Το αμαξι θα ανεβαζει πιο γρηγορα χλμ και πιο ευκολα στην ιδια αποσταση οποτε θα χρησιμοποιεις πολυ περσσοτερο τα φρενα και σε μεγαλυτερο βαθμο απο οτι και πριν. Αρα ναι μεν δεν εχεις προβλημα μεγεθους μιας και απο τα 250 οπως λες μια χαρα κοβει, θα εχεις ομως προβλημα αντοχης αν αυτο το πραγμα το κανεις συνεχομενα. Και επειδη θα εχεις περισσοτερα αλογα τα 200-250 θα ερχονται πιο συχνα αρα και πιο συχνη θα ειναι η χρηση των φρενων. Αρα και γρηγοροτερη η καταπονηση τους αρα και
τα φρενα θα υπερθερμαινονται πιο γρηγορα απο οτι αν ειχες λιγοτερα αλογα αρα και η πιθανοτητα να μεινεις απο φρενα μεγαλυτερη.
Εμπειρος εισαι και ξερεις. Δεν ξερω τι φρενα ταιριαζουν στο 335, ομως σιγουρα θα υπαρχει κατι καλυτερο για βελτιωμενες καταστασεις.
Στο θεμα της γενικοτερης μεταδοσης δε νομιζω να εχεις θεμα αν δεν το σκιζεις. Υπαρχουν 316 τουρμπατα που δεν εχουν σπασει ουτε ενα διαφορικο υπαρχουν και 316 με 110 αλογ απου κουρευουν κιβωτια διαφορικα ακρα και οτι βρουν μπροστα τους. Αυτα στο χερι σου ειναι να αντεξουν -η καλυτερα στο ποδι σου

.
Στο θεμα διαφορικου νομιζω πως τα 1500 ενος quife δεν ειναι μεγαλο ποσο με δεδομενο πως οδηγας ενα αμαξι 70-80χιλιαδων ευρω. Θα το ελεγα μαλλον τσιγουνια. Δεν εχεις Ε30 που κανει 3000 ωστε να λυπηθεις τα 500 για το μπλοκε. Τα πλεονεκτηματα τα ξερεις..
Στο θεμα κρατηματος ειναι επιλογη σου να μην αλλαξεις αναρτηση, αν και σιγουρα ενα πιο σκληρο setup θα βοηθουσε την κατασταση.
Για λαστιχα ομως , οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, σιγουρα με πλατος 225 δεν πας πουθενα με 500 αλογα διοτι θα σπινιαρει σιγουρα και η 4η. Προτεινω κατι σε 245 semislick που σωζει την κατασταση, τουλαχιστον για να παταει η 2α κατω.
Το ξαναλεω οτι με φοβιζουν τα 500 αλογα με μαμα σωθικα. Εστω λιγο ας ριξεις τη συμπιεση με φλατζα.