Για αυτό λέω maximum![]()
Για αυτό λέω maximum![]()
Ακριβώς για αυτό σκέφτομαι να πάρω ένα άλλο μοτέρ ίδιο με το δικό μου με λιγότερα χιλιόμετρα ουτοσώστε να το ανοίξω και να το φτιάξω σιγά σιγά και να μπεί πάνω με την τουρμπίνα κατευθείαν.... Γιατί όπως είπα το μοτέρ μου έχει και 204.000χλμ στην πλάτη του....
Φυσικά και θέλει απαραίτητες γνώσεις MPower δεν είπα οτι θα το κάνω ολομόναχος![]()
ξεκινα με μια ρουλεμανατη 28αρα(600ευρω), βαλε μια πιο χονδρη φλαντζα για να ριξεις συμπιεση (300ευρω)...φτιαξε μια εξατμιση απο μπροστα εως πισω 62mm(700ευρω)...βαλε εναν παραλληλο ή κανε απευθειας προγραμμα(5-700ευρω)...και δουλεψε το ετσι μεχρι να παραδωσει πνευμα! με ενα συνολικο αρχικο κοστος 2300-2500 ευρω..και πιεση στα 0.7, 180 αλογακια....θα μπεις στο πνευμα των τουρμπο! στην πορεια...θα αλλαξεις μπιελλες -εμβολα (1500ευρω) και αναβαθμιση προγραμματος θα δεις στο δυναμομετρο 230 αλογακια..στα safe...
Οι τιμές θα είναι για καινούρια πράγματα ε? γιατί αν είναι για μεταχειρισμένα φίλε συμφέρει να βάλω Μ5 μοτέρ και να το σκίζω κάθε μέρα χωρίς φόβο και πάθος...............
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Θα το χει δεί το όνειρο προφανώς.....
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Για αυτό σου λέω, δώσε το δικό σου κ πάρε το δικό μου που είναι έτοιμο![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Panos 316T (07-01-11)