Thomelef (09-02-11)
ακριβώς όπως το λέει ο δημήτρης είναι...εγώ νομίζω πως είτε κάρμπον είτε
αλουμινένιος φορέας, πρέπει να είναι το ίδιο...κάπου είχα διαβάσει όμως πως
εν αντιθέση με τα αυτοκίνητα που έχουν κάρμπον φορέα και η τρύπα απο την
κάτω μεριά του φιλτροκουτιού είναι στρόγγυλη, τα αλουμινίου έχουν τριγωνική.
μπορεί και να μην ισχύει...πάντως απο την αριστερή πλευρά, στον αεραγωγό
των φρένων, υπάρχει η υποδοχή αυτή που είναι σαν σωλήνα, και τραβάει
κανονικά αέρα, απο αυτόν που υποτίθεται πως πάει στα φρένα...με ένα απλό
κολάρο και αλουμινένια σφυχτηράκια είσαι τζι τζι και χωρίς κόψε ράψε...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
φοτο απο μαμα φιλτροκπυτι
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=770223
απο την στιγμη που περναει περισσοτερος αερας μεσα μοτερ το μιγμα φτωχαινει!!!
αυτοματα ο εγγεφαλος στελνει περισσοτερο καυσιμο για να κρατησει το μιγμα που πρεπει!!!!!
σωστα??
οποτε εχουμε και λεμε!!
περισσοτερος αερας,περισσοτερη βεζνινα,πιο δυνατη εκρηξη μεσα στο μοτερακι μας και παει λεγοντας!!!
οποιος ξερει απο ΜΕΚ καταλαβαινει!!
αυτες οι συζητησεις εχουν γινει πολλες φορες και με πολυ ψαξιμο,απλα για να καταλαβεις ο maf δεν μπορει να διαβασει περισσοτερο αερα..οτι και να κανεις εκτος εαν καταφερεις να του αλλαξεις τις τασεις εξοδου προς τον εγκεφαλο και με ιδια ταση εισοδου να ψεκαζει παραπανω ξεγελοντας το αλλα στον εγκεφαλο δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα διορθωσης..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 10-02-11 στις 01:37 Αιτία: οχι
https://www.youtube.com/watch?v=pVK5kyQV5AQ must see!!!
ooooooo yes συμφωνω με μπιλαρα.....ΤΣΑΜΠΑ λεφτα η εισαγωγη csl και προγγραμα....πσιτευω πως απο το προγραμα που φοραμε με εσενα μπιλαρα (σχεδον ιδιο φενεται) αντε η ειαγωγη να δινει ενα αμαξι κερδος περισοτερο απο οτι εχουμε παρει εμεις.....κλαιν μαην δηλαδη....δινεις 4000 και περνεις π.χ 5 αμαξια εμεις δωσαμε 600 πανω κατω περιπου και πειραμε π,χ 4 αμαξια,....
και απο οτι ειδα μετα απο σχεδον 3 εβδομαδες περιπου το προγραμα ειναι ακομα στον εγκεφαλο με της ιδες ρυθμισεις.....δηλαδη....<<δεν εχει ΧΑΘΕΙ>>....ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΘΕΙ,....ΟΧΑΟΧΑΟΧΑ![]()
οσο αφορα το shift light...με ποιο τροπο αυτο μπορει να τοποθετηθει?
λεω τωρα εγω...καποιο συνστημα ωστε να ανβουν τα αλλαρμ (πχ)
οσοι εχουμε παλαιοτερα μοντελα...γινεται να συνδεθει με το στροφομετρο και να αναβει ενα οποιοδηποτε λαμπακι της αρεσκειας μας?
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....