Σελίδα 9 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 123

Θέμα: Sprint Booster....!

  1. #81
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν καθε φορα αντι να πατα κανεις λιγο το γκαζι, το παταγε τερμα, πως θα πηγαινε το αυτοκινητο?
    Φουσκωμενο για να δουμε τι συμβαινει.
    Το μπουστερ δινει προπορεια στην κινηση μας.
    Και την φουσκωνει. Εσυ πατας προοδευτικα λιγο, αυτο πηγαινει γρηγορα λιγο παραπερα.

    Απολυτες επιδοσεις δεν ειναι εφικτο να μεταβληθουν.
    Σαφως ομως το αυτοκινητο αποκτα νευρο.
    Εχω οδηγησει αυτοκινητο με μπουστερ και εδειχνε πιο... μηχανογκαζο!
    Παρολα αυτα πρεπει να εχεις πολυ ελαφρυ ποδι και ηρεμο, για να κρατησεις σταθερο το δεικτη καταναλωσης ο οποιος παιρνει φωτια με τα περα δωθε...

    Εχει + και -.
    Αλογα δε δινει.
    Απολυτες επιδοσεις δεν αλλαζει.
    Παρολα αυτα θα ηθελα να το βαλω καποια στιγμη γιατι μου τη σπαει το οτι παταω γκαζι και αυτο ξυπνα μετα απο λιγο.
    Αλλα το δινουν πανακριβο ρε γμτ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 12-04-11 στις 13:40

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    panos90 (12-04-11), Vasilis (12-04-11)

  3. #82
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον επειδη το παρακουρασαμε το θεμα και τελικα ισως να μπερδευουμε περισσοτερο το μελλοντικο χρηστη απο οτι να του λυνουμε αποριες...
    Τα πραγματα ειναι πολυ απλα ή κατι αλλαζει ή οχι δεν μπορει να εχεις καλυτερη αποκριση και να μην αλλαζουν οι χρονοι.
    Για να συμβει αυτο το μονο που μπορει να συμβαινει ειναι να μπερδευει τον εγκεφαλο και αυτος να συμπεριφερεται με την χαρτογραφηση που εχει για περισσοτερο γκαζι.
    Εκει ειναι και η ψευδαισθηση διοτι εμεις παταμε λιγοτερο το γκαζι και νομιζουμε οτι ξαφνικα το αμαξι "ξυπνησε"
    Εκει ειναι και παραδοχη οτι μεσα στη πολη ειναι κουραστικο εως επικινδυνο το ιδιο ακριβως θα συνεβαινε αν πατουσαμε το γκαζι περισσοτερο στο "θεωρητικο" σημειο που το sprint booster μεταφερει την ecu (ανοιγμα πεταλουδας)
    Τα αποτελεσματα και στις δυο περιπτωσεις ειναι αυξημενη καταναλωση κλπ
    Κανεις δεν ειναι φιλος του προμηθευτη και κανεις δεν ειναι εχθρος του.
    Οτι κουβεντα εγινε, εγινε μεσα στα πλαισια του θεματος (αυτοκινηση) του φορουμ και μονο καλο κανει οταν ακουγονται διαφορετικες αποψεις.
    Προσωπικα θα συνεχισω την κουβεντα και σε καποια συναντηση με καφεδακι γιατι για εμενα εχει ενδιαφερον να αποσαφηνιστει αυτο το θεμα.
    Πανο Ε90 οι ερωτησεις δεν αφορουσαν κανενα προσωπικα,ολες οι γνωμες και οι αποψεις ειναι ευπροσδεκτες.
    Οσο για το string pooster θα αποτελει all time θεμα διαφωνιας στα forum...

  4. #83
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν διαφωνω πουθενα με αυτα που λες και ουτε ερχονται σε αντιθεση με οτι ειπα..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jonmedic Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιταξε αν και δεν μαρεσει να παιρνω το μερος καμιας πλευρας σε αντιπαραθεσεις ...αλλο σου λεει ο φιλος....σου μιλαει για τον παραγοντα χρονο (Τ)....αν σε χρονο Τ =1 δευτερολεπτο με το μπλιμλικι εχεις ηδη ανοιξει την πεταλουδα σου τερμα και εχεις καψει χ παραπανω καυσιμο εχεις παρει E κινητικη ενεργεια ,,,αν ομως δεν ανοιξε η πεταλουδα καθολου αυτο το δευτερολεπτο τοτε πηρες 0 ..αρα τα συμπερασματα αν εχεις βγαλει την βασικη εκπαιδευση σε σχολειο και οχι στο ουφατζιδικο της γειτονιας ειναι οτι το μπλιμλικι δουλευει εστω και για αυτο το δευτερολεπτο,,,αυτα

    φιλε μου καλε jonmedic, μαλλον το ουφαδικο της γειτονιας επισκεπτονταν αλλοι παρα εγω (δεν ειχε και η γειτονια μου... χεχε), και εξηγουμαι.
    αν διαβασεις ολα τα μηνυματα προσεκτικα θα δεις οτι ο πανος υπεθεσε οτι η διαφορα στην αποκριση ειναι 1-1,5 δευτ. επειδη καποιος φιλος που ειχε στο διπλανο καθισμα τοσο το υπολογισε.
    αυτο το τελευταιο το ξεπερναω καθως δεν χρειαζεται να το σχολιασουμε.

    στο χωρο της αυτοκινησης και της βελτιωσης ειδικοτερα, ενα δευτερολεπτο ισοδυναμει με εναν αιωνα.
    ειναι παρα πολυ μεγαλη διαφορα, η οποια βεβαια δεν μπορει να επιτευχθει με ενα καλωδιο που αλλαζει το ηλεκτρικο σημα.

    το πουστερ αλλαζει το χαρτη του γκαζιου, δηλαδη το ρυθμο ανοιγματος αυτου.
    και αυτο οχι στο τερμα γκαζι (διοτι δεν εχει τι αλλο να ανοιξει) οπως μετρουνται οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου.
    αρα εκει δεν εχει απολυτως καμια διαφορα.

    ας πουμε λοιπον οτι στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου ο χρηστης παταει γκαζι 40% και η πεταλουδα ανοιγει στο 25%. αυτο συμβαινει γιατι ετσι ο κατασκευαστης θελησε να γινεται με σκοπο την ομαλη λειτουργια τους χαμηλους ρυπους και την οικονομια.
    παω τωρα εγω και αλλαζω αυτη τη σχεση (που καθοριζεται βασει του χαρτη) και την κανω ενα προς ενα.
    οσο δηλαδη παταω τοσο ανοιγει. σαφως και θα καταφερω καποια msec διαφορα ανοιγματος στις ενδιαμεσες τιμες, αλλα στο τερμα γκαζι (που αυτο με ενδιαφερει στις μετρησεις ωστε να δω τι κερδισα) -επαναλαμβανω-δεν θα υπαρχει καμια διαφορα.

    ας δουμε τωρα και κατι αλλο. αν απο χαμηλα ανοιξω αποτομα ολη την πεταλουδα (οπως κανει το πουστερ) τι θα γινει?
    δεν θα μπορεσω να εκμεταλευτω την ανοικτη διαμετρο και λογικα θα εχω λαθος μιγμα και ατελη καυση.
    αποτελεσμα αυξηση στην καταναλωση, χωρις ουσιαστικο κερδος.

    γι αυτο στα καινουργια αυτοκινητα (σε αντιθεση με τα παλια που ειχαν ντιζα), οσο γκαζι και να πατησει ο οδηγος οι αισθητηρες και ο χαρτης καθοριζουν ποσο γκαζι θα ανοιξει ωστε να εκμεταλευθει πληρως τις εκαστοτε συνθηκες και να πραγματοποιηθει οσο το δυνατον καλυτερη καυση.
    ετσι λοιπον δημιουργειται (σε ορισμενους) και η αισθηση της καθυστερησης στην αποκριση.

    ενα αλλο θεμα ειναι αυτο που ειπε ο δημητρης. η μικρη υστερηση στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου μαζι με τη CDV προσφερουν μεγαλυτερη αντοχη στην καταπονηση και το χρονο, διοτι βοηθουν ωστε να μην υποφερουν μερη του αμαξωματος που ειναι σχετικα ευαισθητα σε αποτομα φορτια.


    τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
    για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?
    χαιρομαι ιδιαιτερα που εχουμε εδω ανθρωπους με καταρτιση και οχι ουφατζηδες. προκαλω λοιπον οποιον θελει να καθησει να υπολογισει μαθηματικα τη διαφορα της επιταγχυνσης με βαση τους χαρτες πριν και μετα πουστερ και να μας πει αν τελικα αυτη ειναι 1-1,5 δευτερολεπτο και σε ποιες συνθηκες.
    επισης οποιος θελει μπορει να παρουσιασει και μετρησεις με vbox ωστε να δουμε και στην πραξη την υποτιθεμενη διαφορα.
    θα χαρω να παραδεχτω οτι η αποψη μου ειναι λαθος...
    οριστε και οι χαρτες...






    εως τοτε θα μπορουσαμε να κανουμε μια υποθεση εργασιας (αυθαιρετη φυσικα) και να πουμε οτι αν μετρουσαμε πατωντας το γκαζι μεχρι τη μεση, το πουστερ θα κοροϊδευε την ecu και θα το ανοιγε ολο, ενω αλλιως θα εμενε ως τη μεση. εκει ναι θα ειχαμε μεταβολη της ιπποδυναμης και καποιο κερδος.
    ομως αυτη η παραδοχη δεν συμβαινει στην πραγματικοτητα. τουλαχιστον κανεις που να ξερω εγω δεν μετραει πατωντας το μισο ή το 1/4 του γκαζιου (περιοχες που δουλευει κυριως το πουστερ).
    και συν τοις αλλοις εκτιμω η διαφορα αυτη θα ηταν πολυ μικροτερη του ενος δευτερολεπτου, ισως ενα δεκατο.
    στο wot αν καποιος μου ελεγε οτι το αμαξι χανει κιολας (γιατι ισως μπερδευεται καπου με την παρεμβολη του πουστερ), δεν θα μου φαινοταν περιεργο.

    τελος σε οποιον αρεσει η αισθηση, μεγεια του με χαρα του, δεν θα διαφωνησω εδω, αλλα οπως βλεπουμε οι ενθερμοι υποστηρικτες του σιγα σιγα παραδεχονται αυτο που εγραψα απο την αρχη.
    το πουστερ αυξανει την καταναλωση και κουραζει μετα απο λιγο καιρο, ετσι κατεληξαν να το εχουν κλειστο!
    αρα πως πανε και το προτεινουν? χαχαχαχα

    το πιο καλο ποστ ηταν του μητσου... γυμναστε το δεξι ποδι και βαλτε ενα μαλακο ελατηριο να δειτε διαφορα... αααχαχαχαχα
    εγραψε!

  5. #84
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κάθομαι και σας διαβάζω απο το μεσημέρι και απο την αρχή....

    Ειλικρινά με βραχυκυκλώσατε!

    Εγώ θα πω πάρτε ΕΝΑ αυτοκίνητο, πηγαίνεται σε μια ΕΥΘΕΙΑ και μετρήστε χρόνους με τον ΙΔΙΟ οδηγό, με τις ΙΔΙΕΣ συνθήκες, ΜΕ και ΧΩΡΙΣ το πούστερ!

    Τότε θα μας λυθούν οι απορίες!
    Γιατί το όνομά του τα λέει όλα Spring Booster... Επιταχυντής με λίγα λόγια!

    Τώρα να καθόμαστε και ο ένας να λέει δεν κάνει τίποτα και ο άλλος να λέει οτι κάνει προσωπικά περισσότερο με μπερδεύει και γίνονται πολλές παρεξηγήσεις!


  6. #85
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......

    τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
    για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?

    .......
    Πρώτα απο όλα, όταν αναφερόμαστε σε αποδείξεις και σε απαράβατους νόμους που ισχύουν όπως ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα (edit: δεύτερος ήθελα να γράψω και έκανα λάθος) και όταν αναφερόμαστε σε μηχανήματα ακριβείας όπως είναι ένα αυτοκίνητο δεν μπορούμε να λέμε ανφορές "χοντρικά".

    Σε αυτή τη λογική το λάθος δεν βρίσκεται στην μάζα που είναι σταθερό μέγεθος αλλά στην δύναμη F. Δεν είναι σταθερό μέγεθος και μεταβάλεται. Οπότε δεν ισχύει μόνο ο πρώτος νόμος του Νεύτωνα αλλά και οι επιμέρους παράγωγοι. Και αυτό που νιώθει ένας άνθρωπος σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι η επιτάχυνση, αλλά η μεταβολή της επιτάχυνσης που έχει να κάνει και με την άνεση. Δηλαδή η πρώτη παράγωγος του a που υφίσταται όπως και να το κάνουμε αφού μεταβάλεται το F στον χρόνο. Και αυτά δεν είναι απλή φυσική γυμνασίου, είναι μαθηματικά πανεπιστημίου που τουλάχιστον με τις γνώσεις που έχεις περιμένω να τα ξέρεις και να μπορείς να τα τεκμηριώσεις. Αφού η μέγιστη F έρχεται νωρίτερα απλά υπάρχει και μεγαλήτερος ρυθμός επιτάχυνσης.

    Και δεν πιστεύω οτι η επισύμανση δεν προσφέρει τίποτα. Αφού δεν μπορούμε να νιώσουμε την αίσθηση που αποκομίζει κάποιος απο την εφαρμογή τότε την τεκμηριώνουμε με μαθηματικά και φυσική που είναι απαράβατοι κανόνες.


    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) δεν βάζω γιατί δεν το έχω ανάγκη για δύο λόγους. Με 306 ίππους απο μαμά δεν το έχω ανάγκη και επιπροσθέτως την λειτουργία του sprint booster μπορώ να την κάνω με μία ρύθμιση απο τον παράλληλο εγκέφαλο που έχω. Οπότε είναι περιτό εξάρτημα για το αυτοκίνητο μου.

    Τρίτον 200 ευρώ για μένα δεν είναι τίποτα, και γενικότερα για άτομα που κατέχουν αυτοκίνητα που κοστίζουν τουλάχιστων 30.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο πόσο, πόσο μάλλον όταν διατίθεται για δωρεάν δοκιμή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 13-04-11 στις 04:45 Αιτία: δεύτερος νόμος edit

  7. #86
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων


    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) ί








    Αν μη τι άλλο αυτο Είναι το θεμιτό σε ένα φόρουμ που θέλει να φωναζει ότι Είναι δίκαιο και παίζει με τους κανόνες
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #87
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τρίτον 200 ευρώ για μένα δεν είναι τίποτα, και γενικότερα για άτομα που κατέχουν αυτοκίνητα που κοστίζουν τουλάχιστων 30.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο πόσο, πόσο μάλλον όταν διατίθεται για δωρεάν δοκιμή.
    Συγγνωμη για το εκτος θεματος αλλα δεν μπορω να μην σχολιασω την συγκεκριμενη φραση.Πραγματικα με λυπει να διαβαζω απο παιδια της ηλικιας μου οτι καποια λεφτα που για καποιους ειναι κατι πολυ σημαντικο για αυτους δεν ειναι τπτ.Επισης πιστευω οτι οι περισσοτεροι οι οποιοι εχουμε αυτοκινητα χιλιαδων ευρω,οπως και ο Σταθης θελω να πιστευω, τα 200ευρουλακια τα βρισκουμε εξισου σημαντικα.

    Οσο για το μπουστερ υπαρχουν αυτοκινητα και αυτοκινητα.Για παραδειγμα στο 307 της αδερφης μου θα εκανε καλη δουλεια γιατι η αποκριση του γκαζιου ειναι απαραδεκτη.Επισης το εχω δοκιμασει και στου deep το Ζ πριν απο παααααααρα πολυ καιρο και τον ευχαριστω γιαυτο και οντως εκανε δουλεια.Ομως δεν το τοποθετησα γιατι θεωρω οτι ειναι υπερτιμημενο για αυτα που προσφερει

  9. The Following 3 Users Say Thank You to mitsos_chania For This Useful Post:

    katsaraios (12-04-11), Stathis (12-04-11), stavr (12-04-11)

  10. #88
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    θα παρακαλουσα να μεινουμε στο θεμα μας!


    ευχαριστω για την κατανοηση!

    καλη συνεχεια σε ολους!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    Dathanaso (13-04-11), deepBLUE (12-04-11)

  12. #89
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν μη τι άλλο αυτο Είναι το θεμιτό σε ένα φόρουμ που θέλει να φωναζει ότι Είναι δίκαιο και παίζει με τους κανόνες
    για πες μας γιαννη, ποιο ειναι το αθεμιτο και το θεμιτο?
    δεν αντιλαμβανομαι το ποστ σου...


    υ.γ.: στο στρατο θα απαντησω σε λιγο...

  13. #90
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    για πες μας γιαννη, ποιο ειναι το αθεμιτο και το θεμιτο?
    δεν αντιλαμβανομαι το ποστ σου...


    υ.γ.: στο στρατο θα απαντησω σε λιγο...
    Σταθη θεωρεις σωστο εσυ, ενας απο τους ιδιοκτητες του φορουμ να χαρακτηριζεις τοσο ασχημα ενα προς πωληση αξεσουαρ αυτοκινητου?
    Ειδικα σε ενα φορουμ που εχει θεμα το αυτοκινητο?
    Οκ δεν σου αρεσει και δεν το θεωρεις σωστο αξεσουαρ και η αποψη σου σεβαστη, αλλα με το να αναφερεσαι σε αυτο με τοσο προσβλητικη λεξη και οχι μια φορα μονο, ε τοτε να μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου. (χωρις καν ποτε να εχω τοποθετησει σε αμαξι μου ποτε το εν λογο αξεσουαρ)


    edit: πιστευω να σε καλυψω στο ποστ που ακολουθει γιαννη μου...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 12-04-11 στις 22:29 Αιτία: ...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Σελίδα 9 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP