Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 90

Θέμα: Αλλαγες λαδιων σε S54

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή Αλλαγες λαδιων σε S54

    Διαβαστε τα ποστς νουμερο 89 με 94.

    Σκεφτειτε δε οτι και ο κινητηρας στο ποστ νουμερο 89 μια χαρα ειναι.

    https://www.bimmerfest.com/forums/sh...=493987&page=4

    Ο κινητηρας με αλλαγες βαση του inspection schedule ειναι ΜΑΥΡΟΣ. Μπορει να το εχω ξαναποσταρει, αλλα αν το βρω θα το ξαναβαλω για reference.

  2. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    S8N (23-12-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καθε 5000-6000 χιλ.
    πεταμα!
    οταν ανοιξε το καπακι απο το μοτορ για τις βαλβιβες μπορω να πω
    πως ελαμπε..

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Περιμενω να δω το δικο μου σε λιγο καιρο.

  5. #4
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασικά και το δικό μου όταν το ανοίξαμε για ρύθμιση βαλβίδων ήταν "χρυσό" μέσα...

    Ο μηχανικός μου (και κάποιων άλλων από εδώ) επιμένει πως εάν δεν το σκίζεις το μοτέρ μπορείς να τα αλλάζεις κάθε 10,000!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 22-12-10 στις 19:39
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    NickE60 (22-12-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να σου πω την αληθεια απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχω τα κανω καθε
    6000.

  8. #6
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να σου πω την αληθεια απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχω τα κανω καθε
    6000.
    εγω αν ειχα αποκλειστικο προμηθευτη μου τον ποντιο θα εκανα αλλαγη καθε 20.000χιλιομετρα

  9. #7
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    προσωπικη μου γνωμη ειναι καθε 5000χιλ να αλλαζονται το σκιζεισ η οχι αυτο το μοτερ θελει καλη συντηρηση κ τακτικη στα παντα..μπουζι,φιλτρα,λαδια, αλβολινεσ.καθαρισμα μπεκ .

  10. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επειδη ο s54 ειναι πολυ ισιατερος κινητηρας και πειδη δουλευει οριακα το σωστο ειναι να αλλαζεται τα λαδια το πολυ στις 7.000 χιλ...βεβαια αν εισια τυπος που το "κυνηγας'συχνα και στα 5.οοο να αλλαξεις καλα θα ειναι.

    Οπως μου ελεγε ο καθηγητης στην σχολη μου τα λαδια να τα αλλαζεται χωρις τσιγκουνιες!

  11. #9
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο saulm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω αν ειχα αποκλειστικο προμηθευτη μου τον ποντιο θα εκανα αλλαγη καθε 20.000χιλιομετρα
    πωωωωωωωωωω ρε τι εισαι εσυ!!!!!!

  12. #10
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το λαδια απο την στιγμη που θα μπουν σε κυκλο λειτουργιας αρχιζουν να χανουν μερος των λιπαντικων ικανοτητων τους, κυριως απο την διαλυση μεσα σε αυτα των προιοντων καυσης (οπως και μικροποσοτητες ακαυστης βενζινης). Αυτο σε συνδυασμο με την ανεπαρκη λιπανση του S54 στο κατω μερος του στροφαλου (συμπληρωματικα με την κακη ποιοτητα στα κουζινετα στροφαλου ειχε προκαλεσει τις αστοχιες κινητηρων στα προ 2002 μοντελα. Γιαυτο η BMW εκανε ανακληση για αλλαγη στα κουζινετα+ συγκεκριμενο λαδι).
    Γιαυτο ειναι σημαντικο να αλλαζουμε λαδια (μονο ΟΕΜ δηλ Castrol TWS) το πολυ καθε 7500χλμ η και συχνοτερα ωστε να διατηρουμε την λιπαντικη ικανοτητα στο μεγιστο, περιοριζοντας οσο μπορουμε την φθορα στα κουζινετα. Αλλωστε με την βενζινη στα υψη, μια αλλαγη λαδιων ειναι λιγοτερο απο ενα γεμισμα ντεποζιτου. Και μαζι αλλαζουμε και το φιλτρο λαδιου. Ειναι εξισου σημαντικο να αλλαζεται συχνα.

  13. The Following 10 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (23-12-10), EVERGET (23-12-10), georgepap (02-01-11), gnx (23-12-10), NickE60 (23-12-10), S8N (23-12-10), Snoo (01-01-11), soc12r (23-12-10), Specialized (23-12-10), Thomelef (23-12-10)

Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP