Σελίδα 9 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 131

Θέμα: [E46 m3] Δισκος-πλατο

  1. #81
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...απο οτι φαινεται, και μετα απο την συγκριση με την φωτο που εχεις στο γκαραζ σου, το spec πλατω ειναι το ιδιο με το ΟΕΜ, απλα βαμμενο μπλε με αυτοκολητο spec. Εψαξα παρα πολυ να βρω τις διαφορες, με μια φωτο απο στοκ που εχω, και δεν βρηκα τιποτα. Εδω η ιδια η sachs δεν εχει στην γκαμα της ενισχυμενο self-adjust πλατω, θα μπει στον κοπο η spec να κατασκευασει? Οποτε το μονο που αλλαζει απο οτι φαινεται ειναι το υλικο του δισκου που ειναι πιο ανθεκτικο στην θερμοκρασια και φθορα (αλλα αυτο απαιτει και αρκετα χιλιομετρα στρωσιμο-ισως και καινουργιο βολαν ωστε να πατησει πιο γρηγορα αλλιως θα πατιναρει) και αντεχει και λιγο παραπανω ροπη πριν αρχισει να πατιναρει.
    Αυτο το κ@λ@ SMG ωρες-ωρες με εκνευριζει απιστευτα...
    Οπως ακριβως τα λες...ακομα και ο δισκος δεν νομιζω να ειναι σπεκ.

    Οταν συγκρινα το ΟΕΜ πλατο με της σπεκ διεκρινα πως τα χτενια στο ΟΕΜ ηταν πολυ πιο μεσα σε σχεση με το σπεκ πλατο..Ουσιαστικα η διαφορα αυτης της αποστασης ηταν και η διαφορα που δε κουμπωνε το σασμαν πανω στο μοτερ. Ηταν πιο μεσα τα χτενια στο ΟΕΜ επειδη ειχε φαγωθει περισσοτερο ο δισκος? Μα τοση διαφορα? Εχω φωτο που φαινονται ολα αυτα. Θα τις ανεβασω το πρωι.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. #82
    Εγγραφή
    17-04-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    903
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και ολα αυτα για ποση διαφορα χρηματων μιλαμε αμα πηγαινες το οχημα σου σε μια αντιπροσωπεια και να εχουν και ολη την ευθηνη των εργασιων??

  3. #83

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Atsa linos Εμφάνιση μηνυμάτων
    και ολα αυτα για ποση διαφορα χρηματων μιλαμε αμα πηγαινες το οχημα σου σε μια αντιπροσωπεια και να εχουν και ολη την ευθηνη των εργασιων??
    Η αντιπροσωπεια φερει ευθυνη των εργασιων που κανει ,με ανταλλακτικα που η ιδια εμπορευεται. Δεν μπορει να αναλαβει ευθυνη για κατι αφτερ μαρκετ που παραγγειλες. Εσυ το παραγγειλες με δικο σου ρισκο...δεν το βρηκες σε κανεναν καταλογο της.

  4. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    chief (15-02-11)

  5. #84
    Εγγραφή
    17-04-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    903
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω δεν μιλησα για αφτερ μαρκετ ειπα ολα αυτη η διαδικασια για να γλιτωσεις ποσα λεφτα ? ξερω πολυ καλα τι εστι αντιπροσωπεια εχω bmw απο τα τελη του 1999 ,,αν πηγαινε σε επισημο σερβις ποσα παραπανω θα εδεινε απο οτι εδωσε(για τα αφτερ μαρκετ) αυτο ρωτησα

  6. #85
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ...η συζητηση μεταξυ εμενα και του Μανου για aftermarket δεν γινεται για να γλυτωσουμε λεφτα. Ισα-ισα που τα aftermarket ειναι ακριβοτερα και απο το σετ που δινει η αντιπροσωπεια. Γινεται γιατι το στοκ δεν ειναι επαρκες σε αυτοκινητα με παραπανω δυναμη η σε συνθηκες πιστας οπου η καταπονηση του δισκου-πλατω ειναι μεγαλη και το κερδος καποιων δεκατων του δευτερολεπτου απο λιγοτερο πατιναρισμα στις αλλαγες ειναι σημαντικο
    Οσον αφορα την αγορα αντι του στοκ της αντιπροσωπειας με ενα replacement set της LUK η Sachs ειναι ακριβως το ιδιο μιας και η BMW προμηθευεται απο τους παραπανω τα δικα της δισκο-πλατω και δεν φτιαχνει η ιδια. Τωρα αν τα επισημα εξουσιοδοτημενα σας δινουν εγγυηση για αυτο (δηλ. αν εγω τον καψω με κακη χρηση η αγωνιστικη χρηση θα μου τον αλλαξουν? Χλωμο το κοβω) τοτε βαλτε το εκει. Τα σετ στο εμποριο παιζουν 300-350 ευρω. Αν σας τα χρεωνει τοσο και ο εξουσιοδοτημενος, δεν τιθεται θεμα.

  7. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11), manos///3 (15-02-11), Thomelef (15-02-11)

  8. #86
    Εγγραφή
    17-04-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    903
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εδω το αυτοκινητο πατιναρει πριν καλα καλα δουλεψει ,,στην αντιπροσωπεια θα τους το ειχες φερει κολαρο τωρα ομως τρεχεις πονας και δεν μιλας ,,,,,,

  9. #87
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δλδ στο self-adjusting πλατω πρεπει να φενονται απο επανω τα ελατηρια??νομιζω εχω δει και χωρις να φενονται απο επανω αυτα εδω πχ...

    φενεται καθαρα στο σημειο 1:26 οτι υπαρχει κατι που λεγεται adjustment ring spring και αυτο κανει την δουλεια της αυτοματης επαναφορας του δισκου.Δηλαδη ειναι κατι εσωτερικο γι'αυτο η sachs το self-adjusting πλατω που δινει δεν φενονται τα ελατηρια αλλα αντιθετα της luk φενονται!!!

  10. #88
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν διαβασεις καλυτερα, θα δεις οτι ο Μανος εχει κανει ενα συνδυασμο δισκου πλατω με ενα ελαφρυ βολαν διαφορετικης μαρκας, και οχι βολαν-δισκο-πλατω σαν σετ. Οταν κανεις μετατροπες σε ενα αυτοκινητο, για καποιο συγκεκριμενο λογο που στην περιπτωση μας ειναι η βελτιωση, πολλες φορες αντιμετωπιζεις δυσκολιες. Αλλιως παραμενεις στοκ και οπως πολυ σωστα ανεφερες, πας και στην αντιπροσωπεια ακομα και για αλλαγη λαδιων γιατι δεν ασχολεισαι/εχεις αγνοια/δεν σε ενδιαφερει. Εμεις δεν ανηκουμε σε αυτην την κατηγορια. Αλλωστε οπως ειπα και παραπανω αλλα μαλλον δεν το καταλαβες, αντιμετωπιζουμε προβλημα με το στοκ δισκο πλατω (το γνησιο) καποια αυτοκινητα με αυξημενη ιπποδυναμη η ιδιαιτερη χρηση(πιστα) και ψαχνουμ να βρουμε λυση. Αλλιως οπως καταλαβαινεις θα παραμεναμε στοκ και θα γλυτωναμε κοπο, χρονο και χρημα.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    manos///3 (15-02-11), Thomelef (15-02-11)

  12. #89
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Eκτος απο τα επιχειρηματα του Δημητρη , ειμαστε ακομα παιδακια και μας αρεσει να παιζουμε με τα αυτοκινητακια μας!
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. #90
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    δλδ στο self-adjusting πλατω πρεπει να φενονται απο επανω τα ελατηρια??νομιζω εχω δει και χωρις να φενονται απο επανω αυτα εδω πχ...
    https://www.youtube.com/watch?v=j3xm...eature=related
    φενεται καθαρα στο σημειο 1:26 οτι υπαρχει κατι που λεγεται adjustment ring spring και αυτο κανει την δουλεια της αυτοματης επαναφορας του δισκου.Δηλαδη ειναι κατι εσωτερικο γι'αυτο η sachs το self-adjusting πλατω που δινει δεν φενονται τα ελατηρια αλλα αντιθετα της luk φενονται!!!
    Το video που εχεις βαλει εξηγει την αρχη λειτουργιας. Δεν αναφερεται συγκεκριμενα σε Μ3. Ολα τα Vanos της BMW ιδια ειναι?
    Ολα τα self-adjusting πλατω που εχω δει για E46 M3 (συγκεκριμενα της BMW και της LUK-τωρα και της Spec) ειναι ακριβως ιδια. Το ιδιο θα ισχυει και για την sachs εκτος αν καποιος εχει ηδη δοκιμασει το σετ και ειναι διαφορετικα τα πραγματα (που δεν νομιζω)

Σελίδα 9 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP