συμφωνω...αυτο οντως δουλευει στα SMG...αλλα αν διαβασεις και ολα τα reviews θα δεις οτι δεν ειναι και τοσο user friendly οπως το μαμα. Το σκορτσαρισμα οταν ξεκινας η οταν εισαι με λιγα χιλιομετρα και 2α το παιρνεις πακετο. (δες και το υλικο του δισκου που χρησιμοποιουν..δεν ειναι organic αλλα κατι metalic) Φαντασου τωρα και λιγο ανηφοριτσα και να πρεπει να τσουλας αργα...λιγο δυσκολο. Φυσικα και δεν μπορεις να τα εχεις ολα..οποτε συμβιβαζεσαι με την λιγοτερη προοδευτικοτητα απο το μαμα.
To stage 2 ειναι για τα SMG τα δικα τους που ειναι turbo και εχουν και αρκετα κιλα ροπης παραπανω απο το μαμα. Για ολα τα αλλα SMG (ακομα και τα SCed FI-δεν εχουν τονους ροπης να αντιμετωπισουν οπως τα turbo) το stage 1 ειναι αρκετο(και ισως πιο φιλικο). Και εγω ειχα μπερδευτει στην αρχη και νομιζα οτι μονο το stage 2 κανει για τα SMG αλλα δεν ειναι ετσι. To stage 2 προτεινεται στα SMG HPF M3 (ολα τα stage).
Παντως ναι. Οι Αμερικανοι ορκιζονται σε αυτο...