Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 36

Θέμα: shift light??

  1. #21
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    463
    Thanked
    790
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν έχει κάρμπον φορέα το αμάξι, κάτω απο το φίλτρο υπάρχει στρόγγυλη τρύπα, που
    μπορείς να βάλεις απευθείας κολάρο απο τον προφυλακτήρα μέχρι εκείνο το σημείο...
    το δικό μου τουλάχιστο έτσι το κάναμε...δεν χρειάζεται να τρυπάς τζάμπα και να χαλάς
    το φιλτροκούτι...
    οταν λες καρμπον φορεα;;;; δλδ κατω απο το φιλτροκουτι μου εχει ετοιμη υποδοχη για τρυπα;;;

  2. #22
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οταν λες καρμπον φορεα;;;; δλδ κατω απο το φιλτροκουτι μου εχει ετοιμη υποδοχη για τρυπα;;;
    Ολα τα φιλτροκουτα, εκτος απο την εισαγωγη που βλεπεις απο πανω εχουν και μια επιπλεον εισοδο αερα που ερχεται απο τον αεραγωγο των φρενων (απο την πλευρα του οδηγου) . Ναι εχει ετοιμη υποδοχη απο κατω το μαμα φιλτροκουτο

  3. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Thomelef (09-02-11)

  4. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ολα τα φιλτροκουτα, εκτος απο την εισαγωγη που βλεπεις απο πανω εχουν και μια επιπλεον εισοδο αερα που ερχεται απο τον αεραγωγο των φρενων (απο την πλευρα του οδηγου) . Ναι εχει ετοιμη υποδοχη απο κατω το μαμα φιλτροκουτο
    ακριβώς όπως το λέει ο δημήτρης είναι...εγώ νομίζω πως είτε κάρμπον είτε
    αλουμινένιος φορέας, πρέπει να είναι το ίδιο...κάπου είχα διαβάσει όμως πως
    εν αντιθέση με τα αυτοκίνητα που έχουν κάρμπον φορέα και η τρύπα απο την
    κάτω μεριά του φιλτροκουτιού είναι στρόγγυλη, τα αλουμινίου έχουν τριγωνική.
    μπορεί και να μην ισχύει...πάντως απο την αριστερή πλευρά, στον αεραγωγό
    των φρένων, υπάρχει η υποδοχή αυτή που είναι σαν σωλήνα, και τραβάει
    κανονικά αέρα, απο αυτόν που υποτίθεται πως πάει στα φρένα...με ένα απλό
    κολάρο και αλουμινένια σφυχτηράκια είσαι τζι τζι και χωρίς κόψε ράψε...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #24
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οταν λες καρμπον φορεα;;;; δλδ κατω απο το φιλτροκουτι μου εχει ετοιμη υποδοχη για τρυπα;;;
    φοτο απο μαμα φιλτροκπυτι
    https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=770223

  6. #25
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stamatis m3 e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κανω και μια δευτερη ερωτηση για να μην ανοιγω νεο θρεντ...


    θα βαλω μπροστινο προφυλακτηρα csl αν τραβηξω σωληνα απο τον μπροστινο αεραγωγο και τρυπησω το φιλτρουκουτι ωστε να πεφτει κατευθειαν μεσα θα του κανω καλο;;η κακο;;; εξυπακουεται προγραμματισμος παλι!
    shift light δεν εχει και απο μονο του?θελεις πιο μεγαλο λαμπακι?εαν εχεις maf εγκατεστημενο επανω και δεν το εχει καταργησει οσο αερα και να βαζεις δεν εχει νοημα...θα σου διορθωσουν οι λ το μειγμα θες δεν θες..εαν τελικα ισχυει closed loop στον κοφτη...

  7. #26
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    shift light δεν εχει και απο μονο του?θελεις πιο μεγαλο λαμπακι?εαν εχεις maf εγκατεστημενο επανω και δεν το εχει καταργησει οσο αερα και να βαζεις δεν εχει νοημα...θα σου διορθωσουν οι λ το μειγμα θες δεν θες..εαν τελικα ισχυει closed loop στον κοφτη...

    απο την στιγμη που περναει περισσοτερος αερας μεσα μοτερ το μιγμα φτωχαινει!!!
    αυτοματα ο εγγεφαλος στελνει περισσοτερο καυσιμο για να κρατησει το μιγμα που πρεπει!!!!!
    σωστα??
    οποτε εχουμε και λεμε!!
    περισσοτερος αερας,περισσοτερη βεζνινα,πιο δυνατη εκρηξη μεσα στο μοτερακι μας και παει λεγοντας!!!
    οποιος ξερει απο ΜΕΚ καταλαβαινει!!

  8. #27
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αυτες οι συζητησεις εχουν γινει πολλες φορες και με πολυ ψαξιμο,απλα για να καταλαβεις ο maf δεν μπορει να διαβασει περισσοτερο αερα..οτι και να κανεις εκτος εαν καταφερεις να του αλλαξεις τις τασεις εξοδου προς τον εγκεφαλο και με ιδια ταση εισοδου να ψεκαζει παραπανω ξεγελοντας το αλλα στον εγκεφαλο δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα διορθωσης..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 10-02-11 στις 01:37 Αιτία: οχι

  9. #28
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτες οι συζητησεις εχουν γινει πολλες φορες και με πολυ ψαξιμο,απλα για να καταλαβεις ο maf δεν μπορει να διαβασει περισσοτερο αερα..οτι και να κανεις εκτος εαν καταφερεις να του αλλαξεις τις τασεις εξοδου προς τον εγκεφαλο και με ιδια ταση εισοδου να ψεκαζει παραπανω ξεγελοντας το αλλα στον εγκεφαλο δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα διορθωσης..
    εχω παρακολουθησει τις συζητησεις σας!!!
    αυτο με τον μαφ δεν ισχυει!!!
    το δικο μου διαβαζει περισσοτερα γραμμαρια μαφ απο οτι μαμα!!!
    απο τα γραμμαρια επισης βλεπεις αν δυναμωνεις η οχι!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 10-02-11 στις 01:37

  10. #29
    Εγγραφή
    01-07-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    10
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω παρακολουθησει τις συζητησεις σας!!!
    αυτο με τον μαφ δεν ισχυει!!!
    το δικο μου διαβαζει περισσοτερα γραμμαρια μαφ απο οτι μαμα!!!
    απο τα γραμμαρια επισης βλεπεις αν δυναμωνεις η οχι!!
    ooooooo yes συμφωνω με μπιλαρα.....ΤΣΑΜΠΑ λεφτα η εισαγωγη csl και προγγραμα....πσιτευω πως απο το προγραμα που φοραμε με εσενα μπιλαρα (σχεδον ιδιο φενεται) αντε η ειαγωγη να δινει ενα αμαξι κερδος περισοτερο απο οτι εχουμε παρει εμεις.....κλαιν μαην δηλαδη....δινεις 4000 και περνεις π.χ 5 αμαξια εμεις δωσαμε 600 πανω κατω περιπου και πειραμε π,χ 4 αμαξια,....
    και απο οτι ειδα μετα απο σχεδον 3 εβδομαδες περιπου το προγραμα ειναι ακομα στον εγκεφαλο με της ιδες ρυθμισεις.....δηλαδη....<<δεν εχει ΧΑΘΕΙ>>....ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΘΕΙ,....ΟΧΑΟΧΑΟΧΑ

  11. #30
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οσο αφορα το shift light...με ποιο τροπο αυτο μπορει να τοποθετηθει?
    λεω τωρα εγω...καποιο συνστημα ωστε να ανβουν τα αλλαρμ (πχ)
    οσοι εχουμε παλαιοτερα μοντελα...γινεται να συνδεθει με το στροφομετρο και να αναβει ενα οποιοδηποτε λαμπακι της αρεσκειας μας?
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP