Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 36 από 36

Θέμα: shift light??

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Panos 316T (10-02-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω παρακολουθησει τις συζητησεις σας!!!
    αυτο με τον μαφ δεν ισχυει!!!
    το δικο μου διαβαζει περισσοτερα γραμμαρια μαφ απο οτι μαμα!!!
    απο τα γραμμαρια επισης βλεπεις αν δυναμωνεις η οχι!!
    δηλαδη με την εισαγωγη-πατεντα που εχεις βαλει στο δυναμομετρο ο μαφ με τερμα γκαζι σου διαβασε περισσοτερο αερα (με data log in) απο οτι με την μαμα εισαγωγη,αρα σου ψεκασε παραπανω βενζινες και με το προγραμμα που εβαλες δεν σου διορθωσε το μειγμα (αυτο το εκανε απο μονη της η dme για να εισαι στα επιτρεπτα ορια διορθωσης απο τους λ) και το μονο που εκανες ειναι να διορθωσεις τα avans για καλυτερη καυση στους κυλινδρους...λογικα η διαφορα εαν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι μικρη (σε καροτσες) απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.

  4. #33
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οσο αφορα το shift light...με ποιο τροπο αυτο μπορει να τοποθετηθει?
    λεω τωρα εγω...καποιο συνστημα ωστε να ανβουν τα αλλαρμ (πχ)
    οσοι εχουμε παλαιοτερα μοντελα...γινεται να συνδεθει με το στροφομετρο και να αναβει ενα οποιοδηποτε λαμπακι της αρεσκειας μας?
    Στο δικό μου ανάβουν τα αλάρμ. Αλλά δεν είναι και το βολικότερο. Αν και σε συνθήκες κόντρας η αποψη μου είναι οτι το shift light είναι άχρηστο. Σε συνθήκες πίστας που πρέπει να έχεις το μυαλό και τα μάτια σου στην επόμενη στροφή τότε το shift light χρειάζεται αρκετά

  5. #34
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη με την εισαγωγη-πατεντα που εχεις βαλει στο δυναμομετρο ο μαφ με τερμα γκαζι σου διαβασε περισσοτερο αερα (με data log in) απο οτι με την μαμα εισαγωγη,αρα σου ψεκασε παραπανω βενζινες και με το προγραμμα που εβαλες δεν σου διορθωσε το μειγμα (αυτο το εκανε απο μονη της η dme για να εισαι στα επιτρεπτα ορια διορθωσης απο τους λ) και το μονο που εκανες ειναι να διορθωσεις τα avans για καλυτερη καυση στους κυλινδρους...λογικα η διαφορα εαν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι μικρη (σε καροτσες) απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.
    με το προγραμμα πειραξαμε το αβανς το μιγμα τον κοφτη και λιγο τους εκκεντροφορους!!!
    το αμαξι ηδη μετραγε περισσοτερο μαφ απο οτι μαμα!!!
    με την εισαγωγη διαβαζει λιγο περισσοτερο!!!
    το αμαξι με εισαγωγη πηρε περιπου 2+ αμαξια!!!
    εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι μου για τα ευρο που εχω δωσει!!!
    καποιος αλλος ισως οχι!!!

  6. #35
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.
    pipe pressure loss λεγεται αυτο που σου κανει εντυπωση

    https://www.efunda.com/formulae/flui...e_friction.cfm

    με απλα λογια οταν καταφερνουμε να μειωσουμε τις απωλειες στο συστημα μας (ειτε απο πιο ελευθερο φιλτρο, ειτε απο μεγαλυτερη διαμετρο ειτε απο μικροτερες απωλειες λογω στροβιλισμων (wall friction losses) κτλ τοτε εχουμε περισσοτερη παροχη αερα στον κινητηρα μας. Δεν ειναι μονο η μεγαλυτερη διαμετρο (ειναι ομως η σημαντικοτερη) που μας δινει τελικα περισσοτερη παροχη αερα

  7. #36
    Εγγραφή
    01-07-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    10
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι μου για τα ευρο που εχω δωσει!!!
    καποιος αλλος ισως οχι!!![/QUOTE]

    M ΑΡΕΣΕΙΣ.........~!!!!!!!!!

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP