Καλησπέρες σε όλους. Ελειψα για μια μερα επειδή έμεινα μεσα για υπηρεσία και δεν μπορεσα να απαντησω.
Αρχικά να ευχαριστησω ολους για τις ευχες που με δινετε μεσα απο αυτο το thread για την επιτυχη ολοκληρωση του project.
Θα ήθελα να πω ομως καποια πραγματα γιατι βλέπω οτι ή με εχετε πάρει λίγο με κακό μάτι ή δεν εχετε καταλάβει τον σκοπό αυτής της βελτίωσης.
Πιο πάνω μερικοί μιλήσατε για βελτίωση σε περιφεριακά όπως φρενα, αναρτήσεις και στήσιμο του αυτοκινήτου. Πραγματα τα οποία θεωρώ περιττα για τον υπάρχον εξοπλισμό. Γιατί να αλλάξω αναρτήσεις? Μηπως μπαίνω πίστα και κυνηγάω τους απόλυτους χρόνους? Το έκανα 2 φορές και τέρμα. Δεν νομίζω οτι θα ξαναμπώ. η στρίβω τόσο συχνα σε ορεινες διαδρομες για να ευχαριστηθω το αυτοκίνητο? Αν ήταν θα αγόραζα ένα evo και θα έκανα την δουλειά μου με λιγότερα χρήματα.
Γιατί να αντικαταστήσω τα φρένα του αυτοκινητου? Δεν είναι αρκετά? Ετσι και αλλιώς σπάνια πάω πάνω απο 150 σε ανοιχτό δρόμο (όσο και αν δεν το πιστεύετε) και ποτέ δεν πάω του σκοτωμού μέσα στην πόλη για να χρειστούν τα μεγάλα φρένα. Αν ήταν ετσι και απο μαμα το αυτοκίνητο χρειάζεται μεγάλα φρένα. Και απο μαμα φτάνει για πλάκα τα 250 km/h. Απλά τώρα τα φτάνει πιο γρήγορα. Οι απρόβλπεπτοι παράγωντες για φρεναρισμα πάντα υπάρχουν, απλά φροντίζεις απο πρίν να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να συμβεί κάτι. Δεν τρέχεις για παράδειγμα σε μια Κυριακάτικη έξοδο που μπορείς να χρειαστείς τα φρένα λόγω μιας αδέξιας σφήνας δικιάς σου ή κάποιου τρίτου.
Σε κάποιο σημείο νομίζω έχετε παρεξηγήσει εμένα και την χρήση του αυτοκινήτου που κάνω. Το οτι τις Τετάρτες ή κάποιες άλλες μέρες που δεν γνωρίζετε μαζευόμαστε 10 αυτοκίνητα και τα λέμε και πάμε μια γρήγορη βόλτα στο Λουτράκι ή κάνουμε κανένα πάτημα μεταξύ μας δεν με κάνει κοντράκια. Ούτε αν υπάρξει τυχαίο πάτημα με κάνει κοντράκια. Την δύναμη δεν την εχω για να κάνω καμιά καρριέρα και για να περάσω τον Μπάμη τον σουγιά και τον Μήτσο τον ξερόγκαζο και το crx με τα 550 άλογα. Το κάνω για δικιά μου ευχαρίστηση και μόνο, το κάνω για να μπορώ να ανεβώ μέχρι τα 200 με γρήγορους ρυθμούς και να απογειωθεί η αδρεναλίνη. Ετσι και αλλιώς πάνω απο 200 είναι ζήτημα αν εχω ανέβει πάνω απο 6-7 φορές στα 26.000 km που έχει το οδόμετρο μου.
Το να στήσω ένα αυτοκίνητο για ιδιαίτερο σκοπό δεν το κάνω για δύο λόγους. Δεν με ενδιαφέρουν οι κόντρες και για αυτό δεν δίνω 10.000 να φτιάξω ένα σούπερ στάρλετ και να τους ράβω όλους, ούτε έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω και να συντηρήσω ένα αξιοπρεπές ντριφτάμαξο για τον ελεύθερο χρόνο μου.
Την επιτυχία του προτζεκτ την στηρίζω για ακόμα μια φορά οτι οδηγάω χαλαρά και με χαμηλή πίεση το αυτοκίνητο κατα 90% τουλάχιστον. Εχοντας πάνω απο 450 ίππους δεν σημαίνει οτι το πατάω τέρμα απο την στιγμη που βγαίνω απο το γκαράζ μέχρι να τελειώσει η βενζίνη στο ντεπόζιτο.
Θα χαιρομουν αν μου προτείνατε πιο ουσιαστικές λύσεις όπως προτάσεις για συμπλέκτη ή semi-slick λάστιχα για να διαχειρηστουν την ειδη μεγάλη ροπή.
Οσο για το θεμα, με φοβιζει κυρίως πόσο θα μπορέσει να αντέξει το αυτοκίνητο σε τέρμα γκάζι και με λογικές πιέσεις μέχρι να φτάσει γρηγορους ρυθμούς μεσα σε λίγα δευτερόλεπτα και όχι τόσο τι γίνεται σε χαλαρό cruising ή βόλτα.
Ελπίζω με το παραπάνω πόστ να ξεκαθάρησα λιγο την λανθασμένη εικόνα που πιθανον να έχετε σχηματίσει κάποιοι για εμένα και τον σκοπο που θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο.










Απάντηση με παράθεση


