Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 90

Θέμα: Μετατροπής απορίες

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...
    Κολαρα και ιντερκουλερ επισης αντε κανενα 300αρι ακομα.
    Οχι οτι δεν γινεται και φτηνοτερα!

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    paganis (07-01-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...

    Πολλα λεφτα και τα βλεπω πεταμενα..
    Με αυτα τα λεφτα αγοραζεις μοτερ που θα το εχει μεχρι να βγει συνταξη!

  4. #33
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην νομίζεις ότι μετατροπή σε 6l θα σου βγει φτηνότερα ειδικά σε m5 θα ξεφύγει πολύ το θέμα

  5. #34
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitris E34 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι τιμές θα είναι για καινούρια πράγματα ε? γιατί αν είναι για μεταχειρισμένα φίλε συμφέρει να βάλω Μ5 μοτέρ και να το σκίζω κάθε μέρα χωρίς φόβο και πάθος...............
    Φίλε Δημήτρη από τα λεγόμενα σου συμπεραίνω ότι δεν έχεις περιορίσει τις επιλογές σου για το τι θέλεις να κάνεις.
    Απ το ένα άκρο πηγαίνεις στο άλλο.
    Πρέπει να θέσεις στον εαυτό σου κάποια ερωτήματα όπως :
    max μπάτζετ
    ίπποι
    τούρμπο ή άτμο(δήλωμα μοτέρ ή όχι)
    χρήση
    κατανάλωση
    συντήρηση

    καλή συνέχεια
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  6. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    PANOS-E60 (07-01-11)

  7. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην νομίζεις ότι μετατροπή σε 6l θα σου βγει φτηνότερα ειδικά σε m5 θα ξεφύγει πολύ το θέμα
    Πολυ ποιο αξιοπιστη λυση ομως..
    Αν σκεφτεις και καποια προβληματακια που βγαζουν οι τουρμπο καταστασεις σιγουρα δεν το μετανιωνεις!

    Παντως σε πολλες παεριπτωσεις φιλων με διαφορα αυτοκινητα και μετα απο πολλα τουρμπισματα το αποτελεσμα ηταν ΛΑΘΟΣ!
    Και φυσικα ολοι ξαναγυρισαν σε μετατροπη μεγαλυτερου κινητηρα.

  8. #36
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε Πάνο ειλικρινά δεν ξέρω έχω μπερδευτεί, απο την άλλη είναι βαρύ αμάξι και να δώσω κοντά 3000Ε για να το πάω απο 115 στα 180 άλογα? Θα δώ διαφορά αλλά όχι τόσο ικανοποιητική (λόγο βάρους καρότσας)....

    Απο την άλλη στα ίδια και λιγότερα χρήματα βρήσκω έτοιμο μοτέρ.....
    Κατανάλωση δεν έχω ιδιαίτερο θέμα γιατί μόλις βάλω μεγάλο μοτέρ δεν θα ζορίζεται όπως το 1800 μου και θα καίει λιγότερο Απο την άλλη δεν είμαι και τόσο "κάφρος" να πηγαίνω με το πλάι συνέχεια........
    Συντήρηση του τύπου λάδια νερά ξύδια μπουζί ακόμα και βαλβολίνες τα αλλάζω μόνος μου (τα έκανα και στο 1ο μου αυτοκίνητο και δεν μου είναι κάτι το δύσκολο, μέχρι καπάκι έχω κατεβάσει να αλλάξω φλάτζα για συμπίεση )
    Το δήλωμα του μοτέρ εννοείται πως θα το κάνω γιατί θέλω να είμαι καθ'ολα νόμιμος.....

  9. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πάντως, από την εμπειρία μου, (είμαι συντηρητικός οδηγός κ ψείρας με το αμάξι - απλά κάνω πολλά km) το τούρμπο κάθε 1-2 χρόνια όλο κ κάτι θα σου βγάλει κ το κόστος επισκευής δεν είναι αμελητέο.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  10. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Panos 316T (07-01-11)

  11. #38
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κακά τα ψέμματα αλλά όλα κρίνονται απο τα χρήματα.... Για αυτό μην με παρεξηγείτε αλλά δεν ξέρω τι τιμές παίζουν στην πιάτσα!

  12. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μ5 στα 3 χιλιαρικα το βλεπω χλωμοτατο.
    -Τι ειναι αυτο στη μασχαλη σου; Το αποσμητικο σου;
    -Οχι μωρε, πιστονι ειναι...

  13. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Ptboul (07-01-11)

  14. #40
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάντως μου κάνει εντύπωση πως σε τέτοιες εποχές κανείς δεν ρίχνει τις τιμές.... Αντιθέτως όλοι τις ανεβάζουν!

Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP