Χτές είχα πάει σε ένα φιλικό πάτημα CRX 550ps τροχό με CBR600RR

Αυτό που φοβόμασταν όλοι ΜΑ ΟΛΟΙ ήταν μήπως το crx έκοβε σασμάν, διαφορικά, ημιαξόνια κλπ με την πίεση (1.8bar)

Το παλικάρι φαίνεται το προέβλεψε και εφοδίασε τον παράλληλο με ένα συστηματάκι που δεν το θυμάμαι τώρα, που έκανε το εξής: κάθε σχέση στο σασμάν και διαφορετική πίεση, ακόμα και όσο γκάζι έδινε τόσο ανέβαζε πίεση ΟΜΑΛΑ και όχι απότομα!
Μέχρι να δούμε το external εμείς απο πίσω να αρχίσει το "τραγούδι" του έπρεπε να το παει πάνω απο 5-6000rpm....

Πιστεύω οτι Στράτο κάτι τέτοιο θα έχεις και εσύ.... Συμφέρει αν το καλοσκεφτείς γιατί δεν αφήνεις "ανεξέλεγκτη/ες" την/ες τουρμπίνα/ες αλλά φροντίζει αυτό το ηλεκτρονικό πραγματάκι για το πόσο θα φουσκώσει ειδικά σε τέτοιες πιέσεις!