Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 85

Θέμα: Στόχος: 500 whp

  1. #71
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αμαξι θα ανεβαζει πιο γρηγορα χλμ και πιο ευκολα στην ιδια αποσταση οποτε θα χρησιμοποιεις πολυ περσσοτερο τα φρενα και σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι και πριν. Αρα ναι μεν δεν εχεις προβλημα μεγεθους μιας και απο τα 250 οπως λες μια χαρα κοβει, θα εχεις ομως προβλημα αντοχης αν αυτο το πραγμα το κανεις συνεχομενα. Και επειδη θα εχεις περισσοτερα αλογα τα 200-250 θα ερχονται πιο συχνα αρα και πιο συχνη θα ειναι η χρηση των φρενων. Αρα και γρηγοροτερη η καταπονηση τους αρα και τα φρενα θα υπερθερμαινονται πιο γρηγορα απο οτι αν ειχες λιγοτερα αλογα αρα και η πιθανοτητα να μεινεις απο φρενα μεγαλυτερη.

    Εμπειρος εισαι και ξερεις. Δεν ξερω τι φρενα ταιριαζουν στο 335, ομως σιγουρα θα υπαρχει κατι καλυτερο για βελτιωμενες καταστασεις.

    Στο θεμα της γενικοτερης μεταδοσης δε νομιζω να εχεις θεμα αν δεν το σκιζεις. Υπαρχουν 316 τουρμπατα που δεν εχουν σπασει ουτε ενα διαφορικο υπαρχουν και 316 με 110 αλογ απου κουρευουν κιβωτια διαφορικα ακρα και οτι βρουν μπροστα τους. Αυτα στο χερι σου ειναι να αντεξουν -η καλυτερα στο ποδι σου .

    Στο θεμα διαφορικου νομιζω πως τα 1500 ενος quife δεν ειναι μεγαλο ποσο με δεδομενο πως οδηγας ενα αμαξι 70-80χιλιαδων ευρω. Θα το ελεγα μαλλον τσιγουνια. Δεν εχεις Ε30 που κανει 3000 ωστε να λυπηθεις τα 500 για το μπλοκε. Τα πλεονεκτηματα τα ξερεις..

    Στο θεμα κρατηματος ειναι επιλογη σου να μην αλλαξεις αναρτηση, αν και σιγουρα ενα πιο σκληρο setup θα βοηθουσε την κατασταση.

    Για λαστιχα ομως , οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, σιγουρα με πλατος 225 δεν πας πουθενα με 500 αλογα διοτι θα σπινιαρει σιγουρα και η 4η. Προτεινω κατι σε 245 semislick που σωζει την κατασταση, τουλαχιστον για να παταει η 2α κατω.

    Το ξαναλεω οτι με φοβιζουν τα 500 αλογα με μαμα σωθικα. Εστω λιγο ας ριξεις τη συμπιεση με φλατζα.

