εγω παιδες εβαλα 200αριδες και το αμαξι εβγαλε πολυ θορυβο!!!
επισης εχασε λιγο χαμηλα κ πηρε ψηλα!!!
οποτε νομιζω πως δεν εχουμε 200αριδες!!!
εγω παιδες εβαλα 200αριδες και το αμαξι εβγαλε πολυ θορυβο!!!
επισης εχασε λιγο χαμηλα κ πηρε ψηλα!!!
οποτε νομιζω πως δεν εχουμε 200αριδες!!!
Τα Euro spec Ε46 Μ3 εχουν 400 cel cats που βρισκονται αμεσως μετα τα χταποδια (section 1). Τα US spec εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια ωστε να ζεσταινονται πιο γρηγορα και ειναι πιθανο να εχουν και πιο restrictive cats απο 400cpi λογω αυστηρoτερων εκπομπων ρυπων στο Αμερικα.
https://www.europeancarweb.com/tech/...omy/index.html
https://www.thorneymotorsport.co.uk/...m3-power.shtml
Οσοι εχουν αλλαξει καταλυτες και εβαλαν SS (που ειναι βασικα HJS 200 cpi) εχουν δει σιγουρα αυξηση στον θορυβο (και καποια αλογακια επιπλεον). Αυξηση θορυβου->πιο ελευθεροι καταλυτες![]()
gnx (30-11-10), imolarot (30-11-10), m-power_01 (30-11-10), soc12r (30-11-10), steliosm46 (05-12-10), zaharias (30-11-10)
Eιχα πριν 200 cell απο csl και μετα εβαλα SS.
Ο θορυβος αυξυθηκε πολυ.
Απο δυναμη δε καταλαβα και πολλα αφου εβαλα μαζι και το κοντο βημα.
Αρα οι καταλυτες SS ειναι λογικα 100 cell. Το θεμα ειναι πως δε βρισκω καπου αυτο το νουμερο επισημα. Οι καταλυτες ειναι της HJS. Η Miltek δηλωνει 100 cell και οι περισσοτεροι λενε πως ειναι οι ιδιοι καταλυτες.
δεν βγαζουν ολα τα m3 τα ιδια νουμερα μην το ψαχνεις παιζουν πολλα ρολο..απο maf,ξυλο που εχει φαει,κλασμενους λ,συμπιεση κυλινδρων και πολλα αλλα.τα m3 φορανε 400 αρηδες,το csl 200 αρηδες,της ss λογικα ειναι 200 αρηδες οπως και της miltec..οι καταλυτες της ss και του csl ναι μεν εχουν ιδιο αριθμο κυψελων ΑΛΛΑ εχουν διαφορα στα τοιχοματα και στο ποσο μεγαλο ογκο ροης αερα θα αφησει η καθε διαδρομη (κυψελη)..αναλογως το τι θα βαλεις με μικρες αποκλισεις επηρεαζεις το backpressure αλλα βεβαια παιζει και η υπολοιπη εξατμιση ρολο...
https://www.youtube.com/watch?v=pVK5kyQV5AQ must see!!!
manos///3 (01-12-10)
Το αμαξι του φιλου σου ειναι οτι ακριβως λες. Το αμαξι του φιλου σου. Δηλαδη ΑΛΛΟ αμαξι. Και εσυ αναγεις τα συμπερασματα για τα αποτελεσματα που θα ειχε μια μετατροπη/βελτιωση στο ΙΔΙΟ αμαξι. Με την λογικη σου, ολα τα stock Μ3 θα επρεπε να εβγαζαν τα ιδια αλογα. Αλλα αυτο απεχει παρα πολυ απο την πραγματικοτητα.