Panos 316T (10-02-11)
δηλαδη με την εισαγωγη-πατεντα που εχεις βαλει στο δυναμομετρο ο μαφ με τερμα γκαζι σου διαβασε περισσοτερο αερα (με data log in) απο οτι με την μαμα εισαγωγη,αρα σου ψεκασε παραπανω βενζινες και με το προγραμμα που εβαλες δεν σου διορθωσε το μειγμα (αυτο το εκανε απο μονη της η dme για να εισαι στα επιτρεπτα ορια διορθωσης απο τους λ) και το μονο που εκανες ειναι να διορθωσεις τα avans για καλυτερη καυση στους κυλινδρους...λογικα η διαφορα εαν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι μικρη (σε καροτσες) απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.
https://www.youtube.com/watch?v=pVK5kyQV5AQ must see!!!
με το προγραμμα πειραξαμε το αβανς το μιγμα τον κοφτη και λιγο τους εκκεντροφορους!!!
το αμαξι ηδη μετραγε περισσοτερο μαφ απο οτι μαμα!!!
με την εισαγωγη διαβαζει λιγο περισσοτερο!!!
το αμαξι με εισαγωγη πηρε περιπου 2+ αμαξια!!!
εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι μου για τα ευρο που εχω δωσει!!!
καποιος αλλος ισως οχι!!!
pipe pressure loss λεγεται αυτο που σου κανει εντυπωση
https://www.efunda.com/formulae/flui...e_friction.cfm
με απλα λογια οταν καταφερνουμε να μειωσουμε τις απωλειες στο συστημα μας (ειτε απο πιο ελευθερο φιλτρο, ειτε απο μεγαλυτερη διαμετρο ειτε απο μικροτερες απωλειες λογω στροβιλισμων (wall friction losses) κτλ τοτε εχουμε περισσοτερη παροχη αερα στον κινητηρα μας. Δεν ειναι μονο η μεγαλυτερη διαμετρο (ειναι ομως η σημαντικοτερη) που μας δινει τελικα περισσοτερη παροχη αερα![]()
εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι μου για τα ευρο που εχω δωσει!!!
καποιος αλλος ισως οχι!!![/QUOTE]
M ΑΡΕΣΕΙΣ.........~!!!!!!!!!