Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 85

Θέμα: Στόχος: 500 whp

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-06-10
    Μηνύματα
    34
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσο με το διαφορικό σίγουρα έχεις κάποιο δίκιο. Αλλιώς το ελεύθερο και αλλιώς το μπλοκέ. Σε σαπουνόδρομους έτσι και αλλιώς δεν το ανοίγω ποτέ. Οσο για το να ξεκολλήσει και να το μαζέψω, δεν ξέρω την εμπειρία σου απο 335 αλλά είναι πολύ προβλέψημο μέχρι στιγμής και αντεπεξέρχεται πολύ καλά, ειδικά με το DTC on που πολύ σπάνια απενεργοποιήται.

    Οσο για το quife δεν κάνει 1500 euro. Εχω κολλητή κορώνα και διαφορικό που αναιβάζει αισθητά το κόστος με αμφίβολης ποιότητας αποτέλεσμα και κόστος αρκετά υψηλό. Ισως ο jannisa μπορεί να μας κατατοπήσει.
    Στρατο, αν εβαζες ενα μπλοκε, θα καταλαβαινες γιατι τωρα θες παραπανω hp... δεν χρειαζεται να ειναι ο δρομος βουτυρο για να νιωσεις την διαφορα. Απο επιταχυνσεις τρελες, θα μετατρεψεις τα παντα σε εκτοξευσεις τρελες. Και εγω κολλητη κορωνα ειχα, και βρηκα διαφορικο bolt με 300¤ και εκανα την σκατζα... Με το DTC on, το αμαξι πεταγεται σαν 4κινητο απο οπουδηποτε... Δεν ειμαι καν στο club των 400hp ροδα αλλα σαν αισθηση (G) σε 1η,2α εχω παρει μπολικα...
    Μη σε πιανει hpλαγνεια!

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Papajim For This Useful Post:

    oldcarskickass (12-04-11), Panos 316T (12-04-11), Stathis (12-04-11), stratos (12-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άποψή μου ότι εφόσον δε νιώθεις ότι σου λείπει φρένο και στήσιμο τώρα που είσαι 450+ τότε όντως με τη χρήση που του κάνεις δε θα χρειαστείς μπλοκέ/άκρα/ανάρτηση/φρένα. Πάντως συμφωνώ με τον Papajim φυσικά ότι με την μπλοκαδούρα οι εκκινήσεις σου θα ήταν ακαριαίες (αν σε ενδιέφερε από στάση), αλλά εφόσον σε ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή μόνο η σαϊτιά όντως δεν υπάρχει λόγος να ανοίγεις άλλα μέτωπα, θα τα δεις αργότερα μπροστά σου και πράττεις κατά περίσταση.
    +1 κι από μένα για τα RB, τα έχουν καμιά δεκαριά Ν54άρηδες και πίνουν νερό στο όνομά τουq και ναι, να αλλάξεις τα σωληνάκια λαδιού. Όντως δεν έχει ακουστεί το παραμικρό για την ασφάλεια και τα σωθικά του μοτέρ και είναι μεγάλη υπόθεση που ο εγκέφαλός σου έχει δοκιμαστεί με αυτές τις τουρμπίνες.
    Πάντως κι εγώ πιστεύω ότι δε θα αποφύγεις (και δε θα θες άλλωστε) να μη ρίξεις λεφτά για αντιστρεπτικές/άκρα/ανάρτηση/διαφορικό αργότερα και εφόσον έχεις αποφασίσει να το παντρευτείς.
    my ,02

  4. The Following User Says Thank You to jannisa For This Useful Post:

    stratos (12-04-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στρατο, αν εβαζες ενα μπλοκε, θα καταλαβαινες γιατι τωρα θες παραπανω hp... δεν χρειαζεται να ειναι ο δρομος βουτυρο για να νιωσεις την διαφορα. Απο επιταχυνσεις τρελες, θα μετατρεψεις τα παντα σε εκτοξευσεις τρελες. Και εγω κολλητη κορωνα ειχα, και βρηκα διαφορικο bolt με 300¤ και εκανα την σκατζα... Με το DTC on, το αμαξι πεταγεται σαν 4κινητο απο οπουδηποτε... Δεν ειμαι καν στο club των 400hp ροδα αλλα σαν αισθηση (G) σε 1η,2α εχω παρει μπολικα...
    Μη σε πιανει hpλαγνεια!
    Με 300¤ τι βρηκες;
    Γιατί Εγώ κοιταω να βάλω το quaife απο birds.... Αλλα όλο το ξανασκεφτωμαι.... Τους τα Έχω κάνει τσουρέκια απο τα mail .....xεχε....,
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #4
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στρατο, αν εβαζες ενα μπλοκε, θα καταλαβαινες γιατι τωρα θες παραπανω hp... δεν χρειαζεται να ειναι ο δρομος βουτυρο για να νιωσεις την διαφορα. Απο επιταχυνσεις τρελες, θα μετατρεψεις τα παντα σε εκτοξευσεις τρελες. Και εγω κολλητη κορωνα ειχα, και βρηκα διαφορικο bolt με 300¤ και εκανα την σκατζα... Με το DTC on, το αμαξι πεταγεται σαν 4κινητο απο οπουδηποτε... Δεν ειμαι καν στο club των 400hp ροδα αλλα σαν αισθηση (G) σε 1η,2α εχω παρει μπολικα...
    Μη σε πιανει hpλαγνεια!
    Νίκο το μπλοκέ διαφορικό είναι μια σκέψη η οποία με έχει απομακρήνει αρκετά η ιδέα οτι είναι κολλητή η κορώνα. Επαληθεύεις για δεύτερη φορά σήμερα μαζί με το συνεργείο μου που πηγα για λάδια οτι ταιριάζει η καβούκα του προ 04/2007 μοντέλου με την βιδωτή κορώνα. Θα χαιρόμασταν πολύ να μοιραζόσουν σε κάποιο thread τις επεμβάσεις που έκανες στο διαφορικό και τα ωφέλη που είχες μαζί με το συνολικό κόστος εγκατάστασης.

    Αναφέρεις για την αίσθηση σε 1η και 2α. Απο πρώτη δεν ανοίγω, απο δευτέρα σε καλή άσφαλτο και όχι με τα τελειωμένα ελαστικά που έχω δεν σπινιάρει καθόλου και απλά εκτοξεύεται. Απο εκεί και πάνω στην ευθεία τι ώφελος έχει το διαφορικό? Ενα καινούριο thread θα βοήθαγε σε αυτό.

    Στόχος για την βελτίωση με τις τουρμπίνες δεν αποτελεί μόνο η hp - λαγνεία. Αλλά το παρακάτω διάγραμμα:



    Μετά τις 5400 rpm θέλω η ροπη και η δύναμη να μην πέφτει καθολου, σε συνδιασμό με ανέβασμα της καμπύλης προς τα πάνω, στα 500-510 στρόφαλο αλλά να κρατά την δύναμη.


    Εχτές έγινε η παραγγελία της αντλίας μεθανόλης και του μπέκ. Το project θα καθηστερήσει λίγο γιατί έχω ένα άλλο πρόβλημα στην μέση:




  7. #5
    Εγγραφή
    08-10-10
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    27
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων


    Ε ποσο να αντεξουν ακομα τα κακομοιρα...

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP