https://www.youtube.com/watch?v=Bo-bSSuxeZs
1ο σταδιο 125αλογα νιτρο ελαφρομενο και κοντο διαφορικο νομιζω!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη billarasm3 : 16-03-11 στις 12:26
το ότι υπάρχουν τύποι που κάνουν τέτοιες μετατροπές ρε
βασιλάκη, τι σχέση έχει με το αν είναι αξιόπιστο ή όχι???
οκ καλό...σπέρνει το εργαλείο με τα νίτρα...απο εκεί και
έπειτα???επίσεις εκεί υπάρχουν προγραμματιστές με @@
και όχι @@ προγραμματιστές που πύξαμε εδώ στο ελάντα.
εμένα προσωπικά δεν μου πέφτει λόγος για το τι κάνει ο
καθένας με το αμάξι του, αλλά δεν μπορούμε να λέμε σε
δημόσιο φόρουμ πως δουλεύουν αξιόπιστα τέτοιου είδους
αυτοκίνητα...φέρε ένα Μ3 νιτραρισμένο που να έχει κάνει
έστω και 20 χιλιάδες χιλιόμετρα, να κυκλοφορεί ακόμα
και τότε το ξανασυζητάμε...στα λόγια που συνηθίζουν οι
περισσότεροι βελτιωτές, και εγώ κάνω αμάξι 1000 άλογα,
που δεν σπάει, και θεσ/νίκη - αθήνα καίει 10 ευρώ...το
λέω γιατί το έχουμε ακούσει και αυτό...φυσικά και όταν
σπάσει κάτι τέτοιο, φταίει πάντα ο μλκς ο ιδιοκτήτης...
ο βελτιωτής έκανε την καλύτερη δουλειά που θα μπορούσε
να γίνει...ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ!!!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
καλημερα!!!
φιλε μου δεν ειναι ετσι!!!
πριν χρονια ειχε γνωστος μου μ3 ε36 νιτρα και το μοτερ ειχε φαει πολλες μπουκαλες χωρις να κανει κιχ!!!
σε 46αρι δυσκολα θα δεις τετοια μετατροπη γιατι πολυ απλα δεν αξιζει
και επισης μερικοι με αυτα που λενε αποθαρυνουν διαφορους κατοχους μ3 πως δεν περνουν βελτιωση!!!
εγω προσωπικα ειμαι πολυ ικανοποιημενος με το μ3 μου οπως και ο σταματης και ο μιλτος και ο σαουλ που δεν εχουμε ριξει μια περιουσια!!!
οσο για του προγραμματιστες που ειπες!!!
πιστευεις πως δεν υπαρχουν προγραμματιστες στην ελλαδα???
δηλαδη ολοι αυτοι που ρυθμιζουν αμαξια 1000+αλογα τι ειναι???
μπακαλιδες??
δεν το νομιζω!!!
οσο γι αυτο που λες για τους βελτιωτες συμφωνω!!!
υ.γ συζητηση κανουμε δεν ειναι προσωπικη επιθεση!!![]()
φυσικά και κουβέντα κάνουμε και δεν υπάρχει
ίχνος επίθεσης...το ίδιο ισχύει και απο μένα...
δεν είπε κανείς λοιπόν πως δεν έχουν υπάρξει
εδώ στην ελλάδα extreme κατασκευές. κάθε
άλλο. κατά καιρούς έχουμε δεί διάφορα οχήματα
με τεράστιες δυνάμεις...αυτό που καταθέτω εγώ
σαν θωμάς, είναι πως δεν υπάρχει η κατάλληλη
υποδομή πρώτον, και δεύτερον η κατάλληλη
γνώση για να γίνουν τέτοιου είδους μετατροπές,
έτσι ώστε να δουλέψουν σωστά 100%...πίστεψε
με την βελτίωση, την έχω φάει με το κουτάλι,
όταν εσύ ήθελες ακόμα 8 χρόνια για να βγάλεις
δίπλωμα...μάλιστα τότε είχα ένα απο τα πιο
δυνατά αυτοκίνητα της θεσσαλονίκης...και για να
είμαι και πιο σαφής, punto GT3 περίπου στα 320
άλογα...φυσικά τα πράγματα ήταν πολύ πιο απλά
για να βελτιώσει κάποιος αυτοκίνητα εκείνης της
εποχής, απ'ότι τα σημερινά...το διατάυτα είναι, πως
όλοι μα όλοι, τρώμε παραμύθι όταν βλέπουμε το
αμάξι μας να κερδίζει 2 - 3 αυτοκίνητα, πως έχει
γίνει σωστή δουλειά...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ...και μάλιστα
στις περισσότερες περιπτώσεις...τρανό παράδειγμα,
είναι η παρατηρήσεις του νικόλα, όπου μετά απο 5
χρόνια το αμάξι του έχει σωστό πρόγραμμα...να
είσαι σίγουρος, πως ότι και να έχεις κάνει στο αμάξι
σου, αν ο προγραμματιστής δεν έχει ανοίξει για να
δουλέψει απο τον κώδικα, όλα και κάτι λάθος έχεις,
είτε μικρής σημασίας, είτε μεγάλης...αν λοιπόν εσύ
και όποιος απο τους παραπάνω που ανέφερες έχουν
ρυθμίσει μέσα απο κώδικα, τότε πάω πάσο...σε καμμία
περίπτωση όμως δεν υπάρχει περίπτωση, να γίνει ένας
σωστός προγραμματισμός, μέσα απο γραφήματα...να
είσαι σίγουρος γι'αυτό...δυστηχώς δεν μπορώ να σου
εξηγήσω λεπτομερώς γιατί είναι τόσο απαραίτητο
αυτό που λέω, αλλά πίστεψε με, όταν δείς με τα μάτια
σου να γίνεται τέτοιος προγραμματισμός σε κάποιο
αυτοκίνητο, τότε θα καταλάβεις πόσο δίκιο έχω...το
πιο απλό παράδειγμα θα είναι, να σου ανοίξει κάποιος το
δικό σου πρόγραμμα, και να δείς πόσες διορθώσεις θα
έχει να κάνει, πάνω σε εφαρμογές που πείρε αμπάριζα
το decoder που δουλεύουν όλοι...ούτε που μπορείς να
φανταστείς...για να στο πώ ακόμα πιο απλά, τα εργοστάσια
όταν έχουν κενό τον εγκέφαλο τους, η βάση γίνεται πάντα
με γράφημα. η τελειοποίηση, γίνεται με κώδικα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
οταν φτιαχνεις ενα μ3 και εχεις σκοπο να το φτασεις στα ορια ειναι εις γνωση σου οτι το αμαξι δεν μπορει πια να ειναι καθημερινο,οπως και τοσο ασφαλες!
και μιλαω εκ πειρας και οχι απο οτι εχω ακουσει....
το παλιο μου το μ3 το εχω περασει απο ολα τα σταδια της βελτιωσης! ατμοσφαιρικο-νιτρατο-τουρμπατο.
για οτι αφορα το θεμα ζημιας και ιδιοκτητη...σου λεω με σιγουρια λοιπον οτι ο ιδιοκτητης παιζει πολυ μεγαλο ρολο στο αν το αμαξι κρατησει η οχι!
μπορεις να φτιαξεις ενα μ3 1000+ ...αμα το πηγαινεις σαν κυρια δεν θα παθει ποτε τιποτα! αν το πατας σωστα παλι δεν θα παθει τιποτα...αν το πινεις το αιμα και χωρις να τηρεις τα καταληλα μετρα προστασιας τοτε σε λιγο καιρο θα το κλαις το μοτερ και ναι δεν θα φταιει ο βελτιωτης!
ξερω ανθρωπο με τουρμπατο οπυ του ελεγε ο βελτιωτης να προσεχεις το πυρομετρο...αν περασει την ταδε θερμοκρασια να κοβεις.....με σιγουρια και παλι σου λεω οτι το πυρομετρο το ειχε περασει για μπαρομετρο...του ελεγα θα σπασει κοψε...τιποτααααααααα ε και εσπασε...ο βελτιωτης φταιει; οχι βεβαια..το ξερο του το κεφαλι!!!
το ιδιο υσχει περιπου και για τα νιτρα....ηθελα να το κανω τουρμπατο με νιτρα....αφου το εχω στρωσει ειναι κομπλαρισμενα πανω τα νιτρα(+150) βγαινουμε το βραδυ για βολτουλα μιας και την επομενη θα ρυθμιζα με νιτρα....με τα πολλα μας εφαγε η περιεργεια με εναν φιλο(ο βελτιωτης βεβαια μου ειχε πει οτι ουτε καν να σκεφτω να τα πατησω) πως θα ειναι με τα νιτρα.....το αποτελεσμα;;;σουπερ ανατιναξη στην παραλιακη!!!ο βελτιωτης φταιει;;
αν το εχεις ρυθμισει σωστα και δεν εισαι συνεχεια με το ποδι στο πατημα και τα νιτρα ανοιχτα δεν παθαινει τιποτα!\
τα παντα πρεπει να κανεις με συνεση οταν εχεις μεγαλο σταδιο βελτιωσης...οσο το πειραζεις τοσο συνεση θελει!
το χειροτερο ειανι οτι φτανεις στο τελευταιο σταδιο βελτιωσης εχεις ριξει ενα τσουβαλι ευρω και μετα δεν παταει κανενας μαζι σου..η για να πατησει πρεπει να γινει η διαβουλευση του αιωνα!!! ενω το ειχες απλο μ3 και εκανες 10 πατηματα το μηνα!
paganis (17-03-11), Panos 316T (17-03-11)
συμφωνω στα περισσοτερα!!!
στα μ3 η βελτιωση ειναι αρκετα πισω σε σχεση με το εξωτερικο
καθως οι ιδιοκτητες δεν ασχολουνται με extreme βελτιωσεις στα μ3 ωστε να εχουν και την ευκαιρια οι προγραμματιστες να ασχοληθουν με τους εγγεφαλους!!!
εαν εχουν ορεξη βεβαια!!!
ισως αν δεν ηταν ο νικολας ακομα να κοιμομασταν!!!
ξερω αρκετους φιλους μηχανικους που πραγματικα ξερουν τι χρειαζεται ενα μοτερ ωστε να ειναι αξιοπιστο απο μερια μηχανικων!!!
βεβαια αυτοι ηταν χρονια αμερικη και τωρα ειναι ελλαδα!!!
εγω απο οσα εχω δει αυτα τα λιγα χρονια που ασχολουμαι ειναι πως ολα γινονται αρκει να υπαρχει θεληση!!!
Η προσωπικη μου γνωμη απο τις εμπειριες μου :
Το επιπεδο των μηχανικων/προγραμματιστων/συνεργειων/εργαλειων ειναι στην Ελλαδα κατωτερο απο το αντιστοιχο του Εξωτερικου.
Επιπλεον οσον αφορα το κομματι του προγραμματισμου εκει τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα καθως οι περισσοτεροι απο τους προγραμματιστες ειναι εμπειρικοι και δεν εχουν σπουδασει το αντικειμενο τους εφοσον δεν υπαρχει τετοια υποδομη στην Ελλαδα.
Καποιοι απο αυτους εχουν καλα αποτελεσματα που προερχονται οχι απο βαθια γνωση του καθαυτου προγραμματισμου αλλα απο αλλους τροπους (clopy right τα προγραμματα βελτιωτων εξωτερικου μεθοδο, trial and error μεχρι να μαθουμε(αν τελικα τα καταφερουμε) το συγκεκριμενο μοτερ μεθοδο κτλ)
Το ευκολο ειναι να βγαλεις επιπλεον αλογα απο ενα κινητηρα. Το δυσκολο ειναι να τα κανεις αξιοπιστα και χωρις επιπλεον προβληματα. Και αυτο απαιτει ενα συνδυασμο γνωσεων και εμπειριας πανω στο engine tuning