Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 22

Θέμα: μυθος η αληθεια τελικα για τους καταλυτες του Μ3???

  1. #11
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι λετε ρε παιδια 200 αρηδες φοραμε τελικα??εγω ξερω 400αριδες...βεβαια σε forum το διαβασα και αυτο ελληνικο...
    αχαχαχ μαλλον ,,ετσι λενε δλδ οι αμερικανοι
    να σου πω με εβαλε σε σκεψεις γιατι ενα φιλος μου εβαλε 200αριδες
    και οταν πηγαμε μαζι στο δυναμομετρο βγαλαμε ακριβως τα ιδια αλογα..

  2. #12
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι ιδιοι με αυτους που φορανε τα "ελληνικα" Μ3 Ε46 ή μικροτεροι?
    να σου πω αληθεια δε γνωριζω..

  3. #13
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.816
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να σου πω αληθεια δε γνωριζω..
    Το λεω γιατι στα 330 Ε46 οι Αγγλικοι καταλυτες ειναι μικροτεροι απο τους δικους μας, ετσι δεν ειναι?

    Ελεγα μηπως ειναι ετσι και στα Μ3 Ε46..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  4. #14
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω παιδες εβαλα 200αριδες και το αμαξι εβγαλε πολυ θορυβο!!!
    επισης εχασε λιγο χαμηλα κ πηρε ψηλα!!!
    οποτε νομιζω πως δεν εχουμε 200αριδες!!!

  5. #15
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα Euro spec Ε46 Μ3 εχουν 400 cel cats που βρισκονται αμεσως μετα τα χταποδια (section 1). Τα US spec εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια ωστε να ζεσταινονται πιο γρηγορα και ειναι πιθανο να εχουν και πιο restrictive cats απο 400cpi λογω αυστηρoτερων εκπομπων ρυπων στο Αμερικα.

    https://www.europeancarweb.com/tech/...omy/index.html

    https://www.thorneymotorsport.co.uk/...m3-power.shtml

    Οσοι εχουν αλλαξει καταλυτες και εβαλαν SS (που ειναι βασικα HJS 200 cpi) εχουν δει σιγουρα αυξηση στον θορυβο (και καποια αλογακια επιπλεον). Αυξηση θορυβου->πιο ελευθεροι καταλυτες

  6. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    gnx (30-11-10), imolarot (30-11-10), m-power_01 (30-11-10), soc12r (30-11-10), steliosm46 (05-12-10), zaharias (30-11-10)

  7. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Eιχα πριν 200 cell απο csl και μετα εβαλα SS.
    Ο θορυβος αυξυθηκε πολυ.
    Απο δυναμη δε καταλαβα και πολλα αφου εβαλα μαζι και το κοντο βημα.

    Αρα οι καταλυτες SS ειναι λογικα 100 cell. Το θεμα ειναι πως δε βρισκω καπου αυτο το νουμερο επισημα. Οι καταλυτες ειναι της HJS. Η Miltek δηλωνει 100 cell και οι περισσοτεροι λενε πως ειναι οι ιδιοι καταλυτες.

  8. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μάλιστα...πάλι x-files με το κωλο46άρι...
    που είναι ο νίκος οεο???αυτόν τον έχω
    ικανό μέχρι και να έχει κάτσει να μετρήσει
    κυψέλες απο μαμά εώς 5-6 aftermarket
    καταλύτες...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #18
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βασικα τον Δημητρη περιμενα να
    απαντησει και τελικα λεει πως εχουμε 400 cells
    τι να πω δε ξερω τελικα ...

  10. #19
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα Euro spec Ε46 Μ3 εχουν 400 cel cats που βρισκονται αμεσως μετα τα χταποδια (section 1). Τα US spec εχουν τους καταλυτες πανω στα χταποδια ωστε να ζεσταινονται πιο γρηγορα και ειναι πιθανο να εχουν και πιο restrictive cats απο 400cpi λογω αυστηρoτερων εκπομπων ρυπων στο Αμερικα.

    https://www.europeancarweb.com/tech/...omy/index.html

    https://www.thorneymotorsport.co.uk/...m3-power.shtml

    Οσοι εχουν αλλαξει καταλυτες και εβαλαν SS (που ειναι βασικα HJS 200 cpi) εχουν δει σιγουρα αυξηση στον θορυβο (και καποια αλογακια επιπλεον). Αυξηση θορυβου->πιο ελευθεροι καταλυτες
    ποιο το σμπερασμα οτι εγω καραστοκ το αμαξι
    και του φιλου μου 200 cells + muffler ss
    και εχουμε τα ιδια νουμερα?

  11. #20
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποιο το σμπερασμα οτι εγω καραστοκ το αμαξι
    και του φιλου μου 200 cells + muffler ss
    και εχουμε τα ιδια νουμερα?
    δεν βγαζουν ολα τα m3 τα ιδια νουμερα μην το ψαχνεις παιζουν πολλα ρολο..απο maf,ξυλο που εχει φαει,κλασμενους λ,συμπιεση κυλινδρων και πολλα αλλα.τα m3 φορανε 400 αρηδες,το csl 200 αρηδες,της ss λογικα ειναι 200 αρηδες οπως και της miltec..οι καταλυτες της ss και του csl ναι μεν εχουν ιδιο αριθμο κυψελων ΑΛΛΑ εχουν διαφορα στα τοιχοματα και στο ποσο μεγαλο ογκο ροης αερα θα αφησει η καθε διαδρομη (κυψελη)..αναλογως το τι θα βαλεις με μικρες αποκλισεις επηρεαζεις το backpressure αλλα βεβαια παιζει και η υπολοιπη εξατμιση ρολο...

  12. The Following User Says Thank You to mo328i For This Useful Post:

    manos///3 (01-12-10)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP