Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 90

Θέμα: Μετατροπής απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...

  2. The Following 6 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (06-01-11), Jimmakos (06-01-11), nikos1400 (06-01-11), Ptboul (07-01-11), Stamatis (07-01-11), Vasilis (06-01-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...
    κατι πρεπει να ξερει αυτος στο θεμα...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...
    Κολαρα και ιντερκουλερ επισης αντε κανενα 300αρι ακομα.
    Οχι οτι δεν γινεται και φτηνοτερα!

  5. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    paganis (07-01-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...

    Πολλα λεφτα και τα βλεπω πεταμενα..
    Με αυτα τα λεφτα αγοραζεις μοτερ που θα το εχει μεχρι να βγει συνταξη!

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολλα λεφτα και τα βλεπω πεταμενα..
    Με αυτα τα λεφτα αγοραζεις μοτερ που θα το εχει μεχρι να βγει συνταξη!
    δεν ειναι ακριβως ετσι! το μοτερακι που θα βαλει...δεν ξερει ακριβως σε τι κατασταση ειναι και τι πιθανον, θα του ζητησει! ας παρουμε ομως την περιπτωση που το μοτερακι..ειναι αστερι και ας πουμε 3λιτρο με 230 αλογακια! για αυτην την μετατροπη θα πληρωσει 5 εως 6 χιλιαρικα ..θα δινει 1000 ευρω για τελη και 300 ευρω παραπανω σε ασφαλειες τον χρονο, απο το 1800..! ας δουμε και την αλλη επιλογη...τουρμπισμα εως το επιπεδο των 230 ιππων...5χιλ..συν φρενα παμε στα 5.5χιλ..,τελη ανα ετος 270 ευρω...ασφαλειες 600...κανε τον υπολογισμο σου για μια τριετια ..και δες τι σε συμφερει! αν λοιπον το τουρμπισμα γινει με γνωση...υπομονη ,μερακι και σωστες επιλογες...δεν ειναι και τοσο ασχημη επιλογη

  8. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    Panos 316T (07-01-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ειναι ακριβως ετσι! το μοτερακι που θα βαλει...δεν ξερει ακριβως σε τι κατασταση ειναι και τι πιθανον, θα του ζητησει! ας παρουμε ομως την περιπτωση που το μοτερακι..ειναι αστερι και ας πουμε 3λιτρο με 230 αλογακια! για αυτην την μετατροπη θα πληρωσει 5 εως 6 χιλιαρικα ..θα δινει 1000 ευρω για τελη και 300 ευρω παραπανω σε ασφαλειες τον χρονο, απο το 1800..! ας δουμε και την αλλη επιλογη...τουρμπισμα εως το επιπεδο των 230 ιππων...5χιλ..συν φρενα παμε στα 5.5χιλ..,τελη ανα ετος 270 ευρω...ασφαλειες 600...κανε τον υπολογισμο σου για μια τριετια ..και δες τι σε συμφερει! αν λοιπον το τουρμπισμα γινει με γνωση...υπομονη ,μερακι και σωστες επιλογες...δεν ειναι και τοσο ασχημη επιλογη
    Αν ψαξει σωστα θα βρει σωστο μοτερ οπως εχουν βρει πολλα παιδια ειτε απο εδω ειτε απο αλλα φορουμ.
    Προσωπικα πιστευω οτι τουρμπο μετατροπη χωρις προβληματα απλα δεν υπαρχει αν μιλουσαμε για κομπρεσορα θα ελεγα ΝΑΙ!
    το ειχα ψαξει πολυ παιλαιτερα να τουρμπισο το vti αλλα με συμβουλεψε σωστος ανθρωπος και δεν ασχοληθηκα καν.

    Η Διαφορες σε τιμες ειναι μεγαλες οπως ανεφερες αλλα ενταξει και το τουρμπισμα εκτος τις βλαβουλες εχει και αυτο την καταναλωση του και επειδη εγω ειμαι τι αποψης οτι οτιδηποτε τουρμπιζεται ειναι σαν το γαλα με ημερομηνια ληξης λεω οτι προτιμο ΜΙΑ και καλη μοτερ παρα τουρμπο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη SuperSonic : 07-01-11 στις 20:20

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ψαξει σωστα θα βρει σωστο μοτερ οπως εχουν βρει πολλα παιδια ειτε απο εδω ειτε απο αλλα φορουμ.
    Προσωπικα πιστευω οτι τουρμπο μετατροπη χωρις προβληματα απλα δεν υπαρχει αν μιλουσαμε για κομπρεσορα θα ελεγα ΝΑΙ!
    το ειχα ψαξει πολυ παιλαιτερα να τουρμπισο το vti αλλα με συμβουλεψε σωστος ανθρωπος και δεν ασχοληθηκα καν.

    Η Διαφορες σε τιμες ειναι μεγαλες οπως ανεφερες αλλα ενταξει και το τουρμπισμα εκτος τις βλαβουλες εχει και αυτο την καταναλωση του και επειδη εγω ειμαι τι αποψης οτι οτιδηποτε τουρμπιζεται ειναι σαν το γαλα με ημερομηνια ληξης λεω οτι προτιμο ΜΙΑ και καλη μοτερ παρα τουρμπο.
    συμφωνω οτι με το τουρμπο...εμφανιζει προβληματακια...αλλα δημιουργουνται κυριως απο λαθος εφαρμογη και χρηση! αν γινει σωστη μελετη και ευλαβικη χρηση...πχ..σωστο ζεσταμα-κρυωμα κινητηρα,, οχι κυνηγι τελικης...αποφυγη παρατεταμενης λειτουργιας με 900αρες, στο πυρομετρο,,και σερβις πριν τα καθορισμενα..δεν τιθεται κανενα θεμα!
    οσο για το vti μοτερακι...ειναι ενα πολυ ιδιαιτερο μοτερ...και βεβαια τουρμπιζεται μηχανολογικα( τα ιδια θελει οπως και τα αλλα μοτερ)...αλλα λογω vtec ,ο προγραμματισμος του ειναι γλωσσοδετης για τους περισσοτερους στην ελλαδα! ενας επιπλεον λογος για να μην τουρμπισεις το συγκεκριμενο μοτερ...ειναι η κεφαλη του...που για σωστο πλανισμα-δεσιμο..πρεπει να σταλθει στο εξωτερικο! στην προκειμενη περιπτωση του bmw 1,8..μιλαμε για ενα πολυ απλο μοτερ...αρκετα αξιοπιστο , χωρις ιδιαιτερα πολυπλοκο συστημα διαχειρησης...και με αφθονο χωρο για τα παρελκομενα!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    Jimmakos (09-01-11), Panos 316T (10-01-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνω οτι με το τουρμπο...εμφανιζει προβληματακια...αλλα δημιουργουνται κυριως απο λαθος εφαρμογη και χρηση! αν γινει σωστη μελετη και ευλαβικη χρηση...πχ..σωστο ζεσταμα-κρυωμα κινητηρα,, οχι κυνηγι τελικης...αποφυγη παρατεταμενης λειτουργιας με 900αρες, στο πυρομετρο,,και σερβις πριν τα καθορισμενα..δεν τιθεται κανενα θεμα!
    οσο για το vti μοτερακι...ειναι ενα πολυ ιδιαιτερο μοτερ...και βεβαια τουρμπιζεται μηχανολογικα( τα ιδια θελει οπως και τα αλλα μοτερ)...αλλα λογω vtec ,ο προγραμματισμος του ειναι γλωσσοδετης για τους περισσοτερους στην ελλαδα! ενας επιπλεον λογος για να μην τουρμπισεις το συγκεκριμενο μοτερ...ειναι η κεφαλη του...που για σωστο πλανισμα-δεσιμο..πρεπει να σταλθει στο εξωτερικο! στην προκειμενη περιπτωση του bmw 1,8..μιλαμε για ενα πολυ απλο μοτερ...αρκετα αξιοπιστο , χωρις ιδιαιτερα πολυπλοκο συστημα διαχειρησης...και με αφθονο χωρο για τα παρελκομενα!

    Βαλε και ενα tourbotimer..

    Δεν ξερω αλλα πιστευω οτι κανενας δεν λειτουγει το τουρμπο οπως ανεφερε μιας και οι περισοτεροι το κανουν και το σκιζουν.
    Το οτι μπορουν να γινουν καλες και ΣΩΣΤΕΣ μετατροπες συμφωνων και εγω απλα την εκδοχη του μοτερ την βαζω σαν ποιο αξιοπιστη λυση 100%.

    Για το Vti ας το μεγαλο θεμα και μεγαλη συζητηση,μονο στην Αμερικη ξερουν να τουρμπιζουν σωστα vti που εχουν διαθεσει πολυ χρονο και χρημα στα συγκεκριμενα μοτερ.

  13. The Following User Says Thank You to SuperSonic For This Useful Post:

    Jimmakos (09-01-11)

  14. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαλε και ενα tourbotimer..

    Δεν ξερω αλλα πιστευω οτι κανενας δεν λειτουγει το τουρμπο οπως ανεφερε μιας και οι περισοτεροι το κανουν και το σκιζουν.
    Το οτι μπορουν να γινουν καλες και ΣΩΣΤΕΣ μετατροπες συμφωνων και εγω απλα την εκδοχη του μοτερ την βαζω σαν ποιο αξιοπιστη λυση 100%.

    Για το Vti ας το μεγαλο θεμα και μεγαλη συζητηση,μονο στην Αμερικη ξερουν να τουρμπιζουν σωστα vti που εχουν διαθεσει πολυ χρονο και χρημα στα συγκεκριμενα μοτερ.
    σιγουρα η τοποθετηση ενος μεγαλυτερου μοτερ...εγκυμονει λιγοτερους θεωρητικα κινδυνους...δυστηχως στις μερες μας , η κατοχη ενος τριλιτρου(γιατι για μενα ,μονο με τριλιτρο θα ειναι ικανοποιημενος)....ισοδυναμ ι με φορολογικο αδικημα! οποτε ψαχνουμε ...εναλλακτικες...λιγοτερο επωδυνες στην τσεπη!

  15. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    Jimmakos (09-01-11), Lambros46 (09-01-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP