Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2761
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οι οδηγοι των Μ// δεν ειναι consumers-καταναλωτες-πελατες.το γεγονος οτι μερικα Μ// μοντελα οδηγουνται απο ανθρωπους που απλα θελουν να οδηγουν την ναυαρχιδα της σειρας 3 χωρις αλλες απαιτησεις δεν σημαινει οτι νομιμοποιει την εταιρεια να αλλοιωσει τον χαρακτηρα τους προφασιζομενη ρυπους και κερδοφορια των μετοχων της.πιστευω οτι καθε δημιουργημα(και οχι προιον) της Μ// προερχεται απο μηχανικους με μερακι για οδηγους με μερακι.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    EVERGET (14-11-10), Nikos (16-11-10), Thomelef (14-11-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό

  4. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    5555 (14-11-10), Stathis (14-11-10), Thomelef (14-11-10)

  5. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Αλεξη μαλλον αναφερεσαι σε μενα ...
    Δεν καταλαβες μαλλον την τοποθετηση μου, ισως δεν διευκρινισα και εγω.
    Δεν ειπα οτι με ολο αυτο που γινεται συμφωνω... Δεν το ανεφερα πουθενα.Εξηγησα κατα την αποψη μου γιατι γινεται αυτο.
    Εμενα σαν Σπυρο δεν με αγγιζει... δεν προκειται να το αγορασω για οδηγικη απολαυση (βασικα δεν προκειται να το αγορασω).
    Τα γουστα μου τα κανει ενα Ε30 για δυο λογους.
    1) Ειναι οδηγικη απολαυση, παλευεις για να κανεις αυτο που οι αλλοι κανουν με ενα χερι, ζοριζεσαι , τα νιωθεις ολα, πολλες φορες πας με τον χαρο συνοδηγο.
    2)Πριν ακομα μπω μεσα, οταν ειμαι απεξω νομιζω οτι με προκαλει να το λιωσω.Ειναι το μονο αμαξι που μου το βγαζει αυτο...

    Αρα οπως καταλαβαινεις ο στοχος ειναι ενα Μ3Ε30.
    Αν ηθελα αποτελεσματικοτητα θα εκανα αυτο που κανεις εσυ, ή ακομα περισσοτερο αυτο που κανει ο Μανος .

    Και δηλωνω γιατι θα με κακοχαρακτηρισετε...ΔΕΝ γουσταρω τα τουρμπα, απλα τα σεβομαι.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (14-11-10), spar@ (15-11-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξη μαλλον αναφερεσαι σε μενα ...
    Δεν καταλαβες μαλλον την τοποθετηση μου, ισως δεν διευκρινισα και εγω.
    Δεν ειπα οτι με ολο αυτο που γινεται συμφωνω... Δεν το ανεφερα πουθενα.Εξηγησα κατα την αποψη μου γιατι γινεται αυτο.
    Εμενα σαν Σπυρο δεν με αγγιζει... δεν προκειται να το αγορασω για οδηγικη απολαυση (βασικα δεν προκειται να το αγορασω).
    Τα γουστα μου τα κανει ενα Ε30 για δυο λογους.
    1) Ειναι οδηγικη απολαυση, παλευεις για να κανεις αυτο που οι αλλοι κανουν με ενα χερι, ζοριζεσαι , τα νιωθεις ολα, πολλες φορες πας με τον χαρο συνοδηγο.
    2)Πριν ακομα μπω μεσα, οταν ειμαι απεξω νομιζω οτι με προκαλει να το λιωσω.Ειναι το μονο αμαξι που μου το βγαζει αυτο...

    Αρα οπως καταλαβαινεις ο στοχος ειναι ενα Μ3Ε30.
    Αν ηθελα αποτελεσματικοτητα θα εκανα αυτο που κανεις εσυ, ή ακομα περισσοτερο αυτο που κανει ο Μανος .

    Και δηλωνω γιατι θα με κακοχαρακτηρισετε...ΔΕΝ γουσταρω τα τουρμπα, απλα τα σεβομαι.
    Φίλε εγώ δεν πήρα CSL για να είμαι αποτελεσματικός, άλλωστε δεν πληρώνομαι για να κάνω trackdays, αντιθέτως πληρώνω και πολλά μάλιστα.
    Μου αρέσει το CSL από τη στιγμή που βγήκε, ήξερα ότι είναι το αυτοκίνητο για εμένα μιας και είναι τόσο ιδιαίτερο, hardcore και ελαφρύ. Έχω οδηγήσει και Μ3 Ε30 και δεν εντυπωσιάστηκα. Ίσως σε μορφή με ανάρτηση, 300 άλογα, φρένα κτλ να είναι (και είναι μάλιστα) τρελό πιστόλι. Μιλάω για σχεδόν εργοστασιακά αυτοκίνητα όμως και όχι για "κάθε τρίτη μάστορα".
    Τα Μ3 Ε90/92 προσωπικά δεν με πείσανε μιας και είναι θεόβαρα και συμπεριφέρονται σαν μαούνες.

  8. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    m-power_01 (14-11-10), manos///3 (14-11-10), Stathis (14-11-10)

  9. #5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε εγώ δεν πήρα CSL για να είμαι αποτελεσματικός, άλλωστε δεν πληρώνομαι για να κάνω trackdays, αντιθέτως πληρώνω και πολλά μάλιστα.
    Μου αρέσει το CSL από τη στιγμή που βγήκε, ήξερα ότι είναι το αυτοκίνητο για εμένα μιας και είναι τόσο ιδιαίτερο, hardcore και ελαφρύ. Έχω οδηγήσει και Μ3 Ε30 και δεν εντυπωσιάστηκα. Ίσως σε μορφή με ανάρτηση, 300 άλογα, φρένα κτλ να είναι (και είναι μάλιστα) τρελό πιστόλι. Μιλάω για σχεδόν εργοστασιακά αυτοκίνητα όμως και όχι για "κάθε τρίτη μάστορα".
    Τα Μ3 Ε90/92 προσωπικά δεν με πείσανε μιας και είναι θεόβαρα και συμπεριφέρονται σαν μαούνες.
    Συμφωνουμε ... Με το ''αποτελεσματικος'' εννοω οτι ωραια η απολαυση απο την οδηγηση, αλλα το γλυκο συμπληρωνεται και απο εναν αριθμο...1,29,43 πχ
    Δηλαδη τρεχω τρεχω αλλα θελω να δω και εναν χρονο!

    Τελος παντων, κουβεντες σαν και αυτην που εχουν να κανουν με νοοτροπιες, προσωπικες αποψεις, εκτιμισεις, κλπ και γενικοτερα θεματα που εχουν εντονο τον υποκειμενικο παραγοντα, ''χανουν'' πολυ στον γραπτο λογο, ειναι θεματα που πραγματικα το υφος του ομιλητη παιζει ρολο.

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (15-11-10)

  11. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Άλεξ ίσως αρκετοί από αυτούς τους οδηγούς να μην έχουν τη δική σου εμπειρία / ικανότητες.

    Πάντως διαβάζοντας ολόκληρο το θρεντ έχω να πω ότι αρκετοί από εσάς είστε πολύ ρομαντικοί. Με τη καλή έννοια βέβαια, αφού και γω ανήκω στους καμμένους από τα παλιά.

    Δεν είμαι καθόλου αρνητικός με το νέο πρότζεκτ. Όπως και με το νέο 1 Μ, θέλω να το δω, να το ακούσω και να το οδηγήσω πριν εκφέρω γνώμη.



    ΥΓ: Και για όσους λένε για δύναμη ψηλά κτλ θα τους πρότεινα να οδηγήσουν ένα S3 μαΝίσιο για να δουν τι κάνει το αμάξι. Με «μόνο» 265 άλογα. Διότι οδήγησα και φπε και έπαθα ο Ίδιος Πλάκα. Το αντίστοιχο σε I-6 & σε V6 θα είναι σαφώς ανώτερο.

    Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στην Ιστορία.

  12. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexk (14-11-10)

  13. #7
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΥΓ: Και για όσους λένε για δύναμη ψηλά κτλ θα τους πρότεινα να οδηγήσουν ένα S3 μαΝίσιο για να δουν τι κάνει το αμάξι. Με «μόνο» 265 άλογα. Διότι οδήγησα και φπε και έπαθα ο Ίδιος Πλάκα. Το αντίστοιχο σε I-6 & σε V6 θα είναι σαφώς ανώτερο.

    Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στην Ιστορία.


    Συμφωνώ απόλυτα!

  14. #8
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Αλεξη, οπως και με το Mc Laren F1 το οποιο σχεδον 20 χρονια μετα τη σχεδιαση του εξακολουθει να ειναι σημειο αναφορας, ετσι και το CSL θα αποτελει για πολλα χρονια ακομα την καλυτερη ισως στιγμη της BMW στην ιστορια της......προσωπικα δε μπορω να θυμηθω ποιο σκληροπυρινικο αυτοκινητο απ αυτο το εργοστασιο.
    Και πιστευω οτι η μεγαλυτερη παπαρια που προσπαθει να πουλησει η εταιρια σχετικα με τους νεους κινητηρες ειναι αυτο της οικονομιας καυσιμου......ισως μεχρι να μπει τα τουρμπο να καιει ελαχιστα και αυτο να ειναι ικανοποιητικο για τις εργοστασιακες μετρησεις εως τα 120 χλμ......μολις μπουν τα τουρμπο θα πινουν τον αμπακο και ο ανυποψιαστος αγοραστης θα ψαχνει να βρει την τρυπα στο ρεζεβουαρ απ ' ωπου χυνεται η βενζινη....δε θα το πιστευει οταν καταλαβει τι καιει το κατα τ'αλλα οικονομικο αυτοκινητο νεας τεχνολογιας.
    Θελουν να πιστεψουμε οτι το νεο Μ5 ας πουμε καιει 30% λιγοτερο καυσιμο απ το Ε60 ?? Σε ολες τις στροφες / ταχυτητες? Ας βγει στο δρομο και τα λεμε......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 16-11-10 στις 15:35

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    alexk (16-11-10), Kostas_1 (18-11-10)

  16. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξη, οπως και με το Mc Laren F1 το οποιο σχεδον 20 χρονια μετα τη σχεδιαση του εξακολουθει να ειναι σημειο αναφορας, ετσι και το CSL θα αποτελει για πολλα χρονια ακομα την καλυτερη ισως στιγμη της BMW στην ιστορια της......προσωπικα δε μπορω να θυμηθω ποιο σκληροπυρινικο αυτοκινητο απ αυτο το εργοστασιο.
    Και πιστευω οτι η μεγαλυτερη παπαρια που προσπαθει να πουλησει η εταιρια σχετικα με τους νεους κινητηρες ειναι αυτο της οικονομιας καυσιμου......ισως μεχρι να μπει τα τουρμπο να καιει ελαχιστα και αυτο να ειναι ικανοποιητικο για τις εργοστασιακες μετρησεις εως τα 120 χλμ......μολις μπουν τα τουρμπο θα πινουν τον αμπακο και ο ανυποψιαστος αγοραστης θα ψαχνει να βρει την τρυπα στο ρεζεβουαρ απ ' ωπου χυνεται η βενζινη....δε θα το πιστευει οταν καταλαβει τι καιει το κατα τ'αλλα οικονομικο αυτοκινητο νεας τεχνολογιας.
    Θελουν να πιστεψουμε οτι το νεο Μ5 ας πουμε καιει 30% λιγοτερο καυσιμο απ το Ε60 ?? Σε ολες τις στροφες / ταχυτητες? Ας βγει στο δρομο και τα λεμε......
    Πες τα φίλε μου Νίκο γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε.
    Ακριβώς αυτό είναι το τρικ με την τουρμπίνα. Σου λέει δεν καίει, δεν πάει (όταν δεν δουλεύει η μπίνα) και ΑΝ θέλεις να έχεις γκάζι, ανοίγει η τουρμπίνα και ανοίγει και η τρύπα στο ρεζερβουάρ που πάει στο μοτέρ !
    Το τι καίει δεν περιγράφεται (μην αναφέρει κανείς ντίζελ, μιλάμε για ατμοσφαιρικά μοτέρ)...

    Θα είχε πλάκα η άμεση σύγκριση κατανάλωσης ενός 335 με το CSL στα 200-220χλμ/ώρα σταθερά. Το CSL καίει 11λίτρα, το 335 πόσο καίει άραγε ?

  17. #10
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Alex τι κάνεις βρε φίλε...?
    Σε είχα χάσει...
    Ερώτηση: πιστεύεις δηλαδή (χωρις καν να ξέρουμε τα specs του νέου Μ3 την ανάρτηση κλπ) ότι ένα καλά στημένο Μ3 F30 με καλό οδηγό, εσύ με το CSL θα το "έχεις" εύκολα...? Μιλάμε σε γνωστή στροφοδιαδρομή και για τους 2 σας...!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP