Εγω δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι και ο Νικος θα συμφωνησει μαζι μου για το επιπεδο των Ελληνων προγραμματιστων. Το αν διαφωνει καποιος αλλος πανω σε αυτο και θεωρει τους Ελληνες προγραματιστες γκουρου του προγραμματισμου, αυτο ειναι προβλημα του. Οπως και δικαιωμα του βεβαια. Στο συνολο (και δεν θα ασχοληθω με μια εξαιρεση που ισως να υπαρχει και να κανει σωστα την δουλεια του-μιλαω για τον κλαδο) τους θεωρω μπακαληδες που κατακλεβουν τον κοσμο και πουλανε φυκια για ΑΚΡΙΒΕΣ μεταξωτες κορδελες σε ανθρωπους που εχουν αγνοια και τους εμπιστευονται. ΚΑι αυτο παει οχι μονο στους Προγραμμερ αλλα και στους εκαστοτε κατασκευαστες-βελτιωτες που πουλανε πχ μια custom πολλαπλη εξαγωγης για turbo στην τιμη που στo εξωτερικο πουλιεται ολο το κιτ μαζι.
Stathis (17-03-11)
για να μην το γεννικευουμε, εαν μιλαμε για Μ3, και συμφωνα με τα λεγόμενα και τις εμπειρίες του NickM3 μια χαρα ειναι γι αυτο που προσφερουν εδω.
Ασχετοι ειναι και φαίνονται μπροστα σε συναδελφους τους στο εξωτερικό γι αυτο και ο Νικος (μιας και τον εχουμε σαν παραδειγμα) εκανε την δουλεια του στο εξωτερικό.
Και δεν το εκανε μονο ο Νικός. Το εκανε και αλλος που ειχε προγραμμα στο αμαξι και αποφασισε να βαλει και απο εξωτερικό και μετα απο τεσσερα χρονια που ειχε το Μ3 (με δηθεν προγραμμα) ανακαλυψε τι θα πει "προγραμμα" πριν καμια βδομάδα...
M3 CSL
+10000000000000000 στον συμπέθερο...το ότι κάποιοι μάλιστα θεωρούμε πως το
συγκεκριμένο αυτοκίνητο αξίζει περισσότερη προσοχή στο tuning του σε σχέση με
αυτό που προσφέρει η ελληνική αγορά, δεν σημαίνει πως όποιος κάνει βελτίωση
στο δικό του ///Μ3 εδώ πέρα είναι λάθος και κακώς το κάνει...ο καθένας κρίνει
και πράτει ανάλογα με αυτό που πιστεύει πως είναι καλύτερο για αυτόν...εγώ
σαν θωμάς πάντως αν έκανα κάτι, θα διάλεγα την ανώτερη οδό για ένα αμάξι
που έκανε 80 - 90 χιλιάρικα σαν καινούριο...απο την στιγμή ειδικά που δεν με
ενδιαφέρει να κερδίσω 3 - 4 μέτρα και δεν έχω χόμπυ τα βραδυνά πατήματα,
κάθομαι στα αυγά μου...άλωστε, το συγκεκριμένο αμάξι, πιο πολύ μπορείς να
το ευχαριστηθείς με μια καλή ανάρτηση και ένα σετ καλύτερα φρένα, παρά να
δώσεις λεφτά και να πατεντάρεις εργοστασιακά παρτ με ότι να'ναι για να πάρεις
απλά του κ@λου τα εννιάμερα. με το συμπάθειο κιόλας!!!![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
αλλαξε παλι προγραμμα ο μουρλος???
καλα αυτος δεν παιζεται με τιποτε!!!
εγω θυμαμαι που ειχε βαλει στον δημητριαδη και ηταν ευχαριστημενος καθως
του ειχε διορθωσει πολλα πραγματα!!
τωρα εαν εβαλε κατι νεο και καλυτερο τι να πω!!
εμενα η γνωμη μου ειναι πως και οι ελληνες προγραμματιστες ξερουν αλλα βαριουνται να ασχοληθουν ωστε να φτασουν το επιπεδου του εξωτερικου!!!
ψαχνουν το ευκολο χρημα που λεμε!!!![]()
Για να γινω και πιο συγκεκριμενος αναφερομαι σε Μ3 γιατι εγω Μ3 εχω. Τωρα αν ο προΓαμερ ξερει να ρυθμιζει το χιλιαρι Yaris ωστε να βγαλει 100 αλογα, μαγκια του, αλλα δεν ειναι κατι που με ενδιαφερει αμεσα. Η κουβεντα μας ειναι για τα Μ3 και μιας και που εσυ Μ3 εχεις, δεν νομιζω να σε ενδιαφερει αν και πως βγαινουν 100αλογα απο το Υaris.
....Και μιας και που ανεφερες τον Νικο, ρωτα τον σε τι τελικα προγραμμα καταληξε και ποιος του το ρυθμισε και αν ειναι ευχαριστημενος σε σχεση με τα προηγουμενα που εχει δοκιμασει. Και ο Νικος δεν ειναι χτεσινος...ειναι αυτος που εχει δοκιμασει σχεδον τα παντα οσον αφορα την βελτιωση του Ν/Α Μ3.![]()
Stathis (17-03-11)