Εγώ στα μειονεκτήματα της 911 θα έβαζα πρώτα την αίσθηση του τιμονιού. Η C4 συγγενικού μου προσώπου δε με ενθουσιάζει στα πολλά km με το ελάφρωμα μπροστά, ο ίδιος όμως λέει πως είναι θέμα συνήθειας.

Όσο για τη αξιοπιστία, πιστεύω πως δε διαφέρει πολύ από τους άλλους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους. Οι πρώτοι υδρόψυκτοι 3.4 φαίνεται πάντως να έχουν ημερομηνία λήξης ενώ ακόμη κι αρκετές 996 3.6 που έχουν πατήσει τα 120.000km δηλώνουν στο mobile νέο ή ανακατασκευασμένο μοτέρ. Πολύ καλός μου φίλος με Boxster S (986) άλλαξε κινητήρα στα 92.000km (Stef, ξέρεις σε ποιον αναφέρομαι) ενώ γνωρίζω ακόμη και την περίπτωση 996T που αντιμετώπησε σοβαρό πρόβλημα (αλλά ο Δημήτρης δεν είναι κι ελαφροπόδαρος, έτσι Στέφανε?).

Εν πάσει περιπτώσει, δεν είμαι μέσα στη δουλειά και δε γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες. Προς το παρόν ο συγγενής μου και ο κουμπάρος του (996 C4 και 996 C4S Cabrio) έχουν μόνο το γνωστό πρόβλημα με τη διαρροή από το RMS. Θα μου πεις, οι Ferrari είναι χειρότερες!