Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
Κάποιος όμως που έχει ένα μικρότερο αυτοκίνητο 1400-1600 κυβικών για κάθε μέρα και παίρνει τη Μ3 για καμια βόλτα 1-2 φορές την εβδομάδα, δηλαδή 6-7.000 χλμ το χρόνο, μια χαρά μπορούσε να τη συντηρήσει μέχρι πέρσι, έχοντας μισθό γύρω στα 2 χιλιάρικα και τη βενζίνη κάτω από 1 ευρώ. Μιλάμε για κόστος αγοράς max 30 χιλιάρικα.
6000 - 7000 χιλιόμετρα τον χρόνο.
600 χιλιόμετρα τον μήνα... 200 ευρά
ασφάλεια μεικτή με 1800 το 6μηνο 160 ευρά
σηματάκι 90 ευρά
σύνολο 450 ευρά
τώρα...βάλε μια αλλαγή λαδιών αφού το πάμε τόσο οικονομικά το πράμα.
άλλα 100 ευρώ και φτάσαμε στα 550. ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ κράτα το αυτό.
να υπολογίσουμε και το 1600 που θα είναι καθημερινό περίπου στα 550
ευρώ τον μήνα και αυτό???λείαν επιεικώς θα έλεγα...σύνολο???1100 ευρώ.
υπόλοιπο???900...και έρχεται ο δεύτερο χρόνος. βάλε ένα μεγάλο σέρβις
στα 15.000 - 17.000. +100 ευρά τον μήνα...βάλε και ένα ζευγάρι λάστιχα
άλλα 100 ευρά τον μήνα και φτάσαμε τα 1300...υπόλοιπο 700...τώρα θα
μπορούσε να το έχει κάποιος χαραμοφάης που μένει ακόμα με την μαμά και
τον μπαμπά και τα 700 τα έχει για να τα τρώει μόνος του και καλά σε γούστα.
θα μπορούσε να το έχει κάποιος που είναι ο γνωστός έλληνας οικονομολόγος.
πάντως σίγουρα νοήμον άνθρωπος που μένει μόνος του και έχει οικογένεια
και παίρνει αυτά τα λεφτά, σίγουρα δεν το έχει...ρε άρη!!!μήπως και εσύ
οικονομολόγος είσαι???χαρτί και μολύβι μάγκες...
φιλικά πάντα.