ιδέα οτι είμαι μέγα κάφτης. Ελα που δεν είμαι. Ακόμα και στις νηχτερινές δεν παίζω με αυτά με αποτέλεσμα να μένω μερικές φορές πίσω καινα πηγαίνω μετά να βρίσκω τους άλλους για φαγητό.

    Πάντως όπως και να έχει, με 500 άλογα ρόδα δεν σημαίνει οτι πηγαίνεις και πάντα τάπα.
    ενω απο την αλλη σε αυτο το ποστ μου οπου στα "χωνω" μπας και συνελθεις:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stathis
    φυσικα και θελεις και σου αρεσει να κοντραρεις, φυσικα και θελεις να φτιαξεις το αυτοκινητο για αυτο το σκοπο και μονο.
    καποιους θελεις να περασεις που τωρα δεν μπορεις.
    αυτο ειναι πασιφανεστατο.
    δεν εισαι ο οδηγος που προλαβες στα 24 χρονια σου να εξαντλησεις ενα πολυ καλο -και δυνατο- αυτοκινητο στον ελληνικο δρομο, ωστε να μη σου φτανουν τα 306 νορμαλ αλογα του και να ζητησεις κι αλλο.

    ειναι δε σιγουροτατο οτι με την αυξημενη ιπποδυναμη θα εχεις ακομα μεγαλυτερη δυσκολια να ελεγξεις το αυτοκινητο, το οποιο θα γινει επισης σιγουρα χειροτερο απο πριν, παντου πλην της ευθειας.
    η οποια προφανως ειναι η μονη που σε ενδιαφερει (και δικαιωμα σου).

    οσο για της καρΓιερες κλπ, μη μας τα λες αυτα εδω (μεταξυ "κατεργαρεων" ειλικρινεια που λεει το ρητο), αφου εχεις δειξει ουκ ολιγες φορες οτι σου αρεσει να ανακατευεσαι και με "σουγιαδες" και με υποτιθεμενα "δικαστηρια" και με διαφορους "αστερες" της ελληνικης κοντροσκηνης... (πραγμα επισης δικαιωμα σου.)
    απαντας με θετικο ρεπ και το παρακατω σχολιο!!!
    Στόχος: 500 whp 05-04-2011 05:51 PM stratos Σωτότατος ακόμα μια φορά
    τελικα τι ισχυει στρατο? ειμαι σωστος ή λαθος? γιατι μας μπερδεψες...

  7. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    θα παρακαλουσα να μεινουμε στο θεμα μας!


    ευχαριστω για την κατανοηση!

    καλη συνεχεια σε ολους!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    Dathanaso (13-04-11), deepBLUE (12-04-11)

  9. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τρίτον 200 ευρώ για μένα δεν είναι τίποτα, και γενικότερα για άτομα που κατέχουν αυτοκίνητα που κοστίζουν τουλάχιστων 30.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο πόσο, πόσο μάλλον όταν διατίθεται για δωρεάν δοκιμή.
    Συγγνωμη για το εκτος θεματος αλλα δεν μπορω να μην σχολιασω την συγκεκριμενη φραση.Πραγματικα με λυπει να διαβαζω απο παιδια της ηλικιας μου οτι καποια λεφτα που για καποιους ειναι κατι πολυ σημαντικο για αυτους δεν ειναι τπτ.Επισης πιστευω οτι οι περισσοτεροι οι οποιοι εχουμε αυτοκινητα χιλιαδων ευρω,οπως και ο Σταθης θελω να πιστευω, τα 200ευρουλακια τα βρισκουμε εξισου σημαντικα.

    Οσο για το μπουστερ υπαρχουν αυτοκινητα και αυτοκινητα.Για παραδειγμα στο 307 της αδερφης μου θα εκανε καλη δουλεια γιατι η αποκριση του γκαζιου ειναι απαραδεκτη.Επισης το εχω δοκιμασει και στου deep το Ζ πριν απο παααααααρα πολυ καιρο και τον ευχαριστω γιαυτο και οντως εκανε δουλεια.Ομως δεν το τοποθετησα γιατι θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο για αυτα που προσφερει

  10. The Following 3 Users Say Thank You to mitsos_chania For This Useful Post:

    katsaraios (12-04-11), Stathis (12-04-11), stavr (12-04-11)

  11. #9
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγγνωμη για το εκτος θεματος αλλα δεν μπορω να μην σχολιασω την συγκεκριμενη φραση.Πραγματικα με λυπει να διαβαζω απο παιδια της ηλικιας μου οτι καποια λεφτα που για καποιους ειναι κατι πολυ σημαντικο για αυτους δεν ειναι τπτ.Επισης πιστευω οτι οι περισσοτεροι οι οποιοι εχουμε αυτοκινητα χιλιαδων ευρω,οπως και ο Σταθης θελω να πιστευω, τα 200ευρουλακια τα βρισκουμε εξισου σημαντικα.

    Οσο για το μπουστερ υπαρχουν αυτοκινητα και αυτοκινητα.Για παραδειγμα στο 307 της αδερφης μου θα εκανε καλη δουλεια γιατι η αποκριση του γκαζιου ειναι απαραδεκτη.Επισης το εχω δοκιμασει και στου deep το Ζ πριν απο παααααααρα πολυ καιρο και τον ευχαριστω γιαυτο και οντως εκανε δουλεια.Ομως δεν το τοποθετησα γιατι θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο για αυτα που προσφερει
    Δημήτρη όπως και στους άλλους συμφορουμήτες ζητώ συγνώμη για το παραπάνω πόστ. Ηθελα να εκφράσω κάτι άλλο αλλά δεν το έχω πολύ στα γραπτά οπότε συγχωρήστε με.

    Ηθελα να πώ οτι το προιόν είναι διαθέσιμο προς πώληση αφού γίνει δοκιμή. Για να γίνει ένας προγραμματισμός και ταυτόχρονη αυξηση ιπποδύναμης και αλλαγής χαρτογράφησης γκαζιού χρειάζονται στην καλήτερη 750 - 800 euro. 200 ευρώ δεν είναι πολλά για μόνο αλλαγή στην χαρτογράφηση γκαζιού για κάτι που μπορείς να δοκιμάσεις πρίν και όχι να αγοράσεις και να μετανειώσεις

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP