Σελίδα 10 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 131

Θέμα: [E46 m3] Δισκος-πλατο

  1. #91
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Atsa linos Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδω το αυτοκινητο πατιναρει πριν καλα καλα δουλεψει ,,στην αντιπροσωπεια θα τους το ειχες φερει κολαρο τωρα ομως τρεχεις πονας και δεν μιλας ,,,,,,
    Και σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο τους το φερνεις κολαρο....

    Και μη πιστευεις οτι στα επισημα γνωριζουν τα παντα...Εδω πολλοι δε ξερουν να χρησιμοποιουν το gt1
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11)

  3. #92
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    ΟΕΜ πλατο (LUK)


    Uploaded with ImageShack.us

    SPEC πλατο (LUK)


    Uploaded with ImageShack.us

    ΟΕΜ πλατο. Τα χτενια ειναι στο ιδιο επιπεδο με το πλατο.


    Uploaded with ImageShack.us

    SPEC πλατο. Τα χτενια προεξεχουν απο το πλατο.


    Uploaded with ImageShack.us

    Δισκος SPEC και βολαν JBR


    Uploaded with ImageShack.us
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11)

  5. #93
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    η sachs το self-adjusting πλατω που δινει δεν φενονται τα ελατηρια αλλα αντιθετα της luk φενονται!!!
    Παρε και το sachs

    https://www.clutchkitcenter.com/medi...rK70380-01.jpg

  6. #94
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μανο πρεπει να το συγκρινουμε με ενα καινουργιο ΟΕΜ αφορετο. Παντως βλεπω διαφορα ετσι οπως ειναι τωρα. Ακομα αν εχεις την ευκαιρια, οταν το βγαλεις να μετρησεις το υψος που εχει το πανω μερος απο τα χτενια μεχρι το σημειο επαφης του πλατω με το δισκο καθως και το παχος του δισκου. Μετρα και το παχος του πλατω μην υπαρχει διαφορα οπως με το κιτ της Clutchmasters και δημιουργει προβληματα.(ολες οι αποστασεις μας ενδιαφερουν με σημειο αναφορας την επιφανεια του πλατω που βιδωνει πανω στο βολαν-και αν ειναι διαφορετικες απο ΟΕΜ-αν τελικα χρησιμοποιηθει στοκ βολαν διπλης μαζας)

  7. #95
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Σημερα ΔΕΝ πατιναρει....θα τρελαθουμε τελειως...

    Υποψιαζομαι πως πρεπει να κανει χιλιομετρα το συστημα ωστε να ''κατσει'' σωστα!
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. #96
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σημερα ΔΕΝ πατιναρει....θα τρελαθουμε τελειως...

    Υποψιαζομαι πως πρεπει να κανει χιλιομετρα το συστημα ωστε να ''κατσει'' σωστα!
    Αυτο ειναι πολυ πιθανο μιας και οι kevlar δισκοι θελουν αρκετα χιλιομετρα για να πατησουν σωστα. Το μελλον θα δειξει, και ελπιζω να δουλεψει σωστα στο τελος

  9. #97
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λοιπόν το θέμα είναι τελείως κουλό...χθές με το που ζεστάθηκε, πατινιάριζε σαν ηλίθιο.
    και μιλάμε για συνθήκες οδήγησης για στρώσιμο...με ανοιχτό τηλέφωνο και τον μάνο
    στην άλλη γραμμή, μου έλεγε και εγώ έκανα...απλά πατινιάριζε σαν τρελό...σήμερα, με
    περισόττερα χιλιόμετρα, και λίγο πιο ζορισμένη οδήγηση(αντί για s2 που είχα χθές, είχα
    s3 - s4), το αμάξι δεν έκανε κίχ...απλά πιστόλι.τόσο πιστόλι, που μου φαίνεται, πως το
    αμάξι δουλεύει στο s3, όπως δουλεύει το δικό μου στο s6(και μην γελάτε καθόλου. η
    διαφορά, είναι τόσο εμφανής πραγματικά...). θα δείξει...πειράματα τέλος. θα του κάνω
    πολύ χαλαρές βόλτες στο s2 και στις 3000 - 3500 αλλαγή, μέχρι να γράψει κάμποσα
    χιλιόμετρα και βλέπουμε...
    υγ. α ρε παλιοκρητικέ τι μου κάνεις ρε...που να το πάς το μαμημένο με 3000 στροφές...
    το ρημάδι μόνο για σκίσιμο είναι...
    υγ2. το αμάξι καίει τα κέρατα του...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #98
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μανο πρεπει να το συγκρινουμε με ενα καινουργιο ΟΕΜ αφορετο. Παντως βλεπω διαφορα ετσι οπως ειναι τωρα. Ακομα αν εχεις την ευκαιρια, οταν το βγαλεις να μετρησεις το υψος που εχει το πανω μερος απο τα χτενια μεχρι το σημειο επαφης του πλατω με το δισκο καθως και το παχος του δισκου. Μετρα και το παχος του πλατω μην υπαρχει διαφορα οπως με το κιτ της Clutchmasters και δημιουργει προβληματα.(ολες οι αποστασεις μας ενδιαφερουν με σημειο αναφορας την επιφανεια του πλατω που βιδωνει πανω στο βολαν-και αν ειναι διαφορετικες απο ΟΕΜ-αν τελικα χρησιμοποιηθει στοκ βολαν διπλης μαζας)
    ΣΗΜΕΡΑ παραγγελνω σετ συμπλλεκτη της sachs,πριν το βαλω οτι απορια θελετε πειτε μου να βοηθησω

  11. The Following User Says Thank You to mo328i For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11)

  12. #99
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντως οι αμερικάνοι προσκυνάνε σ'αυτό εδώ γενικά...το θέμα είναι πως δεν
    δίνουν βολάν, παρά μόνο το πλατό-δισκο...το αναφέρει κιόλα κάπου, πως το
    συγκεκριμένο κιτ είναι recomended with OEM flywheel...
    https://www.horsepowerfreaks.com/par..._Stage_2/12723
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 15-02-11 στις 15:47
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11)

  14. #100
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάντως οι αμερικάνοι προσκυνάνε σ'αυτό εδώ γενικά...το θέμα είναι πως δεν
    δίνουν βολάν, παρά μόνο το πλατό-δισκο...το αναφέρει κιόλα κάπου, πως το
    συγκεκριμένο κιτ είναι recomended with OEM flywheel...
    https://www.horsepowerfreaks.com/par..._Stage_2/12723
    συμφωνω...αυτο οντως δουλευει στα SMG...αλλα αν διαβασεις και ολα τα reviews θα δεις οτι δεν ειναι και τοσο user friendly οπως το μαμα. Το σκορτσαρισμα οταν ξεκινας η οταν εισαι με λιγα χιλιομετρα και 2α το παιρνεις πακετο. (δες και το υλικο του δισκου που χρησιμοποιουν..δεν ειναι organic αλλα κατι metalic) Φαντασου τωρα και λιγο ανηφοριτσα και να πρεπει να τσουλας αργα...λιγο δυσκολο. Φυσικα και δεν μπορεις να τα εχεις ολα..οποτε συμβιβαζεσαι με την λιγοτερη προοδευτικοτητα απο το μαμα.
    To stage 2 ειναι για τα SMG τα δικα τους που ειναι turbo και εχουν και αρκετα κιλα ροπης παραπανω απο το μαμα. Για ολα τα αλλα SMG (ακομα και τα SCed FI-δεν εχουν τονους ροπης να αντιμετωπισουν οπως τα turbo) το stage 1 ειναι αρκετο(και ισως πιο φιλικο). Και εγω ειχα μπερδευτει στην αρχη και νομιζα οτι μονο το stage 2 κανει για τα SMG αλλα δεν ειναι ετσι. To stage 2 προτεινεται στα SMG HPF M3 (ολα τα stage).
    Παντως ναι. Οι Αμερικανοι ορκιζονται σε αυτο...

  15. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    m-power_01 (15-02-11)

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP