Σελίδα 8 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 131

Θέμα: [E46 m3] Δισκος-πλατο

  1. #71
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    @manos///3

    Μανο ειδα οτι δοκιμαζεις δισκο-πλατω spec. Ποιο stage ακριβως? Δωσε κωδικο αν εχεις...

  2. #72
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    @manos///3

    Μανο ειδα οτι δοκιμαζεις δισκο-πλατω spec. Ποιο stage ακριβως? Δωσε κωδικο αν εχεις...
    Ελα Μητσο.
    Δισκο/πλατο stage 2, SB662SMG και βολαν SB46A (jbr).
    To πλατο ειναι ιδιο οπτικα με της Luk.

    Τα πραγματα μπηκαν πανω αλλα με πολυ πατεντα στο βολαν για να κατσει στη καταλληλη αποσταση σε σχεση με το δισκο.

    Το αυτοκινητο δουλεψε μια χαρα το Σαββατο. Ο Θωμας που εχει αναλαβει το στρωσιμο διαπιστωσε σημερα ελαφρυ εως μετριο πατιναρισμα στις αλλαγες οταν ζεσταθει το ολο συστημα. Θα δουμε.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 15-02-11 στις 00:58
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  3. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11)

  4. #73
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελα Μητσο.
    Δισκο/πλατο stage 2, SB662SMG και βολαν SB46A (jbr).
    To πλατο ειναι ιδιο οπτικα με της Luk.

    Τα πραγματα μπηκαν πανω αλλα με πολυ πατεντα στο βολαν για να κατσει στη καταλληλη αποσταση σε σχεση με το δισκο.

    Το αυτοκινητο δουλεψε μια χαρα το Σαββατο. Ο Θωμας που εχει αναλαβει το στρωσιμο διαπιστωσε σημερα ελαφρυ εως μετριο πατιναρισμα στις αλλαγες οταν ζεσταθει το ολο συστημα. Θα δουμε.....
    To SB662SMG ελεγα να εβαζα και εγω. Οταν λες πατεντες τι ακριβως εννοεις? Δεν ειναι direct replacement η εκανες πατεντες επειδη ειχες ελαφρυ βολαν? Στο stock βολαν διπλης μαζας κουμπωνει απευθειας χωρις μετατροπες?
    Αυτο το πατιναρισμα δεν μου ακουγεται καλο. Βεβαια μπορει να θελει και αλλο στρωσιμο. Φοβαμαι ομως μηπως ειναι αυτο η κατι παρομοιο

    https://www.m3forum.net/m3forum/show...ghlight=clutch


    Keep me updated με τα συμπερασματα σου

  5. #74
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    To πλατο ειναι ιδιο οπτικα με της Luk.
    Δηλ. ειναι και αυτο self-adjusting? Εχει αυτα τα μικρα ελατηρακια πανω στο πλατω? Αν ναι, παιζει να ειναι και το ιδιο και η SPEC να φτιαχνει μονο τον δισκο. Υπαρχει μηχανημα που μπορει να μετρησει ποσο σκληρο ειναι ενα πλατω για διαπιστωναμε αν ειναι ιδιο με το OEM η πιο ενισχυμενο.

  6. #75
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Μητσο περιμενε λιγο να δουμε πως παει το δικο μου και μετα πραξε με σπεκ.

    Στην αρχη υπηρχε ενα προβλημα...ενω ειχαμε τοποθετησει βολαν/δισκο/πλατο δεν κουμπωνε το σαζμαν πανω στο μοτερ....υπηρχε κενο μερικα χιλιοστα...Επειτα απο ανταλλαγη παρα πολλων μηνυματων με τη σπεκ (δε παραδεχονταν πως εστειλαν λαθος πραγματα) αποφασισα να το ξαναπροσπαθησω σε συνεργειο στη Θεσσαλονικη. Τελικα το συστημα κουμπωσε με καποιες τροποποιησεις στο βολαν (φαγωμα εκει που βιδωνει στο στροφαλο) .Ομως μετα το αυτοκινητο πατιναρε συνεχεια, σε ολες τις στροφες και αλλαγες...πχ αν εκανες αλλαγη με το γκαζι πατημενο, αλλαζε ταχυτητα αλλα ο δισκος δε κουμπωνε σωστα πανω στο βολαν και πατιναρε, το πατιναρισμα σταματουσε μονο οταν αφηνες το ποδι απο το γκαζι.
    Το αυτοκινητο σεταριστηκε πανω σε διαγνωστικο (οχι gt1) πολλες φορες. Εγινε ελεγχος σε ολα τα περιφερειακα του σασμαν , υγρα ,τρομπες κτλ. Ολα ηταν και ειναι αριστα. Τελικα το βολαν φαγωθηκε ,μειωθηκε το παχος και οπως εδειχνε το Σαββατο δουλευε.....
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  7. #76
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Mια λυση βλεπω...

    Πεταω το ελαφρυ βολαν ,βαζω το διπλης με δισκο/πλατο σπεκ (ναι Μητσο,βιδωνει πανω)
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. #77
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    [QUOTE=turbodog;136824]Δηλ. ειναι και αυτο self-adjusting? Εχει αυτα τα μικρα ελατηρακια πανω στο πλατω? Αν ναι, παιζει να ειναι και το ιδιο και η SPEC να φτιαχνει μονο τον δισκο. Υπαρχει μηχανημα που μπορει να μετρησει ποσο σκληρο ειναι ενα πλατω για διαπιστωναμε αν ειναι ιδιο με το OEM η πιο ενισχυμενο.[/QUOTE.

    Ναι ειναι self adjusting. Αν τα χτενια ειναι διαφορετικα σε σκληροτητα δε το ξερω. Δες εδω φωτο https://www.bmwfans.gr/forum/dto_gar...ehicle_id=1044
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  9. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    turbodog (15-02-11)

  10. #78
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οποτε μου λες οτι στο στοκ βολαν κουμπωνει κανονικα χωρις μετατροπες? Αν μπεις στον κοπο να το βγαλεις και να χρησιμοποιησεις ΟΕΜ βολαν παρε και μια σειρα μετρησεων (αν δεν το εχει ηδη κανει) για το παχος του πλατω, αποσταση που εχουν τα χτενια απο την πατουρα του πλατω το παχος του δισκου κλπ και αν διαπιστωνεις καποια διαφορα σε σχεση με τις αποστασεις που εχει το στοκ. Ο δισκος να υποθεσω ειναι χωρις ελατηρια οπως ο μαμα?

  11. #79
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ο δισκος ειναι kevlar χωρις ελατηρια!

    Κουμπωνει σιγουρα στο βολαν διπλης μαζας..εγω ο ιδιος το βιδωσα για να το τσεκαρω.

    Αν θα κατεβασω σασμαν θα μετρησω αυτα που θες.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  12. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    turbodog (15-02-11)

  13. #80
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ...απο οτι φαινεται, και μετα απο την συγκριση με την φωτο που εχεις στο γκαραζ σου, το spec πλατω ειναι το ιδιο με το ΟΕΜ, απλα βαμμενο μπλε με αυτοκολητο spec. Εψαξα παρα πολυ να βρω τις διαφορες, με μια φωτο απο στοκ που εχω, και δεν βρηκα τιποτα. Εδω η ιδια η sachs δεν εχει στην γκαμα της ενισχυμενο self-adjust πλατω, θα μπει στον κοπο η spec να κατασκευασει? Οποτε το μονο που αλλαζει απο οτι φαινεται ειναι το υλικο του δισκου που ειναι πιο ανθεκτικο στην θερμοκρασια και φθορα (αλλα αυτο απαιτει και αρκετα χιλιομετρα στρωσιμο-ισως και καινουργιο βολαν ωστε να πατησει πιο γρηγορα αλλιως θα πατιναρει) και αντεχει και λιγο παραπανω ροπη πριν αρχισει να πατιναρει.
    Αυτο το κ@λ@ SMG ωρες-ωρες με εκνευριζει απιστευτα...

Σελίδα 8 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP