να σου πω την αληθεια απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχω τα κανω καθε
6000.
να σου πω την αληθεια απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχω τα κανω καθε
6000.
Το λαδια απο την στιγμη που θα μπουν σε κυκλο λειτουργιας αρχιζουν να χανουν μερος των λιπαντικων ικανοτητων τους, κυριως απο την διαλυση μεσα σε αυτα των προιοντων καυσης (οπως και μικροποσοτητες ακαυστης βενζινης). Αυτο σε συνδυασμο με την ανεπαρκη λιπανση του S54 στο κατω μερος του στροφαλου (συμπληρωματικα με την κακη ποιοτητα στα κουζινετα στροφαλου ειχε προκαλεσει τις αστοχιες κινητηρων στα προ 2002 μοντελα. Γιαυτο η BMW εκανε ανακληση για αλλαγη στα κουζινετα+ συγκεκριμενο λαδι).
Γιαυτο ειναι σημαντικο να αλλαζουμε λαδια (μονο ΟΕΜ δηλ Castrol TWS) το πολυ καθε 7500χλμ η και συχνοτερα ωστε να διατηρουμε την λιπαντικη ικανοτητα στο μεγιστο, περιοριζοντας οσο μπορουμε την φθορα στα κουζινετα. Αλλωστε με την βενζινη στα υψη, μια αλλαγη λαδιων ειναι λιγοτερο απο ενα γεμισμα ντεποζιτου. Και μαζι αλλαζουμε και το φιλτρο λαδιου. Ειναι εξισου σημαντικο να αλλαζεται συχνα.
Αλλαζω καθε 3 trackday...δηλαδη μαζι με τις δημοσιες διαδρομες , καθε 2000 χλμ.....
Μηπως ειμαι υπερβολικος???
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
gnx (23-12-10)
Ptboul (23-12-10)