  2. #72
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    λοιπόν...όσον αφορά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου με περίπου 100% αύξηση απο τους
    300 ίππους. το αν το αμάξι φρενάρει στα 250 με τον ίδιο ρυθμο, είναι δεκτό και κατανοητό,
    ακόμα και για ένα παιδάκι του δημοτικού...ομως. όταν τα 100-160 σε μια διαδρομή το αμάξι
    τα πιάνει στον μισό χρόνο και χρειαστεί να φρενάρεις, τότε το φρένο είναι πάααααααααααρα
    μα πάααααααααααρα πολύ λίγο. με λίγα λόγια. είναι δυνατόν το ίδιο φρένο να είναι το ίδιο
    αποτελεσματικό σε αρκετά κιλά παραπάνω ροπής???δεν νομίζω. είναι δυνατόν ένα τέτοιο
    αμάξι με έναν τέτοιο ανύσηχο οδηγό να μην στρίψει αν βρεθεί σε καμμιά γ@μ@τη διαδρομή?
    πάλι δεν νομίζω...υπάρχει περίπτωση να ανταπεξέλθει η μαμά ανάρτηση του 335???ε μην
    αρχίσουμε να γελάμε κιόλα!!! 335 είναι. και επειδή έχω οδηγήσει 335, η ανάρτηση του,
    είναι μια ωραία άνετη ανάρτηση, πουδεν προδίδει το αμάξι, και τπτ παραπάνω. κοινώς, χλιαρά
    πράγματα...για διαφορικό δεν αναφέρομαι, λίγο πολύ όλοι ξέρουμε πως συμπεριφέρεται ένα
    μπλοκέ και ένα ελεύθερο. αν τώρα νομίζετε πως είναι περιττό, πάω πάσο. εγώ θα πιστεύω
    πως αυτά τα άλογα είναι περιττά για ένα τελείως άστητο αμάξι σε σχέση με τα άλογα του.
    για αξιοπιστία δεν θα πώ επίσεις, μιάς και είμαι σίγουρος πως ο στράτος γνωρίζει πως παίζει
    με την φωτιά.
    απο την άλλη όμως δεν μπορούμε να λέμε πως θα κάνουμε ένα αμάξι με 500 άλογα στους
    τροχούς και να υποστηρίζουμε πως το στήσιμο και φρένο είναι περιττά, απο την στιγμή που
    αυτά είναι που θα δώσουν αξία στα επιπλέον άλογα, τα οποία δεν είναι και λίγα...
    πλάκα κάνουμε ρε παιδιά???με ελεύθερο διαφορικό, αν αυτό φουσκώσει καμμιά τετάρτη στα
    στα 140 χιλιόμετρα και ξεκολλήσει ποιός θα το κρατήσει???μια που άφησες το γκάζι για να
    ισιώσει, και μια που έφυγες με την μία απο την άλλη. για καθήστε καλά...τα πράγματα δεν
    είναι αστεία.με την ασφάλεια δεν παίζουμε. τα λέω, γιατί πρίν 11-12 χρόνια και εγώ τις ίδιες
    μ@λ@κίες έκανα...
    130
    Οχι, δεν ακολουθώ ποτέ γρήγορες διαδρομές τέρμα. Δεν με εξιτάρουν τοσο. Χαλαρά πηγαίνω και θα πηγαίνω και με βελτίωση. Δεν παίζω με τέτοια πράγματα, έμαθα πιο μικρός απο στούκα με το Ε36 και μου έγινε μάθημα.

    Για τα φρένα το βρίσκω περιττή επέμβαση για το λόγο που ανέφερα πιο πάνω. Δεν τρέχω τόσο πολύ ούτε τα βάζω με την τύχη μου εκεί που δεν με παίρνει.

    Οσο με το διαφορικό σίγουρα έχεις κάποιο δίκιο. Αλλιώς το ελεύθερο και αλλιώς το μπλοκέ. Σε σαπουνόδρομους έτσι και αλλιώς δεν το ανοίγω ποτέ. Οσο για το να ξεκολλήσει και να το μαζέψω, δεν ξέρω την εμπειρία σου απο 335 αλλά είναι πολύ προβλέψημο μέχρι στιγμής και αντεπεξέρχεται πολύ καλά, ειδικά με το DTC on που πολύ σπάνια απενεργοποιήται.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αμαξι θα ανεβαζει πιο γρηγορα χλμ και πιο ευκολα στην ιδια αποσταση οποτε θα χρησιμοποιεις πολυ περσσοτερο τα φρενα και σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι και πριν. Αρα ναι μεν δεν εχεις προβλημα μεγεθους μιας και απο τα 250 οπως λες μια χαρα κοβει, θα εχεις ομως προβλημα αντοχης αν αυτο το πραγμα το κανεις συνεχομενα. Και επειδη θα εχεις περισσοτερα αλογα τα 200-250 θα ερχονται πιο συχνα αρα και πιο συχνη θα ειναι η χρηση των φρενων. Αρα και γρηγοροτερη η καταπονηση τους αρα και τα φρενα θα υπερθερμαινονται πιο γρηγορα απο οτι αν ειχες λιγοτερα αλογα αρα και η πιθανοτητα να μεινεις απο φρενα μεγαλυτερη.

    Εμπειρος εισαι και ξερεις. Δεν ξερω τι φρενα ταιριαζουν στο 335, ομως σιγουρα θα υπαρχει κατι καλυτερο για βελτιωμενες καταστασεις.

    Στο θεμα της γενικοτερης μεταδοσης δε νομιζω να εχεις θεμα αν δεν το σκιζεις. Υπαρχουν 316 τουρμπατα που δεν εχουν σπασει ουτε ενα διαφορικο υπαρχουν και 316 με 110 αλογ απου κουρευουν κιβωτια διαφορικα ακρα και οτι βρουν μπροστα τους. Αυτα στο χερι σου ειναι να αντεξουν -η καλυτερα στο ποδι σου .

    Στο θεμα διαφορικου νομιζω πως τα 1500 ενος quife δεν ειναι μεγαλο ποσο με δεδομενο πως οδηγας ενα αμαξι 70-80χιλιαδων ευρω. Θα το ελεγα μαλλον τσιγουνια. Δεν εχεις Ε30 που κανει 3000 ωστε να λυπηθεις τα 500 για το μπλοκε. Τα πλεονεκτηματα τα ξερεις..

    Στο θεμα κρατηματος ειναι επιλογη σου να μην αλλαξεις αναρτηση, αν και σιγουρα ενα πιο σκληρο setup θα βοηθουσε την κατασταση.

    Για λαστιχα ομως , οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, σιγουρα με πλατος 225 δεν πας πουθενα με 500 αλογα διοτι θα σπινιαρει σιγουρα και η 4η. Προτεινω κατι σε 245 semislick που σωζει την κατασταση, τουλαχιστον για να παταει η 2α κατω.

    Το ξαναλεω οτι με φοβιζουν τα 500 αλογα με μαμα σωθικα. Εστω λιγο ας ριξεις τη συμπιεση με φλατζα.
    Δεν το κάνω συνεχόμενα. Δεν με τρελαίνει η ιδέα. Και τα φρένα αντέχουν μια χαρά. Δεν έχουν υπερθεμανθεί ποτέ, ακόμα και σε πίστα. Θυμάμαι Μ3 Ε46 που είχε ακολουθήσει σε νηχτερινή και δεν αντεξε και εμεινε πίσω επειδή τον εγκατέληψαν τα φρένα. Ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα.

    Η πρώτη επέμβαση που μπορεί να γίνει είναι το κίτ της performance με 1500 ευρώ αλλά οι μικρότεροι μπροστινοί δίσκοι που δίνει το κίτ με αποτρέπει. Για κάτι ανώτερο τότε χρειάζομαι το λιγότερο 4000 euro που δεν τα δίνω.


    Για κάποιο λόγο υπάρχει παρανόηση και δεν ξέρω γιατί αρκετά συχνά αναφέρεται λάθος διάσταση ελαστικού. Ακόμα και στο περιοδικό που έκανα παρουσίαση 225 γράφει αλλά είναι 255 πίσω.

    Το οτι υπάρχει κάποιο ρίσκο το ξέρω αλλα το γεγονός οτι οδηγάω ήρεμα το μειώνει αισθητά.

    Τέλος, απο τα γραφόμενα πολλών υπάρχει η ιδέα οτι είμαι μέγα κάφτης. Ελα που δεν είμαι. Ακόμα και στις νηχτερινές δεν παίζω με αυτά με αποτέλεσμα να μένω μερικές φορές πίσω καινα πηγαίνω μετά να βρίσκω τους άλλους για φαγητό.

    Οσο για το quife δεν κάνει 1500 euro. Εχω κολλητή κορώνα και διαφορικό που αναιβάζει αισθητά το κόστος με αμφίβολης ποιότητας αποτέλεσμα και κόστος αρκετά υψηλό. Ισως ο jannisa μπορεί να μας κατατοπήσει.

    Πάντως όπως και να έχει, με 500 άλογα ρόδα δεν σημαίνει οτι πηγαίνεις και πάντα τάπα.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    Panos 316T (11-04-11), PANOS-E60 (07-04-11)

  4. #73
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ακριβώς το ίδιο setup έβαλε ένα παλικάρι σε φόρουμ αμερικάνικο:

















    σημείωση οτι κατ' επιλογή το κίτ έρχεται με καινούριες φλάτζες, βίδες, συνδέσμους, γραμμές λαδιού και άλλα περιφεριακά που ανεβάζουν το κόστος 450 δολάρια αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το να μην μπαίνει κάποιο χρησιμοοιημένο εξάρτημα ή να έχει πρόβλημα στην συναρμολόγηση

  5. #74
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να ετοιμάζομαι για ess δηλαδή γιατί ούτε με κυάλι δεν θα σε βλέπω...

    Πέραν πλάκας πάντως ξέρεις ότι νοιώθουμε το ίδιο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ακόμα τα κοιτάω και τα ζηλέυω. Μήπως να βάλω έναν Ν54 στο Μ3 να τελειώνουμε;

    Στράτο θα τα πούμε πιστεύω από κοντά και στον Θάνο. Προφανώς έχεις αποφασίσει τι θα κάνεις. Για να το κλείνουμε τις καλύτερες ευχές μου και πάνω από όλα προσοχή. Όλα τα άλλα ακολουθούν. ¨-)

  6. The Following User Says Thank You to yodas For This Useful Post:

    stratos (07-04-11)

  7. #75
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι, δεν ακολουθώ ποτέ γρήγορες διαδρομές τέρμα. ....

    Σε σαπουνόδρομους έτσι και αλλιώς δεν το ανοίγω ποτέ....

    .... το γεγονός οτι οδηγάω ήρεμα το μειώνει αισθητά....

    Τέλος, απο τα γραφόμενα πολλών υπάρχει η ιδέα οτι είμαι μέγα κάφτης. Ελα που δεν είμαι. Ακόμα και στις νηχτερινές δεν παίζω με αυτά με αποτέλεσμα να μένω μερικές φορές πίσω καινα πηγαίνω μετά να βρίσκω τους άλλους για φαγητό.

    Πάντως όπως και να έχει, με 500 άλογα ρόδα δεν σημαίνει οτι πηγαίνεις και πάντα τάπα.
    Πες μας και το άλλο με τον ΤοΤό τώρα....

    Σαν με ακούω να ψήνω την μάνα μου, για να πάρω μηχανή...



    Κάνε ρε Στράτο το κέφι σου και μην δικαιολογήσαι σε κανέναν........
    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  8. The Following 6 Users Say Thank You to merlin For This Useful Post:

    bill_m3 (12-04-11), deepBLUE (07-04-11), Panos 316T (11-04-11), Ptboul (07-04-11), stratos (07-04-11), Z4 DCT (07-04-11)

  9. #76
    Εγγραφή
    08-10-10
    Μηνύματα
    57
    Thanked
    27
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στρατο μ αρεσεις....

  10. The Following User Says Thank You to GARRETTMAN For This Useful Post:

    stratos (11-04-11)

  11. #77
    Εγγραφή
    15-06-10
    Μηνύματα
    34
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσο με το διαφορικό σίγουρα έχεις κάποιο δίκιο. Αλλιώς το ελεύθερο και αλλιώς το μπλοκέ. Σε σαπουνόδρομους έτσι και αλλιώς δεν το ανοίγω ποτέ. Οσο για το να ξεκολλήσει και να το μαζέψω, δεν ξέρω την εμπειρία σου απο 335 αλλά είναι πολύ προβλέψημο μέχρι στιγμής και αντεπεξέρχεται πολύ καλά, ειδικά με το DTC on που πολύ σπάνια απενεργοποιήται.

    Οσο για το quife δεν κάνει 1500 euro. Εχω κολλητή κορώνα και διαφορικό που αναιβάζει αισθητά το κόστος με αμφίβολης ποιότητας αποτέλεσμα και κόστος αρκετά υψηλό. Ισως ο jannisa μπορεί να μας κατατοπήσει.
    Στρατο, αν εβαζες ενα μπλοκε, θα καταλαβαινες γιατι τωρα θες παραπανω hp... δεν χρειαζεται να ειναι ο δρομος βουτυρο για να νιωσεις την διαφορα. Απο επιταχυνσεις τρελες, θα μετατρεψεις τα παντα σε εκτοξευσεις τρελες. Και εγω κολλητη κορωνα ειχα, και βρηκα διαφορικο bolt με 300¤ και εκανα την σκατζα... Με το DTC on, το αμαξι πεταγεται σαν 4κινητο απο οπουδηποτε... Δεν ειμαι καν στο club των 400hp ροδα αλλα σαν αισθηση (G) σε 1η,2α εχω παρει μπολικα...
    Μη σε πιανει hpλαγνεια!

  12. The Following 4 Users Say Thank You to Papajim For This Useful Post:

    oldcarskickass (12-04-11), Panos 316T (12-04-11), Stathis (12-04-11), stratos (12-04-11)

  13. #78
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άποψή μου ότι εφόσον δε νιώθεις ότι σου λείπει φρένο και στήσιμο τώρα που είσαι 450+ τότε όντως με τη χρήση που του κάνεις δε θα χρειαστείς μπλοκέ/άκρα/ανάρτηση/φρένα. Πάντως συμφωνώ με τον Papajim φυσικά ότι με την μπλοκαδούρα οι εκκινήσεις σου θα ήταν ακαριαίες (αν σε ενδιέφερε από στάση), αλλά εφόσον σε ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή μόνο η σαϊτιά όντως δεν υπάρχει λόγος να ανοίγεις άλλα μέτωπα, θα τα δεις αργότερα μπροστά σου και πράττεις κατά περίσταση.
    +1 κι από μένα για τα RB, τα έχουν καμιά δεκαριά Ν54άρηδες και πίνουν νερό στο όνομά τουq και ναι, να αλλάξεις τα σωληνάκια λαδιού. Όντως δεν έχει ακουστεί το παραμικρό για την ασφάλεια και τα σωθικά του μοτέρ και είναι μεγάλη υπόθεση που ο εγκέφαλός σου έχει δοκιμαστεί με αυτές τις τουρμπίνες.
    Πάντως κι εγώ πιστεύω ότι δε θα αποφύγεις (και δε θα θες άλλωστε) να μη ρίξεις λεφτά για αντιστρεπτικές/άκρα/ανάρτηση/διαφορικό αργότερα και εφόσον έχεις αποφασίσει να το παντρευτείς.
    my ,02

  14. The Following User Says Thank You to jannisa For This Useful Post:

    stratos (12-04-11)

  15. #79
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στρατο, αν εβαζες ενα μπλοκε, θα καταλαβαινες γιατι τωρα θες παραπανω hp... δεν χρειαζεται να ειναι ο δρομος βουτυρο για να νιωσεις την διαφορα. Απο επιταχυνσεις τρελες, θα μετατρεψεις τα παντα σε εκτοξευσεις τρελες. Και εγω κολλητη κορωνα ειχα, και βρηκα διαφορικο bolt με 300¤ και εκανα την σκατζα... Με το DTC on, το αμαξι πεταγεται σαν 4κινητο απο οπουδηποτε... Δεν ειμαι καν στο club των 400hp ροδα αλλα σαν αισθηση (G) σε 1η,2α εχω παρει μπολικα...
    Μη σε πιανει hpλαγνεια!
    Με 300¤ τι βρηκες;
    Γιατί Εγώ κοιταω να βάλω το quaife απο birds.... Αλλα όλο το ξανασκεφτωμαι.... Τους τα Έχω κάνει τσουρέκια απο τα mail .....xεχε....,
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  16. #80
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στρατο, αν εβαζες ενα μπλοκε, θα καταλαβαινες γιατι τωρα θες παραπανω hp... δεν χρειαζεται να ειναι ο δρομος βουτυρο για να νιωσεις την διαφορα. Απο επιταχυνσεις τρελες, θα μετατρεψεις τα παντα σε εκτοξευσεις τρελες. Και εγω κολλητη κορωνα ειχα, και βρηκα διαφορικο bolt με 300¤ και εκανα την σκατζα... Με το DTC on, το αμαξι πεταγεται σαν 4κινητο απο οπουδηποτε... Δεν ειμαι καν στο club των 400hp ροδα αλλα σαν αισθηση (G) σε 1η,2α εχω παρει μπολικα...
    Μη σε πιανει hpλαγνεια!
    Νίκο το μπλοκέ διαφορικό είναι μια σκέψη η οποία με έχει απομακρήνει αρκετά η ιδέα οτι είναι κολλητή η κορώνα. Επαληθεύεις για δεύτερη φορά σήμερα μαζί με το συνεργείο μου που πηγα για λάδια οτι ταιριάζει η καβούκα του προ 04/2007 μοντέλου με την βιδωτή κορώνα. Θα χαιρόμασταν πολύ να μοιραζόσουν σε κάποιο thread τις επεμβάσεις που έκανες στο διαφορικό και τα ωφέλη που είχες μαζί με το συνολικό κόστος εγκατάστασης.

    Αναφέρεις για την αίσθηση σε 1η και 2α. Απο πρώτη δεν ανοίγω, απο δευτέρα σε καλή άσφαλτο και όχι με τα τελειωμένα ελαστικά που έχω δεν σπινιάρει καθόλου και απλά εκτοξεύεται. Απο εκεί και πάνω στην ευθεία τι ώφελος έχει το διαφορικό? Ενα καινούριο thread θα βοήθαγε σε αυτό.

    Στόχος για την βελτίωση με τις τουρμπίνες δεν αποτελεί μόνο η hp - λαγνεία. Αλλά το παρακάτω διάγραμμα:



    Μετά τις 5400 rpm θέλω η ροπη και η δύναμη να μην πέφτει καθολου, σε συνδιασμό με ανέβασμα της καμπύλης προς τα πάνω, στα 500-510 στρόφαλο αλλά να κρατά την δύναμη.


    Εχτές έγινε η παραγγελία της αντλίας μεθανόλης και του μπέκ. Το project θα καθηστερήσει λίγο γιατί έχω ένα άλλο πρόβλημα στην μέση:




Σελίδα 8 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 6789 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP