εδω το αυτοκινητο πατιναρει πριν καλα καλα δουλεψει ,,στην αντιπροσωπεια θα τους το ειχες φερει κολαρο τωρα ομως τρεχεις πονας και δεν μιλας ,,,,,,
 Εξειδικευμένος Επαγγελματίας
					
					
						Εξειδικευμένος Επαγγελματίας
					
					
						

 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						 
 
		εδω το αυτοκινητο πατιναρει πριν καλα καλα δουλεψει ,,στην αντιπροσωπεια θα τους το ειχες φερει κολαρο τωρα ομως τρεχεις πονας και δεν μιλας ,,,,,,
 
 
		Αν διαβασεις καλυτερα, θα δεις οτι ο Μανος εχει κανει ενα συνδυασμο δισκου πλατω με ενα ελαφρυ βολαν διαφορετικης μαρκας, και οχι βολαν-δισκο-πλατω σαν σετ. Οταν κανεις μετατροπες σε ενα αυτοκινητο, για καποιο συγκεκριμενο λογο που στην περιπτωση μας ειναι η βελτιωση, πολλες φορες αντιμετωπιζεις δυσκολιες. Αλλιως παραμενεις στοκ και οπως πολυ σωστα ανεφερες, πας και στην αντιπροσωπεια ακομα και για αλλαγη λαδιων γιατι δεν ασχολεισαι/εχεις αγνοια/δεν σε ενδιαφερει. Εμεις δεν ανηκουμε σε αυτην την κατηγορια. Αλλωστε οπως ειπα και παραπανω αλλα μαλλον δεν το καταλαβες, αντιμετωπιζουμε προβλημα με το στοκ δισκο πλατω (το γνησιο) καποια αυτοκινητα με αυξημενη ιπποδυναμη η ιδιαιτερη χρηση(πιστα) και ψαχνουμ να βρουμε λυση. Αλλιως οπως καταλαβαινεις θα παραμεναμε στοκ και θα γλυτωναμε κοπο, χρονο και χρημα.
 
 
		Eκτος απο τα επιχειρηματα του Δημητρη , ειμαστε ακομα παιδακια και μας αρεσει να παιζουμε με τα αυτοκινητακια μας!
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
m-power_01 (15-02-11)
 
 
		ΟΕΜ πλατο (LUK)
Uploaded with ImageShack.us
SPEC πλατο (LUK)
Uploaded with ImageShack.us
ΟΕΜ πλατο. Τα χτενια ειναι στο ιδιο επιπεδο με το πλατο.
Uploaded with ImageShack.us
SPEC πλατο. Τα χτενια προεξεχουν απο το πλατο.
Uploaded with ImageShack.us
Δισκος SPEC και βολαν JBR
Uploaded with ImageShack.us
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
m-power_01 (15-02-11)
 
 
		πάντως οι αμερικάνοι προσκυνάνε σ'αυτό εδώ γενικά...το θέμα είναι πως δεν
δίνουν βολάν, παρά μόνο το πλατό-δισκο...το αναφέρει κιόλα κάπου, πως το
συγκεκριμένο κιτ είναι recomended with OEM flywheel...
https://www.horsepowerfreaks.com/par..._Stage_2/12723
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 15-02-11 στις 16:47
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
m-power_01 (15-02-11)
 
 
		συμφωνω...αυτο οντως δουλευει στα SMG...αλλα αν διαβασεις και ολα τα reviews θα δεις οτι δεν ειναι και τοσο user friendly οπως το μαμα. Το σκορτσαρισμα οταν ξεκινας η οταν εισαι με λιγα χιλιομετρα και 2α το παιρνεις πακετο. (δες και το υλικο του δισκου που χρησιμοποιουν..δεν ειναι organic αλλα κατι metalic) Φαντασου τωρα και λιγο ανηφοριτσα και να πρεπει να τσουλας αργα...λιγο δυσκολο. Φυσικα και δεν μπορεις να τα εχεις ολα..οποτε συμβιβαζεσαι με την λιγοτερη προοδευτικοτητα απο το μαμα.
To stage 2 ειναι για τα SMG τα δικα τους που ειναι turbo και εχουν και αρκετα κιλα ροπης παραπανω απο το μαμα. Για ολα τα αλλα SMG (ακομα και τα SCed FI-δεν εχουν τονους ροπης να αντιμετωπισουν οπως τα turbo) το stage 1 ειναι αρκετο(και ισως πιο φιλικο). Και εγω ειχα μπερδευτει στην αρχη και νομιζα οτι μονο το stage 2 κανει για τα SMG αλλα δεν ειναι ετσι. To stage 2 προτεινεται στα SMG HPF M3 (ολα τα stage).
Παντως ναι. Οι Αμερικανοι ορκιζονται σε αυτο...
m-power_01 (15-02-11)