Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20

Θέμα: Ελεγχος διαρροης(?) λαδιων

  1. #11
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsambu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση τεχνικης φυσεως, και οποιος μπορει ας με διαφωτισει.
    Σε ενα Ε39 της οικογενειας, υπαρχει πτωση σταθμης λαδιων του κινητηρα, σε επιπεδα περιπου ενος λιτρου ανα 2000 χιλιομετρα.
    Το αυτοκινητο παει αερας χωρις προβληματα αλλα το καψιμο καψιμο.
    Σε σερβις και ελεγχο τοσο στην επισημη αντιπροσωπεια οσο και σε εξωτερικα εξειδικευμενα συνεργεια, ειπωθηκε οτι ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου(!).
    Διαρροη δεν υπαρχει,και εχουν προταθει ως λυσεις απο αλλαγη ελατηριων κλπ μεχρι μετατροπη σε τριλιτρο.
    Το προβλημα ειχε μετριαστει με αλλαγη λαδιων,μπηκαν πιο ρευστα, αλλα παρουσιαστηκε παλι.
    Κινητηρας Μ54 2002 μοντελο.Μπορει καποιος να μου περιγραψει συνοπτικα ολον τον ελεγχο που μπορει να γινει ωστε να αποκαλυφθει που βρισκεται το προβλημα?
    Κατ αρχην ποσα χιλ.εχει το αυτ.????? Αν τωρα βαζεις π.χ. 5-30 ,,,βαλε 5-40,,,,η και 15-40 και μετα μπορεις να δεις για καπια επισκευη ΑΛΛΑ τα τσιμουχακια βαλβιδων ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ τι να προλαβει να χασει απο κει και ποσο ανεβαζει εκει μηπως,,,,,,μιλαμε για σταγονες σε συγκριση με αλλου,,,,,,Το 100% οχι μονο στα BMW αλλα σε ολα τα αυτ. ειναι αδυνατισμα των ελλατηριων πιστονιων οποτε θες μια σειρα ελατηρια σιγα το πραμα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    ghost-rider (05-04-11), m-power_01 (17-03-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsambu Εμφάνιση μηνυμάτων
    .
    Σε σερβις και ελεγχο τοσο στην επισημη αντιπροσωπεια οσο και σε εξωτερικα εξειδικευμενα συνεργεια, ειπωθηκε οτι ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου(!).
    αυτα τα "φυσιολογικα πλαισια" της εταιρειας ειναι κατι που σηκωνει μεγαλη κουβεντα...

  4. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Ptboul (16-03-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά η κατανάλωση λαδιού είναι απολύτως μα απολύτως φυσιολογική.

    Δεν γίνεται μοτέρ να μην καίει λάδι.

    Το πόσο καίει ΔΕΝ θα μας το πει ΟΥΤΕ η διαίσθησή μας ούτε ο μάστρο μήτσος.

    Το λέει η εταιρεία στα manual της λογικά, ή σε κάποιο πρόγραμμά της.

    Είναι ΛΑΘΟΣ να χρησιμοποιούμε ΑΛΛΟ λάδι που ΔΕΝ το καίει (και κατά 99% αλλάζει και η πολυτυπία του, δλδ τα νούμερά του) απλά και μόνο για να ΜΗΝ καίει).

    Το πρώτο που θα χάσουμε βάζοντας << παχύτερο >> λάδι (αν και το παχύτερο δεν είναι δόκιμος όρος) είναι η λίπανση των εδρών των βαλβίδων, και εν καιρώ άλλα σημαντικότερα πράγματα.

    Αυτό που λέει ο φίλος σαν απάντηση του προηγούμενου μου ποστ είναι και το πιο σωστό, στην περίπτωση που θέλουμε να μετρήσουμε το αν η κατανάλωση προέρχεται από τα έδρανα ή από αλλού ΑΛΛΑ για το ΠΟΛΥ μια φορά και μόνο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. #14
    Εγγραφή
    05-11-10
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    7
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    @Πανο, Γιωργος στο μικρο.

    Λοιπον, το αυτοκινητο το εφερα εγω απο Στουτγκαρδη πριν απο 4,5 χρονια περιπου,απο Γερμανο εμπορο με την εγγυηση ελεγχου (μου διαφευγει τωρα ακριβως η πιστοποιηση, για οσους εχουν υπ' οψιν τους εκδιδουν καποια εγγραφα ελεγχου πρασινου χρωματος...)
    Τεσπα, το αυτοκινητο ειχε λιγο κατω απο 80χιλ χιλιομετρα και τωρα εχει 129.
    Με το που βγηκα Ηγουμενιτσα, στις ανηφορες μου αναψε το κιτρινο λαμπακι λαδιων.Εδω ειμαστε λεω, την κατσαμε.Μεγαλη απογοητευση.
    Να πω οτι το αυτοκινητο ελεγχθη και στην Γερμανια σε συνεργειο, και δεν εβγαλε τιποτε.Θυμαμαι μαλιστα, οταν εδειξα την ταπα των λαδιων στον μηχανικο εκει γιατι μου φανηκε σχετικα βρωμικη, μου απαντησε οτι ειναι απο τις φυσιολογικες αναθυμιασεις.
    Τεσπα.Με το που ηρθα, εγινε παλι ελεγχος σε επισημο αντιπροσωπο στη Θεσσαλονικη(δεν του ανεφερα το προβλημα), αλλαχθηκαν τα λαδια και αφου μου ειπε οτι ειναι τζιτζι, εφυγα.
    Μετα 2000 χιλ παλι κιτρινο λαμπακι λαδιων.Το ξαναπηγαινω, και εκτος του γνωστου περι αναβαθμισης μου προσθετουν λαδι και φευγω.Μετα απο 1800 χιλιομετρα το ιδιο.
    Παω σε εξω μηχανικο,εχω ακουσει καλα λογια για παρτη του, που μου λεει για αλλαγη ελατηριων, και μαλιστα απο 3αρι bmw.
    Αστο λεω θα το παρακολουθησω.
    Το πηγαινω σε αλλο μηχανικο επισης εχοντας ακουσει πολυ καλα λογια για την δουλεια του.Το ελεγχει μου λεει, το αμαξι δεν εχει τιποτε, μην κανεις τιποτε, καιει στα πλαισια του φυσιολογικου.Τα Μ54 καινε λαδακι.
    Τεσπα, θελω να κανω τωρα ενα μεγαλο ταξιδι εκτος Ελλαδος για δουλεια, και το σκεφτομαι.Aσε που επειδη ειμαι λιγο ψειρας, το θεμα μου στεκεται στο λαιμο.Δεν ξερω τι να κανω.
    Συμπληρωματικα κατι που ξεχασα, ολο αυτο το διαστημα, το αυτοκινητο φορεσε λαδια μονο μαμα,0-30, μια αλλαγη 10-40, και τωρα παλι 0-30.Αυτα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Tsambu : 16-03-11 στις 22:50

  7. #15
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    στην αντιπροσωπεια σου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο??? χωρις να σου μετρησουν συμπιεση σου προτειναν μετατροπη? (ελεος)
    πρωτα απ ολα πηγαινε σε καποιον μηχανικο να σου μετρησει συμπιεση.. οποτε θες πες μου να σου στειλω ενα πμ να ξερεις τον τροπο που πρεπει να το κανουν για να δεις αν κανουν σωστα την δουλεια τους γιατι θα τρελαθουμε...(εκει εχουμε φτασει)! πρωτου κανεις οτιδηποτε μπορουμε να το συζητησουμε εδω γιατι εχεις μπλεξει με "μηχανικους"!!!

  8. #16
    Εγγραφή
    05-11-10
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    7
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδη λογω ταξιδιου πηρα την αποφαση να το λυσω το προβλημα, καθε βοηθεια μεσω και π.μ ευχαριστως αποδεκτη.
    Ειναι πολλα που μου ειπαν Spar.
    Ναι δυστηχως στην αντιπροσωπεια ανευ ελεγχου μου προτειναν αναβαθμιση σε τριλιτρο, γι αυτο και ζητησα αλλου βοηθεια.
    Ο αλλος μηχανικος, που μου προτεινε αλλαγη ελατηριων, αφου μου εκανε μια αναλυση οτι λογω υλικου κατασκευης του κινητηρα με επιστρωση νικασιλ, χαρακτηριστικα μου ειπε οτι και με την αλλαγη ελατηριων δεν μου εγγυαται οτι θα σταματησει να καιει.
    Αυτος που το πηγαινω τωρα μου λεει μην το ακουμπας.Και ενω επιμενω και του λεω οτι θελω να ξερω απο που ειναι το προβλημα...
    Κατα τα αλλα μπορει το αυτοκινητο να μην συντηρειται στην αντιπροσωπεια αλλα συντηρειται ευλαβικα μεχρι πενας στον εν λογω που φαινεται γνωστης και μερακλης.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Tsambu : 16-03-11 στις 23:09

  9. #17
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    γιωργο δεν μπορω να καταλαβω πως χωριες ελεγχο βρηκαν το προβλημα...
    ειναι σαν να πας στον γιατρο και να σε βαλει για εγχειρηση χωρις εξετασεις, και αν εχεις προβλημα στα τσιμουχακια??? θα σου στειλω αργοτερα ενα πμ να σου αναλυσω μερικα πραγματα!

  10. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    m-power_01 (17-03-11), Tsambu (17-03-11)

  11. #18
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά η κατανάλωση λαδιού είναι απολύτως μα απολύτως φυσιολογική.

    Δεν γίνεται μοτέρ να μην καίει λάδι.

    Το πόσο καίει ΔΕΝ θα μας το πει ΟΥΤΕ η διαίσθησή μας ούτε ο μάστρο μήτσος.

    Το λέει η εταιρεία στα manual της λογικά, ή σε κάποιο πρόγραμμά της.

    Είναι ΛΑΘΟΣ να χρησιμοποιούμε ΑΛΛΟ λάδι που ΔΕΝ το καίει (και κατά 99% αλλάζει και η πολυτυπία του, δλδ τα νούμερά του) απλά και μόνο για να ΜΗΝ καίει).

    Το πρώτο που θα χάσουμε βάζοντας << παχύτερο >> λάδι (αν και το παχύτερο δεν είναι δόκιμος όρος) είναι η λίπανση των εδρών των βαλβίδων, και εν καιρώ άλλα σημαντικότερα πράγματα.

    Αυτό που λέει ο φίλος σαν απάντηση του προηγούμενου μου ποστ είναι και το πιο σωστό, στην περίπτωση που θέλουμε να μετρήσουμε το αν η κατανάλωση προέρχεται από τα έδρανα ή από αλλού ΑΛΛΑ για το ΠΟΛΥ μια φορά και μόνο.
    Ναι μεν απ τη μια πλευρα Θεωρητικα ειναι σωστα ΑΛΛΑ πρακτικα Ξεφευγουμε Τι θελλω να πω επειδη δεν εχω ψαξει τοσο καλα αλλο αυτοκ. θα αναφερθω για Παραδειγμα στους αλλους συμφ. απο το δικο μου.
    Πανω σ'αυτο που λεει ο φιλος μας:
    Το λέει η εταιρεία στα manual της λογικά, ή σε κάποιο πρόγραμμά της.

    Είναι ΛΑΘΟΣ να χρησιμοποιούμε ΑΛΛΟ λάδι που ΔΕΝ το καίει (και κατά 99% αλλάζει και η πολυτυπία του, δλδ τα νούμερά του) απλά και μόνο για να ΜΗΝ καίει).


    ----Ο κατασκευαστης στο δικο μου διδει το 95 λαδι 5-30 5-40 αλλα 1τον με το κλιμα της γερμανιας ομως και 2τον τοις κατα το πλειστον Ηπειροτικης Ευρωπης οχι εδω που εχει 5 μηνες μισο χρονο σχεδον Μαιο-Σεπτεμβριο θερμοκρασιες Βορειου Αφρικης και στην Εθν.Οδο δεν ανασαινει τιποτα απ τοις καψες οι κλιματικες συνθηκες εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο για τον τυπο λαδιου ,,,,,π.χ. να χτηπησω κοφτες Ιουλιο με 5-30,,,,,αυτο αν σταματησης μετα και βγαλης την ταπα και δεις πως ειναι με συνχ. Θα ναι χειροτερο και απο το κατουρο μου ΟΥΤΕ θα φαινεται ΤΙ να λιπανει τωρα αυτο το πραγμα.....
    και 3 τον ο κατασκευαστης το'ψαχνε και πειραματιζοταν το 95 με οτι διαθεσιμο ειχε η αγορα ΤΟΤΕ το 95 αλλα απ το 95 ως Σημερα η Τεχνολογια φευγει δεν καθεται βγαζει αλλους τυπους Καλλυτερους το λαδι ειναι ειδος διαχρονισιμο οπως και το μπουζι δεν ειναι ενα στανταρ ανταλακτικο οπως π.χ. ο δισκος φρενου π.χ. στο αμαξι μου ο κατασκευαστης τοτε εδινε μπουζι της Bosch μονοκιδο πολυ φυσικα γιατι ΤΟΤΕ δεν υπηρχε το Τετρακιδο Bosch Putf8um που ειναι σημερα το Καλλυτερο για 50.000 χιλ. ( Τωρα ως στιγμης φορω το NGK Racing για 20.000χλ ) με ειδικη Διχαλωτη ακιδα ενταξει ευχαρηστιμενος αλλα οταν ερθω απο Εξωτερικο θα βαλλω μια δωδεκαδα Πλατινουμ της Μπος λιγο προωρα αλλα θελλω να τα δοκιμασω.
    Και πανω σΆαυτό:
    Το πρώτο που θα χάσουμε βάζοντας << παχύτερο >> λάδι (αν και το παχύτερο δεν είναι δόκιμος όρος) είναι η λίπανση των εδρών των βαλβίδων, και εν καιρώ άλλα σημαντικότερα πράγματα.


    Τωρα το παχυτερο λαδι εξαρταται και το αυτοκινητο που θα το δουλεψει π.χ. Τα ///Μ ε60/63 βε 10 Συμφωνω εκει το παχυ λαδι θα χει απολειες και καταστροφη γιατι ειναι DOHC 40βαλβιδα και γιατι το 5 VanosSystem για αυτοματο Μεταβλητο χρονισμο εισ.- εξαγ. αναλογα με τοις αναγκες του κινητηρα εκει στοις Κεφαλες και ωστηρια και εκκεντροφοροι για αυτα τα μοτερ εχουν ενα σωρο ψιλολογια τζιτζιρι μιτζιρι μακαρονοτρυπες εκει δουλευει καλα αυτο που προτεινεται στα μι 5-6 και στα μι 3 νομιζω το 10-60 Castrol αλλα π.χ. για το Δικο μου αυτο το λαδι ειναι ΑΚΡΑ ΑΚΑΤΑΛΗΛΟ γιατι στοις ελλ.συνθηκες ειναι ψιλο θα το μασηση αμεσως.
    Το ΙΔΑΝΙΚΟ #1 λαδι που ανακαλυψα για το ///Μ8CSI ειναι το BP Visco 7000 15-50 Fully Synthetic εχω το κεφαλι μου Υσηχο στο φορμουλισιο οδηγημα στους Κοφτες στα Κοκκινα. Τωρα οι Βαλβιδες μου συμφωνα με την https://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=11
    λεει τα εξης:
    How is the S70 engine different from the M70 V12 upon which it is based?
    When creating the 850CSi's S70 V12 motor, BMW Motorsport began with the standard 24-valve SOHC M70 engine and instituted the following changes:
    Οι αλλαγες στοις Βαλβιδες ο ///Μ S70 ο Δικος μου απο τον Μ70 Κινητηρα ειναι οι εξης:
    More aggressive valve timing for increased high-rpm power
    Περισσοτερο aggressive Αγωνιστηκο Χρονισμο Βαλβιδων απ τη Μοτορσπορτ σε Βαλβιδες με διπλασια σχεδον Διαμετρο Εις.-Εξαγ. απο και τοις 2 στον κιλλυνδρο των βε10 μοτερια 3 60/63 Ετσι το λαδι BP Visco Fully Synthetic 15-50 για ελλην. Συνθηκες Γαζωνει στοις Βαλβιδες ουτε χρειαζεται να μεταβαλεται τιποτα ουτε να επανερχεται Κανονικο F1.
    Θελλω να πω και στους αλλους Συμφωρουμητες μας οτι π.χ ενας που'χει μια 316 η 320 ε92 τωρινη καλα θα κανει στο λαδι να ακολουθει κατα γραμμα το Κατασκευαστη,,,,,αλλα ενας που'χει μια 316 η 320 π.χ.ε36 κατα διαστηματα πρεπει να τη Ψαξη για τον ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ τυπο λαδιου στο αμαξι του.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 850CSI : 05-04-11 στις 13:06

  12. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    0-30 στον Μ54?
    Συγνωμη μα... Δεν ειναι Γερμανια εδω! Εχουμε ζεστες...

    Ο αρχηγος(850) παντως μια χαρα τα ειπε πιο πανω ε?
    Λιγο πιο χοντρο λαδακι για μενα. 5-40 ή 10-40.
    Και 100% συνθετικο αν γινεται.
    Fuchs? Καλο λαδι. Motul? Valvoline? Αντε και κανενα aral..

    Αυτα τα γνησια bmw τα εχω δοκιμασει.
    Δεν ειναι και οτι καλυτερο...

  13. #20
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    0-30 στον Μ54?
    Συγνωμη μα... Δεν ειναι Γερμανια εδω! Εχουμε ζεστες...

    Ο αρχηγος(850) παντως μια χαρα τα ειπε πιο πανω ε?
    Λιγο πιο χοντρο λαδακι για μενα. 5-40 ή 10-40.
    Και 100% συνθετικο αν γινεται.
    Fuchs? Καλο λαδι. Motul? Valvoline? Αντε και κανενα aral..

    Αυτα τα γνησια bmw τα εχω δοκιμασει.
    Δεν ειναι και οτι καλυτερο...
    5-40 ναι η 10-40 γιατι οχι ας ειναι και ημισυνθ. δεν εχεις προβλημα αλλα και προτωγενες να'ναι παλι δεν εχεις προβλημα αλλαξτα π.χ στοις 6,5 χιλ.χιλιομ. αντι στοις 7,5 και εισαι τζαμι.
    ΥΣ. Γνησια μπ εμ βε να ξερεις δεν Υπαρχουν Απλως εχουν Συμβασης με Μεγαλοεταιρειες τα παιρνουν και αλλαζουν το μπουκαλι αναλογα με την χωρα που βρισκεται το Filial
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 850CSI : 05-04-11 στις 13:24

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP