+ Απάντηση στο θέμα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 179

Θέμα: Ελβετια - Τελη - Ασφαλειες. Τι ισχυει

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για βασικό αυτοκίνητο ίσως να μη μπορούσε κάποιος να έχει Μ3. Βέβαια η Μ3 δεν είναι κατάλληλη για βασικό αυτοκίνητο για πολλούς λόγους, δεν είναι φτιαγμένη γι'αυτό άλλωστε.

    Κάποιος όμως που έχει ένα μικρότερο αυτοκίνητο 1400-1600 κυβικών για κάθε μέρα και παίρνει τη Μ3 για καμια βόλτα 1-2 φορές την εβδομάδα, δηλαδή 6-7.000 χλμ το χρόνο, μια χαρά μπορούσε να τη συντηρήσει μέχρι πέρσι, έχοντας μισθό γύρω στα 2 χιλιάρικα και τη βενζίνη κάτω από 1 ευρώ. Μιλάμε για κόστος αγοράς max 30 χιλιάρικα.

    Έτσι που έγιναν τα πράγματα σήμερα όμως, με χαράτσια σε μισθούς, τεκμήρια, βενζίνες κλπ κλπ, είναι πλέον αδύνατο κάτι τέτοιο.
    Αυτό όμως δε σημαίνει πως καλά γίνεται έτσι, ή ότι όσοι είχαν μέχρι πρώτινος μεταχειρισμένη Μ3 τη χρωστούσαν σε δάνεια ή σε κάρτες.
    Σημαίνει πως το κόστος ζωής έχει ανέβει σε απαγορευτικά επίπεδα, χωρίς να έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο σε αυτή την κ**οχώρα και τα μεσαία στρώματα γίνονται ολοένα και φτωχότερα.

    Το ότι λοιπόν μέχρι πρώτινος ο Έλληνας μπορούσε να έχει ένα καλό αυτοκίνητο (δε μιλάμε για τίποτα τρελό) και σήμερα δε μπορεί, μόνο αρνητικό είναι και γι'αυτό είναι υπεύθυνο το κράτος που έριξε το βιοτικό επίπεδο των πολιτών.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    beliris (31-12-10), Dimitrios (01-01-11), DIMITr|S (01-01-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάποιος όμως που έχει ένα μικρότερο αυτοκίνητο 1400-1600 κυβικών για κάθε μέρα και παίρνει τη Μ3 για καμια βόλτα 1-2 φορές την εβδομάδα, δηλαδή 6-7.000 χλμ το χρόνο, μια χαρά μπορούσε να τη συντηρήσει μέχρι πέρσι, έχοντας μισθό γύρω στα 2 χιλιάρικα και τη βενζίνη κάτω από 1 ευρώ. Μιλάμε για κόστος αγοράς max 30 χιλιάρικα.
    6000 - 7000 χιλιόμετρα τον χρόνο.
    600 χιλιόμετρα τον μήνα... 200 ευρά
    ασφάλεια μεικτή με 1800 το 6μηνο 160 ευρά
    σηματάκι 90 ευρά
    σύνολο 450 ευρά
    τώρα...βάλε μια αλλαγή λαδιών αφού το πάμε τόσο οικονομικά το πράμα.
    άλλα 100 ευρώ και φτάσαμε στα 550. ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ κράτα το αυτό.
    να υπολογίσουμε και το 1600 που θα είναι καθημερινό περίπου στα 550
    ευρώ τον μήνα και αυτό???λείαν επιεικώς θα έλεγα...σύνολο???1100 ευρώ.
    υπόλοιπο???900...και έρχεται ο δεύτερο χρόνος. βάλε ένα μεγάλο σέρβις
    στα 15.000 - 17.000. +100 ευρά τον μήνα...βάλε και ένα ζευγάρι λάστιχα
    άλλα 100 ευρά τον μήνα και φτάσαμε τα 1300...υπόλοιπο 700...τώρα θα
    μπορούσε να το έχει κάποιος χαραμοφάης που μένει ακόμα με την μαμά και
    τον μπαμπά και τα 700 τα έχει για να τα τρώει μόνος του και καλά σε γούστα.
    θα μπορούσε να το έχει κάποιος που είναι ο γνωστός έλληνας οικονομολόγος.
    πάντως σίγουρα νοήμον άνθρωπος που μένει μόνος του και έχει οικογένεια
    και παίρνει αυτά τα λεφτά, σίγουρα δεν το έχει...ρε άρη!!!μήπως και εσύ
    οικονομολόγος είσαι???χαρτί και μολύβι μάγκες...
    φιλικά πάντα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

+ Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP