Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Ελεγχος διαρροης(?) λαδιων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά η κατανάλωση λαδιού είναι απολύτως μα απολύτως φυσιολογική.

    Δεν γίνεται μοτέρ να μην καίει λάδι.

    Το πόσο καίει ΔΕΝ θα μας το πει ΟΥΤΕ η διαίσθησή μας ούτε ο μάστρο μήτσος.

    Το λέει η εταιρεία στα manual της λογικά, ή σε κάποιο πρόγραμμά της.

    Είναι ΛΑΘΟΣ να χρησιμοποιούμε ΑΛΛΟ λάδι που ΔΕΝ το καίει (και κατά 99% αλλάζει και η πολυτυπία του, δλδ τα νούμερά του) απλά και μόνο για να ΜΗΝ καίει).

    Το πρώτο που θα χάσουμε βάζοντας << παχύτερο >> λάδι (αν και το παχύτερο δεν είναι δόκιμος όρος) είναι η λίπανση των εδρών των βαλβίδων, και εν καιρώ άλλα σημαντικότερα πράγματα.

    Αυτό που λέει ο φίλος σαν απάντηση του προηγούμενου μου ποστ είναι και το πιο σωστό, στην περίπτωση που θέλουμε να μετρήσουμε το αν η κατανάλωση προέρχεται από τα έδρανα ή από αλλού ΑΛΛΑ για το ΠΟΛΥ μια φορά και μόνο.
    Ναι μεν απ τη μια πλευρα Θεωρητικα ειναι σωστα ΑΛΛΑ πρακτικα Ξεφευγουμε Τι θελλω να πω επειδη δεν εχω ψαξει τοσο καλα αλλο αυτοκ. θα αναφερθω για Παραδειγμα στους αλλους συμφ. απο το δικο μου.
    Πανω σ'αυτο που λεει ο φιλος μας:
    Το λέει η εταιρεία στα manual της λογικά, ή σε κάποιο πρόγραμμά της.

    Είναι ΛΑΘΟΣ να χρησιμοποιούμε ΑΛΛΟ λάδι που ΔΕΝ το καίει (και κατά 99% αλλάζει και η πολυτυπία του, δλδ τα νούμερά του) απλά και μόνο για να ΜΗΝ καίει).


    ----Ο κατασκευαστης στο δικο μου διδει το 95 λαδι 5-30 5-40 αλλα 1τον με το κλιμα της γερμανιας ομως και 2τον τοις κατα το πλειστον Ηπειροτικης Ευρωπης οχι εδω που εχει 5 μηνες μισο χρονο σχεδον Μαιο-Σεπτεμβριο θερμοκρασιες Βορειου Αφρικης και στην Εθν.Οδο δεν ανασαινει τιποτα απ τοις καψες οι κλιματικες συνθηκες εχουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο για τον τυπο λαδιου ,,,,,π.χ. να χτηπησω κοφτες Ιουλιο με 5-30,,,,,αυτο αν σταματησης μετα και βγαλης την ταπα και δεις πως ειναι με συνχ. Θα ναι χειροτερο και απο το κατουρο μου ΟΥΤΕ θα φαινεται ΤΙ να λιπανει τωρα αυτο το πραγμα.....
    και 3 τον ο κατασκευαστης το'ψαχνε και πειραματιζοταν το 95 με οτι διαθεσιμο ειχε η αγορα ΤΟΤΕ το 95 αλλα απ το 95 ως Σημερα η Τεχνολογια φευγει δεν καθεται βγαζει αλλους τυπους Καλλυτερους το λαδι ειναι ειδος διαχρονισιμο οπως και το μπουζι δεν ειναι ενα στανταρ ανταλακτικο οπως π.χ. ο δισκος φρενου π.χ. στο αμαξι μου ο κατασκευαστης τοτε εδινε μπουζι της Bosch μονοκιδο πολυ φυσικα γιατι ΤΟΤΕ δεν υπηρχε το Τετρακιδο Bosch Putf8um που ειναι σημερα το Καλλυτερο για 50.000 χιλ. ( Τωρα ως στιγμης φορω το NGK Racing για 20.000χλ ) με ειδικη Διχαλωτη ακιδα ενταξει ευχαρηστιμενος αλλα οταν ερθω απο Εξωτερικο θα βαλλω μια δωδεκαδα Πλατινουμ της Μπος λιγο προωρα αλλα θελλω να τα δοκιμασω.
    Και πανω σΆαυτό:
    Το πρώτο που θα χάσουμε βάζοντας << παχύτερο >> λάδι (αν και το παχύτερο δεν είναι δόκιμος όρος) είναι η λίπανση των εδρών των βαλβίδων, και εν καιρώ άλλα σημαντικότερα πράγματα.


    Τωρα το παχυτερο λαδι εξαρταται και το αυτοκινητο που θα το δουλεψει π.χ. Τα ///Μ ε60/63 βε 10 Συμφωνω εκει το παχυ λαδι θα χει απολειες και καταστροφη γιατι ειναι DOHC 40βαλβιδα και γιατι το 5 VanosSystem για αυτοματο Μεταβλητο χρονισμο εισ.- εξαγ. αναλογα με τοις αναγκες του κινητηρα εκει στοις Κεφαλες και ωστηρια και εκκεντροφοροι για αυτα τα μοτερ εχουν ενα σωρο ψιλολογια τζιτζιρι μιτζιρι μακαρονοτρυπες εκει δουλευει καλα αυτο που προτεινεται στα μι 5-6 και στα μι 3 νομιζω το 10-60 Castrol αλλα π.χ. για το Δικο μου αυτο το λαδι ειναι ΑΚΡΑ ΑΚΑΤΑΛΗΛΟ γιατι στοις ελλ.συνθηκες ειναι ψιλο θα το μασηση αμεσως.
    Το ΙΔΑΝΙΚΟ #1 λαδι που ανακαλυψα για το ///Μ8CSI ειναι το BP Visco 7000 15-50 Fully Synthetic εχω το κεφαλι μου Υσηχο στο φορμουλισιο οδηγημα στους Κοφτες στα Κοκκινα. Τωρα οι Βαλβιδες μου συμφωνα με την https://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=11
    λεει τα εξης:
    How is the S70 engine different from the M70 V12 upon which it is based?
    When creating the 850CSi's S70 V12 motor, BMW Motorsport began with the standard 24-valve SOHC M70 engine and instituted the following changes:
    Οι αλλαγες στοις Βαλβιδες ο ///Μ S70 ο Δικος μου απο τον Μ70 Κινητηρα ειναι οι εξης:
    More aggressive valve timing for increased high-rpm power
    Περισσοτερο aggressive Αγωνιστηκο Χρονισμο Βαλβιδων απ τη Μοτορσπορτ σε Βαλβιδες με διπλασια σχεδον Διαμετρο Εις.-Εξαγ. απο και τοις 2 στον κιλλυνδρο των βε10 μοτερια 3 60/63 Ετσι το λαδι BP Visco Fully Synthetic 15-50 για ελλην. Συνθηκες Γαζωνει στοις Βαλβιδες ουτε χρειαζεται να μεταβαλεται τιποτα ουτε να επανερχεται Κανονικο F1.
    Θελλω να πω και στους αλλους Συμφωρουμητες μας οτι π.χ ενας που'χει μια 316 η 320 ε92 τωρινη καλα θα κανει στο λαδι να ακολουθει κατα γραμμα το Κατασκευαστη,,,,,αλλα ενας που'χει μια 316 η 320 π.χ.ε36 κατα διαστηματα πρεπει να τη Ψαξη για τον ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ τυπο λαδιου στο αμαξι του.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 850CSI : 05-04-11 στις 13:06

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP