yeap..
yeap..
ΔημήτρηςΜ3 (30-11-10)
εγω παιδες εβαλα 200αριδες και το αμαξι εβγαλε πολυ θορυβο!!!
επισης εχασε λιγο χαμηλα κ πηρε ψηλα!!!
οποτε νομιζω πως δεν εχουμε 200αριδες!!!
Τα Euro spec Ε46 Μ3 εχουν 400 cel cats που βρισκονται αμεσως μετα τα χταποδια (section 1). Τα US spec εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια ωστε να ζεσταινονται πιο γρηγορα και ειναι πιθανο να εχουν και πιο restrictive cats απο 400cpi λογω αυστηρoτερων εκπομπων ρυπων στο Αμερικα.
https://www.europeancarweb.com/tech/...omy/index.html
https://www.thorneymotorsport.co.uk/...m3-power.shtml
Οσοι εχουν αλλαξει καταλυτες και εβαλαν SS (που ειναι βασικα HJS 200 cpi) εχουν δει σιγουρα αυξηση στον θορυβο (και καποια αλογακια επιπλεον). Αυξηση θορυβου->πιο ελευθεροι καταλυτες![]()
gnx (30-11-10), imolarot (30-11-10), m-power_01 (30-11-10), soc12r (30-11-10), steliosm46 (05-12-10), zaharias (30-11-10)
Eιχα πριν 200 cell απο csl και μετα εβαλα SS.
Ο θορυβος αυξυθηκε πολυ.
Απο δυναμη δε καταλαβα και πολλα αφου εβαλα μαζι και το κοντο βημα.
Αρα οι καταλυτες SS ειναι λογικα 100 cell. Το θεμα ειναι πως δε βρισκω καπου αυτο το νουμερο επισημα. Οι καταλυτες ειναι της HJS. Η Miltek δηλωνει 100 cell και οι περισσοτεροι λενε πως ειναι οι ιδιοι καταλυτες.