Σελίδα 6 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 4567816 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 166

Θέμα: Το επομενο Μ3 V6 ?

  1. #51
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά, ας είμαστε ρεαλιστές.
    Πόσοι είναι αυτοί που έχουν τα Μ μονάχα ως απόλυτα μηχανήματα οδήγησης, για πίστες κλπ? Μια μικρή μειοψηφία.
    Έχει γεμίσει ο κόσμος Μ και πολλά από αυτά τα έχουν κοντράκηδες (δεν έχω κάτι με τα παιδιά αυτά, απλά δεν είναι και τα κατ'εξοχήν αμάξια για κόντρες εκτός και αν μιλάμε για προσθήκες όπως κομπρέσσορες κλπ), άλλα είναι για μόστρα (πρώτη θέση μπουζούκια κλπ) και λίγα έχουν ιδιοκτήτες που πραγματικά τα εκτιμούν γι'αυτό που είναι.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα και πάνω σε αυτή την πραγματικότητα στηρίζεται η bmw με τη στροφή που κάνει.
    Και εννοείται πως τα Μ απευθύνονται στην αγοραστική μάζα, δε μιλάμε ούτε για pagani, ούτε για aston, ούτε καν για πόρσε (που κι αυτές μια η άλλη είναι πλέον), αλλά για τις ακριβές εκδόσεις των bmw.
    Μη το θεοποιούμε κιόλας και το λέω με όλο το σεβασμό στο απ'όλες τις απόψεις αξιολογότατο Μοtorsport.

    Άλλωστε, υπάρχουν και πολύ πιο καθαρόαιμα αυτοκίνητα από τα Μ που είναι κατά κύριο λόγο για πίστα του στυλ catterham, lotus κλπ. Τα Μ δεν παύουν να είναι σπορ αυτοκίνητα με κύριο προσανατολισμό όμως το δρόμο, όχι την πίστα (με λίγες εξαιρέσεις όπως CSL, GTS και λίγα ακόμη).
    Ε, υπό αυτές τις συνθήκες τα νέα Μ σίγουρα θα ικανοποιούν καλύτερα τις απαιτήσεις της πλειοψηφίας του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνονται (μόστρα, πατήματα).

    Δυστυχώς, για τους αγνούς λάτρεις της σπορ οδήγησης η στροφή αυτή μπορεί να είναι μέγιστο λάθος, όμως δε νομίζω πως τη Bmw την ενδιαφέρουν και πολύ.
    Γι'αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι μεταχειρισμένες Ε36, Ε46, Ε30, Ε9Χ κλπ αλλά και αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, για τους "παραδοσιακούς".

    Μακάρι απλά να βλέπουμε που και που καμια ειδική έκδοση να θυμόμαστε τα παλιά...
    ρε άρη...σύμφωνοι...αλλά δεν είναι κοροιδία μετά απο τόσα χρόνια, έχοντας
    χτίσει μια ιστορία μέσα απο αγώνες, απαξιωτικές διαφημίσεις προς άλλες εταιρείες
    και διάφορα άλλα κόλπα, κερδίζοντας ένα τρελά φανατικό κοινό, να φτάνεις σε
    ένα σημείο και να τα γκρεμίζεις όλα??? περνάμε στο ντούκου το *η πραγματική
    δύναμη δεν συμπιέζεται* ενώ είναι το σήμα κατατεθέν και το κύριο σλόγκαν της
    εταιρείας μέχρι τώρα για το σηματάκι ///Μ είναι αυτό??? τες πα, εγώ νομίζω πως
    τουλάχιστο η φιλοσοφία των ///Μ θα έπρεπε να μείνει ανόθευτη. για τις υπόλοιπες
    σειρές συμφωνώ με 1000 πως άργησαν να κάνουν κάτι. αλλά δεν μπορείς να
    βάζεις την βάση με κάτι το οποίο είναι ΙΕΡΟ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (13-11-10), EVERGET (14-11-10), georgepap (13-11-10)

  3. #52
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οι οδηγοι των Μ// δεν ειναι consumers-καταναλωτες-πελατες.το γεγονος οτι μερικα Μ// μοντελα οδηγουνται απο ανθρωπους που απλα θελουν να οδηγουν την ναυαρχιδα της σειρας 3 χωρις αλλες απαιτησεις δεν σημαινει οτι νομιμοποιει την εταιρεια να αλλοιωσει τον χαρακτηρα τους προφασιζομενη ρυπους και κερδοφορια των μετοχων της.πιστευω οτι καθε δημιουργημα(και οχι προιον) της Μ// προερχεται απο μηχανικους με μερακι για οδηγους με μερακι.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    EVERGET (14-11-10), Nikos (16-11-10), Thomelef (14-11-10)

  5. #53
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό

  6. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    5555 (14-11-10), Stathis (14-11-10), Thomelef (14-11-10)

  7. #54

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Αλεξη μαλλον αναφερεσαι σε μενα ...
    Δεν καταλαβες μαλλον την τοποθετηση μου, ισως δεν διευκρινισα και εγω.
    Δεν ειπα οτι με ολο αυτο που γινεται συμφωνω... Δεν το ανεφερα πουθενα.Εξηγησα κατα την αποψη μου γιατι γινεται αυτο.
    Εμενα σαν Σπυρο δεν με αγγιζει... δεν προκειται να το αγορασω για οδηγικη απολαυση (βασικα δεν προκειται να το αγορασω).
    Τα γουστα μου τα κανει ενα Ε30 για δυο λογους.
    1) Ειναι οδηγικη απολαυση, παλευεις για να κανεις αυτο που οι αλλοι κανουν με ενα χερι, ζοριζεσαι , τα νιωθεις ολα, πολλες φορες πας με τον χαρο συνοδηγο.
    2)Πριν ακομα μπω μεσα, οταν ειμαι απεξω νομιζω οτι με προκαλει να το λιωσω.Ειναι το μονο αμαξι που μου το βγαζει αυτο...

    Αρα οπως καταλαβαινεις ο στοχος ειναι ενα Μ3Ε30.
    Αν ηθελα αποτελεσματικοτητα θα εκανα αυτο που κανεις εσυ, ή ακομα περισσοτερο αυτο που κανει ο Μανος .

    Και δηλωνω γιατι θα με κακοχαρακτηρισετε...ΔΕΝ γουσταρω τα τουρμπα, απλα τα σεβομαι.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexk (14-11-10), spar@ (15-11-10)

  9. #55
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mόνο εάν η BMW φτιάξει μοτέρ σαν τον 3.8 v8 biturbo της McLaren ΜP4-12C (600ps, 601Νm, 8500rpm redline) θα μπορεί επάξια να μπει κάτω από το καπό ενός Μ3. Δυστυχώς εάν ακολουθήσει το παράδειγμα των X5, X6 M, τότε θα έχουμε το πρώτο Μ3 που θα ακούγεται σαν golf...
    Όχι και τόσο χάλια από ήχο Πέτρο (? αν θυμάμαι καλά), έχω ακούσει "live" να ανοίγει Χ6Μ και έμοιαζε αρκετά με Ε9x Μ3 ..ίσως σε λίγο χαμηλότερη ένταση

    ...το ότι δεν θα δεις το στροφόμετρο ποτέ πάνω από τις 7000rpm ...είναι όντως ένα θέμα που δεν αρμόζει σε Μ, η ροπή στις χαμηλές στροφές όμως ίσως αντισταθμίζει λίγο τα πράγματα..

    Μπαίνει γερά στον ανταγωνισμό (του πόσα άλογα θες να στα δώσω...) γιατί απλά δεν γινόταν αλλιώς, θα έμενε στην απομόνωση, όσο για το αν το κατέχει το θέμα turbo... πιστεύω ότι ήταν πάντα στην άκρη του μυαλού τους αλλά ήθελαν να εξαντλήσουν τα περιθώρια του ατμοσφαιρικού που όπως και να έχει είναι "pure engineering" και ιστορικά η BMW με άλλους 2-3, εκεί θα κατέχουν τα πρωτεία..... δεν είναι ντροπή...


  10. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    aristent (14-11-10), EVERGET (14-11-10)

  11. #56
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλεξη μαλλον αναφερεσαι σε μενα ...
    Δεν καταλαβες μαλλον την τοποθετηση μου, ισως δεν διευκρινισα και εγω.
    Δεν ειπα οτι με ολο αυτο που γινεται συμφωνω... Δεν το ανεφερα πουθενα.Εξηγησα κατα την αποψη μου γιατι γινεται αυτο.
    Εμενα σαν Σπυρο δεν με αγγιζει... δεν προκειται να το αγορασω για οδηγικη απολαυση (βασικα δεν προκειται να το αγορασω).
    Τα γουστα μου τα κανει ενα Ε30 για δυο λογους.
    1) Ειναι οδηγικη απολαυση, παλευεις για να κανεις αυτο που οι αλλοι κανουν με ενα χερι, ζοριζεσαι , τα νιωθεις ολα, πολλες φορες πας με τον χαρο συνοδηγο.
    2)Πριν ακομα μπω μεσα, οταν ειμαι απεξω νομιζω οτι με προκαλει να το λιωσω.Ειναι το μονο αμαξι που μου το βγαζει αυτο...

    Αρα οπως καταλαβαινεις ο στοχος ειναι ενα Μ3Ε30.
    Αν ηθελα αποτελεσματικοτητα θα εκανα αυτο που κανεις εσυ, ή ακομα περισσοτερο αυτο που κανει ο Μανος .

    Και δηλωνω γιατι θα με κακοχαρακτηρισετε...ΔΕΝ γουσταρω τα τουρμπα, απλα τα σεβομαι.
    Φίλε εγώ δεν πήρα CSL για να είμαι αποτελεσματικός, άλλωστε δεν πληρώνομαι για να κάνω trackdays, αντιθέτως πληρώνω και πολλά μάλιστα.
    Μου αρέσει το CSL από τη στιγμή που βγήκε, ήξερα ότι είναι το αυτοκίνητο για εμένα μιας και είναι τόσο ιδιαίτερο, hardcore και ελαφρύ. Έχω οδηγήσει και Μ3 Ε30 και δεν εντυπωσιάστηκα. Ίσως σε μορφή με ανάρτηση, 300 άλογα, φρένα κτλ να είναι (και είναι μάλιστα) τρελό πιστόλι. Μιλάω για σχεδόν εργοστασιακά αυτοκίνητα όμως και όχι για "κάθε τρίτη μάστορα".
    Τα Μ3 Ε90/92 προσωπικά δεν με πείσανε μιας και είναι θεόβαρα και συμπεριφέρονται σαν μαούνες.

  12. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    m-power_01 (14-11-10), manos///3 (14-11-10), Stathis (14-11-10)

  13. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι και τόσο χάλια από ήχο Πέτρο (? αν θυμάμαι καλά), έχω ακούσει "live" να ανοίγει Χ6Μ και έμοιαζε αρκετά με Ε9x Μ3 ..ίσως σε λίγο χαμηλότερη ένταση

    ...το ότι δεν θα δεις το στροφόμετρο ποτέ πάνω από τις 7000rpm ...είναι όντως ένα θέμα που δεν αρμόζει σε Μ, η ροπή στις χαμηλές στροφές όμως ίσως αντισταθμίζει λίγο τα πράγματα..

    Μπαίνει γερά στον ανταγωνισμό (του πόσα άλογα θες να στα δώσω...) γιατί απλά δεν γινόταν αλλιώς, θα έμενε στην απομόνωση, όσο για το αν το κατέχει το θέμα turbo... πιστεύω ότι ήταν πάντα στην άκρη του μυαλού τους αλλά ήθελαν να εξαντλήσουν τα περιθώρια του ατμοσφαιρικού που όπως και να έχει είναι "pure engineering" και ιστορικά η BMW με άλλους 2-3, εκεί θα κατέχουν τα πρωτεία..... δεν είναι ντροπή...

    https://www.youtube.com/watch?v=gyAU...eature=related
    συμφωνώ νίκο, απλά εγώ αυτό που λέω είναι η υποκρισία προς το μέχρι τώρα
    κοινό του ///M badge. αλήθεια. πως θα φαινόταν άραγε αν στα επόμενα 911
    η porsche έβαζε το μοτέρ μπροστά, κυνηγώντας ένα και καλά πιο ολοκληρωμένο
    στήσιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ όλα αυτά τα χρόνια εξελίσει και
    αποδηκνύει πως το συγκεκριμένο σεταπ δεν είναι λάθος, όπως όλοι λένε όλα
    αυτά τα χρόνια...
    το ίδιο συμβαίνει αυτή τη στιγμή με την πεμβε για ένα άλλο θέμα...
    το θέμα όλο γίνεται αντιδεοντολογικό πάνω σε όλα όσα στήριζε η εταιρεία όλα
    αυτά τα χρόνια, προδίδοντας στην κυριολεξία, ένα μεγάλο κοινό που την στηρίζει.
    μπορεί να είναι καλύτερο, μπορεί 1000 δυο, απλά δεν είναι τα ///Μ για τουρμπο.
    όσο για το αμάξι του βίντεο, το ντιβίζιον κατ'εμέ θα έπρεπε να ντρέπεται που
    του κόλησε σηματάκι. μια μαούνα τύπου cayenne είναι και τπτ παραπάνω...
    και για να σας προλάβω κάποιους που θα πείτε περί μαρκετινγκ και ανταγωνισμού,
    δημιουργήματα όπως τα ///Μ - 911 κτλ κτλ, είναι εκτός του ανταγωνισμού, σε
    σχέση με τα υπόλοιπα καθημερινά αυτοκίνητα. παίζουν μπάλα σε μια κατηγορία
    απο μόνα τους και τα κρητήρια τους είναι κατά 70% νούμερα - αίσθηση και άποψη και 30% όλα τα υπόλοιπα.
    το ότι λοιπόν η πεμβε λαμβάνει υπόψην της όλα τα παραπάνω και βγάζει τον εαυτό
    της απο την μοναδικότητα που βρίσκεται, είναι απλά σαν να φτύνει την ιστορία
    της και να κακοποιεί το παιδί της...γιατί κακά τα ψέματα, αλλά η πεμβε χωρίς
    την σειρά ///Μ είναι ένα τπτ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (14-11-10)

  15. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι Θωμά, όπως ειπώθηκε και πιο πίσω όλα είναι θέμα marketing ...ακόμα το ///Μ badge.
    Γνωρίζει καλά η BMW πως θα απογοητεύσει αρκετούς θιασώτες του Motorsport division, αλλά από την άλλη, η κίνηση αυτή θα ενθουσιάσει κάποιους άλλους θιασώτες του και παράλληλα θα φέρει και νέους πελάτες που θεωρούσαν ότι η BMW βρίσκεται μεν ανάμεσα στις κορυφαίες ποιοτικά εταιρίες αλλά έχει μείνει πίσω στην απόδοση στα "δυνατά" μοντέλα (και όχι μόνον φυσικά)...

    Η εξοικονόμηση ενέργειας παράλληλα με τις κορυφαίες ιπποδυνάμεις είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε επίσης υπ' όψιν στις μέρες μας και αυτό με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες το έχει ήδη εξαντλήσει. Δεν θα είχε κανένα νόημα ...κάτω από διαφορετικές συνθήκες θα είχε τρόπο σίγουρα να το βελτιώσει κι άλλο, αυξάνοντας κατανάλωση/ρύπους, όμως δεν θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί εμπορικά ..απλά γιατί δεν θα πουλούσε.
    Μην ξεχνάμε ότι και τα Μ είναι καθαρά εμπορικά αυτοκίνητα για πιο "ειδικούς" πελάτες..

    Το Χ6 το αναφέρω ως παράδειγμα για τον κινητήρα και την απόδοσή του και όχι ως όχημα, αν και σαν στήσιμο το Μ, καμία σχέση δεν έχει με καγιεν/τουαρεγκ

  16. #59
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω τι λες για την τεχνολογία και ότι το "τρώμε το χαπάκι" και τα ξεχνάμε όλα...
    Θα σου πω κάτι πολύ απλό, εγώ με το "παλιό" CSL σήμερα τα βίασα όλα στην Μόντσα, και Μ3 Ε92, και Μ6 και 997 GT3, και 430.

    Καλά τα άλογα για την autobahn, τα αυτοκίνητα για να πάνε γρήγορα στις στροφές θέλουν πλαίσιο, ανάρτηση, μικρό βάρος κτλ κτλ.

    Θα περιμένω με χαρά το νέο Μ3 τούρμπο να το βιάσω και αυτό
    Άλεξ ίσως αρκετοί από αυτούς τους οδηγούς να μην έχουν τη δική σου εμπειρία / ικανότητες.

    Πάντως διαβάζοντας ολόκληρο το θρεντ έχω να πω ότι αρκετοί από εσάς είστε πολύ ρομαντικοί. Με τη καλή έννοια βέβαια, αφού και γω ανήκω στους καμμένους από τα παλιά.

    Δεν είμαι καθόλου αρνητικός με το νέο πρότζεκτ. Όπως και με το νέο 1 Μ, θέλω να το δω, να το ακούσω και να το οδηγήσω πριν εκφέρω γνώμη.



    ΥΓ: Και για όσους λένε για δύναμη ψηλά κτλ θα τους πρότεινα να οδηγήσουν ένα S3 μαΝίσιο για να δουν τι κάνει το αμάξι. Με «μόνο» 265 άλογα. Διότι οδήγησα και φπε και έπαθα ο Ίδιος Πλάκα. Το αντίστοιχο σε I-6 & σε V6 θα είναι σαφώς ανώτερο.

    Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στην Ιστορία.

  17. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexk (14-11-10)

  18. #60
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aπό ότι βλέπω όλοι συμφωνούμε πως προτιμάμε τα Μ να μένανε ατμοσφαιρικά και αγνά αλλά κατανοούμε πως η φίρμα δεν ήθελε να μείνει πίσω στις επιδόσεις-αποδόσεις από τον ανταγωνισμό μιας και αυτή είναι η τάση της εποχής.

    Προσωπικά θα μπορούσα να παραβλέψω τη στροφή 180 μοιρών που κάνει η Μ, ακυρώνοντας όσα την χαρακτήριζαν μέχρι τώρα και για τα οποία την αγαπήσαμε, εάν κατάφερνε να εντυπωσιάσει όλους εμάς τους οπαδούς της κλασικής Μ συνταγής με κάτι που συμμορφώνεται μεν με τις τάσεις αλλά διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό έχοντας κάτι το Μ.

    Γι' αυτό αναφέρω παραπάνω το παράδειγμα του V8 Βiturbo της McLaren, διότι κάτι παρόμοιο εάν έμπαινε σε Μ δεν θα είχε καμία σχέση με τα τουρμάτα τέρατα του ανταγωνισμού. Θα ήταν ροπάτο, "καθαρό", αλλά θα στρόφαρε και 8άρες ώστε να μην ξεχνιόμαστε τι οδηγάμε. Όποτε η M παρουσίαζε ένα νέο μοτέρ (πλην του S65 που μοιάζει σε specs τον προηγηθέντα V8 του RS4), κέρδιζε το θαυμασμό μας σαν ένα νέο μηχανολογικό θαύμα, κάτι που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν προσέφερε εκείνη την εκάστοτε στιγμή, με αποκορύφωμα τον S85. Aυτό θέλουμε να δούμε και τώρα, δεν πα να είναι v6 turbo, εάν έχει τη μοναδικότητα των S Engines τότε θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, ρομαντικοί και ριζοσπαστικοί.

    *Nίκο όχι Πέτρος, Νάσος
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  19. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    NickE60 (14-11-10)

Σελίδα 6 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 4567816 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP