m-power_01 (15-02-11)
ΟΕΜ πλατο (LUK)
Uploaded with ImageShack.us
SPEC πλατο (LUK)
Uploaded with ImageShack.us
ΟΕΜ πλατο. Τα χτενια ειναι στο ιδιο επιπεδο με το πλατο.
Uploaded with ImageShack.us
SPEC πλατο. Τα χτενια προεξεχουν απο το πλατο.
Uploaded with ImageShack.us
Δισκος SPEC και βολαν JBR
Uploaded with ImageShack.us
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
m-power_01 (15-02-11)
Μανο πρεπει να το συγκρινουμε με ενα καινουργιο ΟΕΜ αφορετο. Παντως βλεπω διαφορα ετσι οπως ειναι τωρα. Ακομα αν εχεις την ευκαιρια, οταν το βγαλεις να μετρησεις το υψος που εχει το πανω μερος απο τα χτενια μεχρι το σημειο επαφης του πλατω με το δισκο καθως και το παχος του δισκου. Μετρα και το παχος του πλατω μην υπαρχει διαφορα οπως με το κιτ της Clutchmasters και δημιουργει προβληματα.(ολες οι αποστασεις μας ενδιαφερουν με σημειο αναφορας την επιφανεια του πλατω που βιδωνει πανω στο βολαν-και αν ειναι διαφορετικες απο ΟΕΜ-αν τελικα χρησιμοποιηθει στοκ βολαν διπλης μαζας)
Σημερα ΔΕΝ πατιναρει....θα τρελαθουμε τελειως...
Υποψιαζομαι πως πρεπει να κανει χιλιομετρα το συστημα ωστε να ''κατσει'' σωστα!
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
λοιπόν το θέμα είναι τελείως κουλό...χθές με το που ζεστάθηκε, πατινιάριζε σαν ηλίθιο.
και μιλάμε για συνθήκες οδήγησης για στρώσιμο...με ανοιχτό τηλέφωνο και τον μάνο
στην άλλη γραμμή, μου έλεγε και εγώ έκανα...απλά πατινιάριζε σαν τρελό...σήμερα, με
περισόττερα χιλιόμετρα, και λίγο πιο ζορισμένη οδήγηση(αντί για s2 που είχα χθές, είχα
s3 - s4), το αμάξι δεν έκανε κίχ...απλά πιστόλι.τόσο πιστόλι, που μου φαίνεται, πως το
αμάξι δουλεύει στο s3, όπως δουλεύει το δικό μου στο s6(και μην γελάτε καθόλου. η
διαφορά, είναι τόσο εμφανής πραγματικά...). θα δείξει...πειράματα τέλος. θα του κάνω
πολύ χαλαρές βόλτες στο s2 και στις 3000 - 3500 αλλαγή, μέχρι να γράψει κάμποσα
χιλιόμετρα και βλέπουμε...
υγ. α ρε παλιοκρητικέ τι μου κάνεις ρε...που να το πάς το μαμημένο με 3000 στροφές...
το ρημάδι μόνο για σκίσιμο είναι...
υγ2. το αμάξι καίει τα κέρατα του...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
m-power_01 (15-02-11)
πάντως οι αμερικάνοι προσκυνάνε σ'αυτό εδώ γενικά...το θέμα είναι πως δεν
δίνουν βολάν, παρά μόνο το πλατό-δισκο...το αναφέρει κιόλα κάπου, πως το
συγκεκριμένο κιτ είναι recomended with OEM flywheel...
https://www.horsepowerfreaks.com/par..._Stage_2/12723
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 15-02-11 στις 15:47
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
m-power_01 (15-02-11)
συμφωνω...αυτο οντως δουλευει στα SMG...αλλα αν διαβασεις και ολα τα reviews θα δεις οτι δεν ειναι και τοσο user friendly οπως το μαμα. Το σκορτσαρισμα οταν ξεκινας η οταν εισαι με λιγα χιλιομετρα και 2α το παιρνεις πακετο. (δες και το υλικο του δισκου που χρησιμοποιουν..δεν ειναι organic αλλα κατι metalic) Φαντασου τωρα και λιγο ανηφοριτσα και να πρεπει να τσουλας αργα...λιγο δυσκολο. Φυσικα και δεν μπορεις να τα εχεις ολα..οποτε συμβιβαζεσαι με την λιγοτερη προοδευτικοτητα απο το μαμα.
To stage 2 ειναι για τα SMG τα δικα τους που ειναι turbo και εχουν και αρκετα κιλα ροπης παραπανω απο το μαμα. Για ολα τα αλλα SMG (ακομα και τα SCed FI-δεν εχουν τονους ροπης να αντιμετωπισουν οπως τα turbo) το stage 1 ειναι αρκετο(και ισως πιο φιλικο). Και εγω ειχα μπερδευτει στην αρχη και νομιζα οτι μονο το stage 2 κανει για τα SMG αλλα δεν ειναι ετσι. To stage 2 προτεινεται στα SMG HPF M3 (ολα τα stage).
Παντως ναι. Οι Αμερικανοι ορκιζονται σε αυτο...
m-power_01 (15-02-11)