Καλά τι μάρκα αμάξι ήταν αυτό που τα σωληνάκια των φρένων παρέδωσαν πνεύμα στις 150.000???![]()
Καλά τι μάρκα αμάξι ήταν αυτό που τα σωληνάκια των φρένων παρέδωσαν πνεύμα στις 150.000???![]()
Εκτός αυτού, τα κυκλώματα των φρένων είναι κλειστά και ανεξάρτητα και ελέγχονται από τη μονάδα του ABS. Aν κοπεί ένα σωληνάκι δεν μένει από φρένα το αυτοκίνητο ...φυσικά όχι από φυσιολογική φθορά στα 6 χρονια, αλλά από απροσεξία σε κάποια άλλη επισκευή ή από κακή τοποθέτηση, δεν φταίνε τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αυτοκίνητο...
Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κάνει 15000 χλμ στον πρώτο χρόνο τους από τον πρώτο αγοραστή, αλλά ο δεύτερος αγοραστής ή ακόμα και ο πρώτος, ίσως επειδή έχει, ή απόκτησε ένα δεύτερο αυτοκίνητο για την καθημερινή του μετακίνηση, για τα υπόλοιπα 5 χρόνια να έχει κάνει 8000χλμ το χρόνο ή και λιγότερο... δεν είναι καθόλου απίθανο![]()
S8N (29-10-10)
BILL007 (29-10-10)
Ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση? Γιατί δεν φρόντισε να κοιτάξει τα χαρτιά του ΚΤΕΟ που αναγράφουν τα χλμ κατά την ημερομηνία ελέγχου... τίποτα άλλο δεν επιβεβαιώνει πιο επίσημα τα χλμ από το ιστορικό των ελέγχων ΚΤΕΟ... (όπου όποιο ΚΤΕΟ γράψει κάτι διαφορετικό από τα χλμ που βλέπει ..παίζει στα ζάρια την άδειά του...) όταν πρόκειται για αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα για πάνω από 3 χρόνια... και για τα εισαγόμενα από την ημέρα του πρώτου ελέγχου που συνήθως γίνεται λίγες μέρες μετά την εισαγωγή του...Μετά την επίσκεψη σε συνεργείο, εντελώς ΤΥΧΑΙΑ, ανακαλύφθηκε ότι το έτος 2009 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε περάσει απο εκεί με το όχημα αυτό για αλλαγή λαδιών και φίλτρου και στην ΤΟΠΙΚΗ βάση δεδομένων του συνεργείου, εκείνη την εποχή το όχημα είχε 132.000 χιλιόμετρα.
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται....