Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

  1. #31
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ τάσομαι υπέρ του TIG με αδρανές αέριο για πολλούς λόγους. Και κτρίως για θερμοκρασιακούς που είναι χαμηλότερες απο το MIG.

    Επίσης η Lotus χρησιμοποιεί επωξικές κόλλες προφανώς για λόγους οικονομίας. Δηλαδή οι άλλες εταιρίες γιατί κάνουν ηλεκτροσυγκόλληση και ηλεκτροπότνες και δεν χρησιμοποιούν κόλλα?

    Οι κόλλες είναι καλές και χρήσιμες για πολύ δύσκολες κατασκευές που απετείται στεγναοποίηση και κυρίως στις οικοδομικές εργασίες. Όπου υπάρχει μέταλλο γίνεται ηλεκτροσυγκόλληση. Επιμένω και γίνομαι φορτικός να μην χρησιμοποιηθεί κόλλα για την συγκεκριμμένη εργασία

  2. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ τάσομαι υπέρ του TIG με αδρανές αέριο για πολλούς λόγους. Και κτρίως για θερμοκρασιακούς που είναι χαμηλότερες απο το MIG.

    Επίσης η Lotus χρησιμοποιεί επωξικές κόλλες προφανώς για λόγους οικονομίας. Δηλαδή οι άλλες εταιρίες γιατί κάνουν ηλεκτροσυγκόλληση και ηλεκτροπότνες και δεν χρησιμοποιούν κόλλα?

    Οι κόλλες είναι καλές και χρήσιμες για πολύ δύσκολες κατασκευές που απετείται στεγναοποίηση και κυρίως στις οικοδομικές εργασίες. Όπου υπάρχει μέταλλο γίνεται ηλεκτροσυγκόλληση. Επιμένω και γίνομαι φορτικός να μην χρησιμοποιηθεί κόλλα για την συγκεκριμμένη εργασία
    Στράτο στο Ε60 στο μπροστινό μέρος (από τον κλωβό και μπρος) δεν υπάρχει η παραμικρή κόλληση μετάλλου στο αμάξωμα... αποτελείται όλο από μέρη αλουμινίου που είναι κολλημένα μεταξύ τους, αλλά και πάνω στο χαλύβδινο κλωβό με εποξική κόλλα και από πάνω καρφωμένα με ειδικά πριτσίνια.... πίστεψέ με, η ακαμψία του δεν παίζεται....


  3. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    stratos (26-04-10)

  4. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η χημικη κολληση γενικα υπερτερτει σε σχεση με τις κλασικες κολλησεις λογο του οτι δεν θερμαινεται τοπικα το σημειο κολλησης!!οι κλασικες κολλησεις ναι μεν ειναι πολυ πιο δυνατες ακριβως στο σημειο της κολλησης αλλα στην ουσια τι κανει?λιωνουν 3 μεταλα μαζι και γινονται ενα με αποτελεσμα το γυρω σημειο να θερμαινεται και να αδυνατιζει σημαντικα(οταν μιλαμε για λαμαρινες της ταξης των 1-2-3mm δεν μιλαμε για σιδερα 10 και 15mm)και πολλες φορες παρατηρουμε οτι το σημειο της κολλησης ειναι ανεπαφο και 2-3mm πιιο διπλα εχει ανοιξει!!!!στην ουσια μεταφερεται η ζημια στο αμεσος επομενο πιο ευαλωτο σημειο το οποιο ειναι η ζεσταμενη/αδυνατισμενη λαμαρινα απ την κολληση!!!!γι αυτο και οπως ειπε ο Νικος εφαρμοζεται και στο Ε60 διοτι σε πριπτωση συγκρουσης ειχε πολλες περιπτωσεις οπου αντι να παει η δυναμη στις ζωνες παραμορφωσης επαιρνε σε μερη οπου υπηρχαν κολλησεις::::και αν θυμουνται οι παλιοι και οσοι ειχαν ασχοληθει παλια με τις μηχανες ολα τα FZR σε πριπτωση συγκρουσης μετωπικα επαιρναν τα πλαισια τους (στο κλουβι του κηνητηρα)ακριβως στις κολλησεις που ειχαν με αποτελσμα η ναβγαινει αχρηστο το μηχανακι η να πηγαινει καλιμπρα!!!!!!(υπαπρχουν και τετοιες περιπτωσεις σε καποια gsxr K2 - K3)

  5. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    λιωνουν 3 μεταλα μαζι και γινονται ενα με αποτελεσμα το γυρω σημειο να θερμαινεται και να αδυνατιζει σημαντικα(οταν μιλαμε για λαμαρινες της ταξης των 1-2-3mm δεν μιλαμε για σιδερα 10 και 15mm)και πολλες φορες παρατηρουμε οτι το σημειο της κολλησης ειναι ανεπαφο και 2-3mm πιιο διπλα εχει ανοιξει!!!!στην ουσια μεταφερεται η ζημια στο αμεσος επομενο πιο ευαλωτο σημειο το οποιο ειναι η ζεσταμενη/αδυνατισμενη λαμαρινα απ την κολληση!!!!

    Αυτό ήθελα να πω και εγώ...Και για εμένα είναι ο σημαντικότερος λόγος για να αποφύγεις MIG ή TIG ειδικά σε αυτά τα σημεία...Αντί να τα κάνεις καλύτερα τα κάνεις 10 φορές χειρότερα τα πράγματα...


    Τώρα για αυτές τις κόλλες, επιτρέψτε μου να έχω την άποψη ότι στην Ελλάδα δεν παίζει να βρεθεί σωστός μάστορας για αυτή την δουλειά...(προσωπική εκτίμηση)
    Στην Γερμανία ίσως κάτι να παίζει...



  6. #35
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ τάσομαι υπέρ του TIG με αδρανές αέριο για πολλούς λόγους. Και κτρίως για θερμοκρασιακούς που είναι χαμηλότερες απο το MIG.

    Επίσης η Lotus χρησιμοποιεί επωξικές κόλλες προφανώς για λόγους οικονομίας. Δηλαδή οι άλλες εταιρίες γιατί κάνουν ηλεκτροσυγκόλληση και ηλεκτροπότνες και δεν χρησιμοποιούν κόλλα?

    Οι κόλλες είναι καλές και χρήσιμες για πολύ δύσκολες κατασκευές που απετείται στεγναοποίηση και κυρίως στις οικοδομικές εργασίες. Όπου υπάρχει μέταλλο γίνεται ηλεκτροσυγκόλληση. Επιμένω και γίνομαι φορτικός να μην χρησιμοποιηθεί κόλλα για την συγκεκριμμένη εργασία
    Στρατο, σιγουρα η TIG κολληση αντεχει σε περισσοτερο φορτιο ανα τετραγωνικη ιντσα απο την εποξικη κολλα. Και γιαυτο οι ηλεκτροποντες η το TIG χρησιμοποιηται ακριβως εκει. Που δεν υπαρχει μεγαλη επιφανεια επαφης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως που εκμεταλλευομαστε ολη την επιφανεια επαφης και μοιραζουμε το φορτιο σε ολη την ενισχυση ισως να ειναι καλυτερο με αυτη την μεθοδο, αφου δεν εχουμε θερμικη καταπονηση σε αλλα σημεια του πλαισιου, που μπορει να μας δημιουργησει αλλα προβληματα (κατι που νομιζω πως εγινε στο thread με το repaired subframe)

    Και αν υποθεσουμε οτι η TIG κολληση ειναι καλυτερη, ποιος θα το αναλαβει? Δεν θελω να καταληξω σε "ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω" greek style μαστορα που θα το πλακωσει με Argon και πιθανοτατα να κανει ζημια στο υπολοιπο υποπλαισιο.

    ....Δεν γινεσαι καθολου φορτικος. Ισα ισα που ο διαλογος θα βοηθησει να καταληξουμε τι ειναι πραγματικα καλυτερο για την συγκεκριμενη περιπτωση

  7. #36
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    +1 για κολλες και αφρους
    Αν παρολα αυτα καποια στιγμη χρειαστει συγκοληση τι γινεται ??
    Για τους αφρους ξερω οτι ειναι ευλεκτοι, οι κολλες ??

  8. #37
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1 για κολλες και αφρους
    Αν παρολα αυτα καποια στιγμη χρειαστει συγκοληση τι γινεται ??
    Για τους αφρους ξερω οτι ειναι ευλεκτοι, οι κολλες ??
    Το πιθανοτερο ειναι να αχρηστευονται μερικως οι οποιες ευεργετικες ιδιοτητες υπηρχαν λογω της υψηλης θερμοκρασιας που αναπτυσεται τοπικα κατα την διαρκεια της ηλεκτροσυγκολησης (TIG κατα προτιμηση).
    Η γνωμη μου ειναι οτι η μεθοδος TIG (αν γινει σωστα και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ) ειναι η καλυτερη. Αλλα και ο συνδυασμος της εργοστασιακης οδηγιας (που ουσιαστικα μεταφερει μερος των δυναμεων μεσω του αφρου σε μεγαλυτερη επιφανεια περαν των αρχικων σημειων εδρασης-δηλ κανει κατανομη φορτιου) μαζι με το κιτακι της Turner, με την μεθοδο της εποξικης, που λειτουργουν αθροιστικα, θα ειχε πολυ καλα αποτελεσματα.

  9. #38
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να ρωτησω κατι εδω? Υπαρχει περιπτωση να μπει μικρη ποσοτητα εποξικης κολλας, προσεκτικα να μπει πανω η ενισχυση, χωρις η κολλα να ξεχειλισει περιφερειακα και στη συνεχεια να γαζωθει κατα την κλασσικη μεθοδο?
    Δε θα δωσει κατι παραπανω?

    Παντως γενικα για τα κουπε δε νομιζω οτι ειναι τοσο εντονο το προβλημα. Το αυτοκινητο μου εχει 223000 χλμ. Εχω κανει ενα σωρο κουλα, εχω κοψει βασεις στο πισω διαφορικο, τωρα εχουν ξεχαρβαλωθει και τα ημιαξονια και θα παω για αλλαγη, αλλα με το πατωμα(το ελεγχω καθε φορα που σηκωνεται το αυτοκινητο) δεν εχω θεμα.
    Νταξει, δεν εχω και την τρελη δυναμη αλλα οπως και να το κανεις εξακυλινδρακι ειναι.

    Παρολα αυτα θα το κανω με την πρωτη ευκαιρια προληπτικα. Δε θα θελα να το κανω αφου δω ρηγματα.

  10. #39
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ρωτησω κατι εδω? Υπαρχει περιπτωση να μπει μικρη ποσοτητα εποξικης κολλας, προσεκτικα να μπει πανω η ενισχυση, χωρις η κολλα να ξεχειλισει περιφερειακα και στη συνεχεια να γαζωθει κατα την κλασσικη μεθοδο?
    Δε θα δωσει κατι παραπανω
    Δεν χρειαζεται κατι αλλο αν μπεις στην διαδικασια της ηλεκτροσυγκολησης. Το περιφεριακο γαζι ειναι υπερ-αρκετο. Το προβλημα ειναι με τις θερμοκρασιες που αναπτυσονται και το αδυνατισμα της λαμαρινας κοντα στο σημειο της κολλησης αν γινει απο λαθος χερια. Εχε υποψιν οτι πρεπει να ανοιξουμε και τους θολους απο πανω και να ενισχυσουμε και τα σημεια της ηλεκτροποντας (δες οδηγιες απο turner). Μονο απο κατω δεν λυνουμε το προβλημα

  11. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (31-10-10)

  12. #40
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελικα που κατεληξες
    Παντως το γρηγοροτερο ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια που βρισκεται το αυτοκινητο σου
    Παντως οτι και να αποφασισεις keep us posted

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP