Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Ελεγχος διαρροης(?) λαδιων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsambu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω Πανο,καλως σας βρηκα,σας διαβαζω καιρο.

    Οχι δεν μετρησαν την συμπιεση παρα προτειναν αναβαθμιση του μοτερ σε τριλιτρο με κοστος 6 χιλιαδες ευρω(στην αντιπροσωπεια).Ελατηρια κλπ 1300 ευρω(εκτος αντιπροσωπειας).
    Το αυτοκινητο κινειται πολυ συντηρητικα γενικα λογω οικογενειας.Αν πιεστει καιει λιγο παραπανω.
    Μου κανει εντυπωση που μου λενε διαφορετικοι μηχανικοι οτι ειναι στα ορια του φυσιολογικου ενω πιστευω οτι καιει πολυ.
    Αυτοι μου λενε παρτο τραβα πανε οπου θες, δεν υπαρχει προβλημα, εγω ομως να πω την αληθεια για μακρινα ταξιδια φοβαμαι.
    Ευχαριστω για τις απαντησεις.
    Το μικρό σου όνομα ?
    Πόσα χλμ έχεις κάνεις συνολικά ? είναι σωστά συντηρημενος ? Ο Μ54 δεν είναι κινητήρας που τον ανοίγουμε γιά μικροπράγματα ... Δοκίμασε άλλη μάρκα λάδια, εκτός castrol.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 16-03-11 στις 08:52

  2. #2
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    256
    Thanked
    140
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μιας και είχα το ίδιο πρόβλημα και εγώ, βρέθηκε ότι είχε πρόβλημα ο διαχωριστής λαδιού. Αρχικά πριν αλλάξουμε το διαχωριστή ξεκίνησε ο μηχανικός με αλλαγή του λάδιου με άλλο λίγο "πιο παχύ". Συνέχισε να καίει και έτσι πήγαμε για αλλαγή του διαχωριστή. Αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι επίσης κάποιες αιτίες έλλειψης λαδιού Πάντως μετά την επισκευή και αφού έχει πάνω του ο κινητήρας αισίως 230.000 χλμ καίει λάδι ο κινητήρας αλλά στα πλαίσια του φυσιολογικού.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP